Zeker, maar weegt voor mij niet opquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ETF handelaren wrijven al in hun handen vanwege deze chaos.
Niks meer exporteren aan Rusland vanuit NAVO landen. Geen appel, helemaal niks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:42 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Die hele economie kapotslopen. Als je soldaten geen vreten meer hebben gaan ze niet gemotiveerd meer zijn om voor je te schieten. Als ze uit SWIFT getrapt zijn kunnen ze nauwelijks wat meer inkopen. Munitie zullen ze door de jaren heen wel opgebouwd hebben maar op de lange termijn gaat het erom dat ze oorlog niet vol kunnen houden. Met lege buiken vechten e.d. werkt allemaal niet zo. Dus helemaal en finaal kapot sanctioneren, geen enkele toegang meer geven tot geld en middelen.
Energietransitie blijkt maar weer belangrijk voor klimaat en onze positie in de wereld.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En deels door de EU door nog altijd zaken te blijven doen met smerig volk zoals Rusland.
We have boots and eyes on the ground you knowquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dus toch een snelle blitz, gisteren werd het hier nog geroepen.
Die janken hier over een hogere gas- en benzineprijs.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef Breekfast het volgende:
Zijn al die stoere mensen die hier lekker klagen dat het Westen niets doet al onderweg naar het Oostfront om te vechten tegen de Russen?
Of importeren. Want de sancties tot nu toe zijn ook nog maar heel erg specifiek.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Niks meer exporteren aan Rusland vanuit NAVO landen. Geen appel, helemaal niks.
Ja maar dat was in dit geval niet nodig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is oorlog. Natuurlijk gaat dat pijn doen. Soms moet je een prijs betalen.
Niets, die zal met NAVO partners overleggen en dan gebeurd er vooralsnog nietsquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:42 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wat Turkije gaat doen
quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Zeker, maar weegt voor mij niet op
De invasie is al 8 jaar gaande. De "separatisten"(het zijn gewoon terroristen) hadden geen flikker in de melk te brokkelen tot de steun vanuit Rusland aan het begin van deze oorlog. Dit is het vervolg. 8 jaar lang oorlog met Rusland en de terroristen in het Oosten van het land. Tijd om ze helemaal tot aan de grond kapot te sanctioneren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus militairen zijn eigenlijk geen mensen en jij bent nog te schijterig om een aantal te noemen. Geen wonder dat je zo'n sterke leider fan bent. De invasie is nu gaande. Denk je dat er met al die knallen geen grote hoeveelheden doden zijn? Meneer de materie expert.
Vannacht vlogen er 3 vrachtvliegtuigen met goederen naar Kiëv van Turkije. Is hier ook uitgebreid beschreven geweest.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijven vast neutraal. Waarom zou Turkije zich erin mengen?
Arme Russen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Niks meer exporteren aan Rusland vanuit NAVO landen. Geen appel, helemaal niks.
Telegram downloadenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Benny het volgende:
Welke Social media worden vooral gebruikt in Oekraïne? Kijkend op de Snap kaart van Snapchat wordt er aardig gesnapt en zie ik eigenlijk weinig boeiends. Hier en daar wat mensen die in rijen voor een winkel staan, maar meer ook niet
Vergeet een groot Joods complot of de WEF die de wereld controleert, stiekem is het gewoon Fok! dat zijn spionnen en tentakels overal te wereld heeft uitgestrektquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We have boots and eyes on the ground you know
En terecht, omdat er 2 grootmachten vechten om een kutland waar wij niks mee te maken zouden moeten hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Die janken hier over een hogere gas- en benzineprijs.
De Chinezen disagreequote:Op donderdag 24 februari 2022 08:32 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Deze aanval levert Rusland een paria status op voor zover ze die niet al hadden op economisch gebied.
Misschien wil hij dat ook. Hij is op leeftijd en heeft zijn levensdroom zien falenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niks, ze kunnen niks doen behalve dreigen, tenzij Poetin zelf ook in een grote witte flits wil zien verdwijnen.
Lijkt me te snel. Kan me niet voorstellen dat wij een directe oorlog starten tegen Rusland zolang zij zich beperken tot Oekraiene.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het probleem is dat de NAVO dit niet over zich heen kan laten komen. Zeker niet na Afghanistan. Dus zal er een militaire reactie komen als ze daar klaar voor zijn. Dat is dan WOIII
Totale capitulatie. Geloof niet dat ik ooit een index bijna een derde heb zien verliezen in een paar uur. Vraag me af of dit nog bepaalde dingen triggered zoals vastgoedbubbels in het westen of china oid.quote:
Omdat ze een traditioneel doelwit voor Rusland zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geld, status. Erdogan doet in weze net zulke gekke dingen als Putin. Als hier voor hem wat uit te halen is in binnenland of buitenland zal ie het overwegen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier wat roebels voor hebt gekregen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef HSG het volgende:
Als Saoedi-Arabië een land binnenvalt en talloze burgers vermoord, waarom zou Rusland Oekraïne niet binnenvallen. Het westen heeft toch ook geen moeite met Jemen?
Ik zie nu wel filmpjes van een brand. Verder inderdaad ook mensen die naar de winkels gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Benny het volgende:
Welke Social media worden vooral gebruikt in Oekraïne? Kijkend op de Snap kaart van Snapchat wordt er aardig gesnapt en zie ik eigenlijk weinig boeiends. Hier en daar wat mensen die rijen voor een winkel staan, maar meer ook niet
Nee, ik vraag helemaal niet om dat het Westen daar gaat vechten, maar dat het Westen Rusland aan de grond brengt. Mag me ook best wat kosten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef Breekfast het volgende:
Zijn al die stoere mensen die hier lekker klagen dat het Westen niets doet al onderweg naar het Oostfront om te vechten tegen de Russen?
Ik vermoed vooral Telegram, ik heb een oud collega die Oekraines is en bevolking is behoorlijk privacy minded, vrijwel iedereen werkt daar via VPN en ook in het buitenland zijn ze enorm bezig met hun privacy.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Benny het volgende:
Welke Social media worden vooral gebruikt in Oekraïne? Kijkend op de Snap kaart van Snapchat wordt er aardig gesnapt en zie ik eigenlijk weinig boeiends. Hier en daar wat mensen die in rijen voor een winkel staan, maar meer ook niet
Hersteld zich vermoedelijk binnen 24 uur toch wel weer voor 75-85% verwacht ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Totale capitulatie. Geloof niet dat ik ooit een index bijna een derde heb zien verliezen in een paar uur. Vraag me af of dit nog bepaalde dingen triggered zoals vastgoedbubbels in het westen of china oid.
Niks. Ik geef alleen maar aan hoe hypocriet het westen is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier wat roebels voor hebt gekregen.
Heb je die veel nodig als je Lada rijdt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of importeren. Want de sancties tot nu toe zijn ook nog maar heel erg specifiek.
Al zou ik mijzelf daar ook mee treffen. Ik rijd een Lada namelijk, dan kom ik niet meer aan onderdelen.
Heb ik wel en flikker sowieso een keer op met je whataboutisms.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef HSG het volgende:
Als Saoedi-Arabië een land binnenvalt en talloze burgers vermoord, waarom zou Rusland Oekraïne niet binnenvallen. Het westen heeft toch ook geen moeite met Jemen?
Tsja, Jemen is geen bondgenoot he? Als ze jouw beste vriend in elkaar meppen ga jij ook eerder verhaal halen dan als het seniele Peer uit Oude Pekela is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef HSG het volgende:
Doen ze daar maar handel mee. Als er 1 land is wat een hekel heeft aan energie afhankelijkheid is het wel China, veel succes ermeequote:
#prayforzlataquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:49 schreef NoXia het volgende:
Hoop overigens wel dat Puttin de mooie Oekraïense met rust laat.
Nee, dat gelukkig niet. De Lada houdt zich tot nu toe opvallend betrouwbaar (ruim boven verwachting, eerlijk gezegd). Even afkloppen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je die veel nodig als je Lada rijdt?
Ga janken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:48 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Heb ik wel en flikker sowieso een keer op met je whataboutisms.
Als jij met je groep vrienden op straat loopt en aan het eind van de straat wordt iemand in elkaar gerost door iemand anders dan grijp je ook in.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, Jemen is geen bondgenoot he? Als ze jouw beste vriend in elkaar meppen ga jij ook eerder verhaal halen dan als het seniele Peer uit Oude Pekela is.
quote:
Beter om in de strijd te sterven dan van ouderdom in je bed.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Misschien wil hij dat ook. Hij is op leeftijd en heeft zijn levensdroom zien falen
Dat was een dictatuur.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:49 schreef cleanfreak het volgende:
Boeiend, VS valt Irak ook gewoon binnen.
Tot nu toe heeft Turkije meer gedaan voor Oekraine dan de hele EU bij elkaar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:42 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd wat Turkije gaat doen
Jemen is Verweggistan. Oekraine ligt aan onze grens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef HSG het volgende:
Alsof de verkiezingen daar democratisch verlopen....quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:50 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Moet je niet op een genocidale gek stemmen, dan krijg je wat je verdiend.
Alsof dat eerlijk is gegaanquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:50 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Moet je niet op een genocidale gek stemmen, dan krijg je wat je verdiend.
Met een kromme vergelijking die als een tang op een varken slaat? En waarom voel je de behoefte om te bewijzen hoe hypocriet we wel niet zijn terwijl Rusland hier toch wel overduidelijk de bad guy is?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:48 schreef HSG het volgende:
[..]
Niks. Ik geef alleen maar aan hoe hypocriet het westen is.
Dat China Rusland niet ging veroordelen is geen verrassing toch? Is uit hun oogpunt het slimste wat ze kunnen doen.quote:
Walgelijk ja. Amerika had tussen 1945 en 1949 de kans om deze schurkenstaten te vernietigen met kernwapens. Helaas.quote:
"Maar het Westen!" zit wel weer lekker onder de Ctrl + V's vandaagquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:49 schreef cleanfreak het volgende:
Boeiend, VS valt Irak ook gewoon binnen.
Je bent zelf een schurkenstaat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Amerika had tussen 1945 en 1949 de kans om deze schurkenstaten te vernietigen met kernwapens. Helaas.
China met de Oeigoeren liggen nog verder weg dus dikke bullshit wat jij zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jemen is Verweggistan. Oekraine ligt aan onze grens.
Het westen heeft Rusland uitgedaagd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Met een kromme vergelijking die als een tang op een varken slaat? En waarom voel je de behoefte om te bewijzen hoe hypocriet we wel niet zijn terwijl Rusland hier toch wel overduidelijk de bad guy is?
Geen verrassing nee, maar ja, ik hoop ergens op een positieve wendingquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat China Rusland niet ging veroordelen is geen verrassing toch? Is uit hun oogpunt het slimste wat ze kunnen doen.
Maar dan ook geen Qatar.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Ze zouden de CL finale nooit in Rusland mogen spelen.
Ja en dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Amerika had tussen 1945 en 1949 de kans om deze schurkenstaten te vernietigen met kernwapens. Helaas.
Ja, uiteraard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Rusland zegt straks hetzelfde over Taiwan als die hetzelfde overkomt.
Tegen China is ook niet meer gezegd dan 'foei'.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef HSG het volgende:
[..]
China met de Oeigoeren liggen nog verder weg dus dikke bullshit wat jij zegt.
[..]
Het westen heeft Rusland uitgedaagd.
Te weinig:quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kap dat maar af en ook gelijk alle russische clubs uit het Europees voetbal gooien.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Turkije zou eigenlijk uit de NATO moeten stappen en nu een alliantie met Rusland en China vormen. Dat zou pas mooi zijn voor al die idioten die Turkije uit de NATO wilden hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Turkije meer gedaan voor Oekraine dan de hele EU bij elkaar.
Welke flikkers wilden ook al weer Turkije uit de NATO? Dat zijn de echte landverraders, die moeten we per direct deporteren.
Dat is in ieder geval meer dan b.v. tegen Saudi-Arabië.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen China is ook niet meer gezegd dan 'foei'.
Prima toch. In het verleden was het de VS die dit deed. Nu is het Rusland. Morgen is het China.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Maar het Westen!" zit wel weer lekker onder de Ctrl + V's vandaag
En ik daag jou hier uit, dus mag je zo uit frustratie een kind op straat in elkaar slaan ofzo?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef HSG het volgende:
[..]
China met de Oeigoeren liggen nog verder weg dus dikke bullshit wat jij zegt.
[..]
Het westen heeft Rusland uitgedaagd.
Oneens. Als 'neutraal', zoals op de Spelen de vorige paar keer, ok, maar volledig uitsluiten straft vooral mensen die er geen fuck mee te maken hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Te weinig:
Stelling: Rusland voor de komende jaren uitsluiten van alle (sport) evenementen
Open er een topic overquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval meer dan b.v. tegen Saudi-Arabië.
En dat is goed voor de wereld omdat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Prima toch. In het verleden was het de VS die dit deed. Nu is het Rusland. Morgen is het China.
De VS is nu bezig met BLM en transgenders dus die zijn afwezig.
Laatst gebruikte zo een russische sportster toch doping en mocht alsnog meedoen? Rusland neukt de wereldquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Te weinig:
Stelling: Rusland voor de komende jaren uitsluiten van alle (sport) evenementen
Even voor je verbeterd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:49 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Maar heel de Navo neukt nuked Poetin
Want in jou ogen is Oekraïne een kind?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En ik daag jou hier uit, dus mag je zo uit frustratie een kind op straat in elkaar slaan ofzo?
Dit ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar is het niet gewoon totale bullshit dat we als EU en VS geen pantserdivisies naar het Oostfront mogen sturen?
Qua powerlevel ivm Rusland wel ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef HSG het volgende:
[..]
Want in jou ogen is Oekraïne een kind?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef laforest het volgende:
Het verdrag van Minsk is dus geschonden?
Rusland Polen kan ook nog wel een heet avondje worden, staat volgende maand op het schema.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat was 7 jaar geleden al geschondenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef laforest het volgende:
Het verdrag van Minsk is dus geschonden?
Klopt.. maar dat het maar duidelijk mag zijn dat dit niet over uitbreiding van de NAVO gaat.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
"We" hebben het veel te ver laten komen, uiteindelijk. Geen sanctie hoe zwaar dan ook gaat nog helpen, volgens mij.
Het kan absoluut, maar dan ontketen je mogelijk een 3e wereldoorlog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar is het niet gewoon totale bullshit dat we als EU en VS geen pantserdivisies naar het Oostfront mogen sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |