Is nooit alleenquote:
Ik ga even op de pot zitten bolken...quote:
Ik plof een beetje uit elkaarquote:
Dat zeg ik bijna elke ochtend in het kleinste kamertjequote:
Hey Google, zeg sorry dan!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:38 schreef Papabear het volgende:
Hey Google!
Doe een scheet na!
Oké, dit is een scheet: Pfffffrrrrtttttt
Hey Google krijg de hikquote:Op zondag 27 februari 2022 22:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hey Google!
Laat maar.
Oh oké, (dan gaan we verder)
Op de website van gezondheidenwetenschap.be zeggen ze meestal ontstaat dit bij het uitzetten van de maag. Dit kan gebeuren bij zwaar tafelen en bla bla blaquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Op de website van gezondheidenwetenschap.be zeggen ze meestal ontstaat dit bij het uitzetten van de maag. Dit kan gebeuren bij zwaar tafelen en bla bla bla
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga morgen weer een dagje naar kantoor
[ afbeelding ]
Zit je er klaar voorquote:
Ik heb het niet gemis t eerlijk gezegd.quote:
Jij misschien niet, anderen wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gemis t eerlijk gezegd.
Ik heb het ook over mijzelf en niet over anderenquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je weer lekker nuttig bezig zijn
ik denk dat ik nog wel wakker ben hihi anders afgesproken dat SWJ vannacht doetquote:Op maandag 28 februari 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat Murp of SwJ de boel wel open gooien
Die heeft @Nine gemaakt cool he.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet..
En wat voor UI heb jij nu weer dan
Ik hoorde dat er flink geld aan advertentieinkomsten misgelopen is doordat het zoveel rustiger was.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gemis t eerlijk gezegd.
Hij is G-E-W-E-L-D-I-G!!quote:Op maandag 28 februari 2022 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die heeft @:nine gemaakt cool he.
Ze zitten nu bijna allemaal in de sc van Viva, dus denk niet dat het veel rustiger is geworden.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er flink geld aan advertentieinkomsten misgelopen is doordat het zoveel rustiger was.
Jawel veel minder pagehits dan eerder.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zitten nu bijna allemaal in de sc van Viva, dus denk niet dat het veel rustiger is geworden.
Hier in de ONZ SC was bijna niemand allemaal verhuisd naar elders
ohja hee van wie hoorde je datquote:Op maandag 28 februari 2022 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er flink geld aan advertentieinkomsten misgelopen is doordat het zoveel rustiger was.
Ja datgaik jou aan je neus hangenquote:
ben tegenquote:Op maandag 28 februari 2022 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja datgaik jou aan je neus hangen
Je hebt niet eens gemeld of je pro-Rusland bent...
Goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |