Omdat ze een traditioneel doelwit voor Rusland zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijven vast neutraal. Waarom zou Turkije zich erin mengen?
Geld, status. Erdogan doet in weze net zulke gekke dingen als Putin. Als hier voor hem wat uit te halen is in binnenland of buitenland zal ie het overwegen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijven vast neutraal. Waarom zou Turkije zich erin mengen?
Ik hoop dat je hier wat roebels voor hebt gekregen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef HSG het volgende:
Als Saoedi-Arabië een land binnenvalt en talloze burgers vermoord, waarom zou Rusland Oekraïne niet binnenvallen. Het westen heeft toch ook geen moeite met Jemen?
Ik zie nu wel filmpjes van een brand. Verder inderdaad ook mensen die naar de winkels gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Benny het volgende:
Welke Social media worden vooral gebruikt in Oekraïne? Kijkend op de Snap kaart van Snapchat wordt er aardig gesnapt en zie ik eigenlijk weinig boeiends. Hier en daar wat mensen die rijen voor een winkel staan, maar meer ook niet
Nee, ik vraag helemaal niet om dat het Westen daar gaat vechten, maar dat het Westen Rusland aan de grond brengt. Mag me ook best wat kosten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef Breekfast het volgende:
Zijn al die stoere mensen die hier lekker klagen dat het Westen niets doet al onderweg naar het Oostfront om te vechten tegen de Russen?
Ik vermoed vooral Telegram, ik heb een oud collega die Oekraines is en bevolking is behoorlijk privacy minded, vrijwel iedereen werkt daar via VPN en ook in het buitenland zijn ze enorm bezig met hun privacy.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Benny het volgende:
Welke Social media worden vooral gebruikt in Oekraïne? Kijkend op de Snap kaart van Snapchat wordt er aardig gesnapt en zie ik eigenlijk weinig boeiends. Hier en daar wat mensen die in rijen voor een winkel staan, maar meer ook niet
Hersteld zich vermoedelijk binnen 24 uur toch wel weer voor 75-85% verwacht ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Totale capitulatie. Geloof niet dat ik ooit een index bijna een derde heb zien verliezen in een paar uur. Vraag me af of dit nog bepaalde dingen triggered zoals vastgoedbubbels in het westen of china oid.
Niks. Ik geef alleen maar aan hoe hypocriet het westen is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier wat roebels voor hebt gekregen.
Heb je die veel nodig als je Lada rijdt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of importeren. Want de sancties tot nu toe zijn ook nog maar heel erg specifiek.
Al zou ik mijzelf daar ook mee treffen. Ik rijd een Lada namelijk, dan kom ik niet meer aan onderdelen.
Heb ik wel en flikker sowieso een keer op met je whataboutisms.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef HSG het volgende:
Als Saoedi-Arabië een land binnenvalt en talloze burgers vermoord, waarom zou Rusland Oekraïne niet binnenvallen. Het westen heeft toch ook geen moeite met Jemen?
Tsja, Jemen is geen bondgenoot he? Als ze jouw beste vriend in elkaar meppen ga jij ook eerder verhaal halen dan als het seniele Peer uit Oude Pekela is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:46 schreef HSG het volgende:
Doen ze daar maar handel mee. Als er 1 land is wat een hekel heeft aan energie afhankelijkheid is het wel China, veel succes ermeequote:
#prayforzlataquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:49 schreef NoXia het volgende:
Hoop overigens wel dat Puttin de mooie Oekraïense met rust laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |