Niks, ze kunnen niks doen behalve dreigen, tenzij Poetin zelf ook in een grote witte flits wil zien verdwijnen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is wat de tegenreactie dan gaat zijn
Niets, zoals ze nu ook niets doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:59 schreef JohnDDD het volgende:
De vraag is wel wat het westen gaat doen bij inzet van bepaalde wapens in Oekraïne
Waar ze het beste in zijn, niets doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 07:59 schreef JohnDDD het volgende:
De vraag is wel wat het westen gaat doen bij inzet van bepaalde wapens in Oekraïne
Het is dat we geen 3e WO kunnen riskeren, maar eigenlijk zouden ze gewoon het Kremlin moeten bombarderen en Poetin moeten liquideren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rusland zal niet wakker liggen van de sancties. Dit hebben ze jaren gepland, niemand gaat ze stoppen. Totdat ze hetzelf genoeg vinden. Die gekke Putin vergelijkt zichzelf met Stalin en Lenin en hij wil er alles aan doen om ook in de geschiedenboeken terecht te komen...
Ze zullen moeten hergroeperen, zover dat kan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:04 schreef Anton91 het volgende:
Nou hopen dat Oekraine een mooie verassingsaanval uitvoert op alles wat maar te maken heeft met de Russische invasie. Tanks/vliegtuigen/helikopters/grond troepen.
Vergeet Fok niet, tip zet je belangrijke data op een USB stick, zolang die niet ingeplugged is blijft het veilig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan doet Netflix het niet meer. En je Tesla ook niet.
Denk dat we ons daar niet door moeten laten leidenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De vraag is wat de tegenreactie dan gaat zijn
Ergens lijkt het mij effectiever om Oekraïne te laten voor wat het is. Er komen daar geen Europese / Amerikaanse boots on the ground. Wat helpen sancties dan nog? Dat is "after the fact" en heeft nog nooit geholpen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Niks, ze kunnen niks doen behalve dreigen, tenzij Poetin zelf ook in een grote witte flits wil zien verdwijnen.
Zolang Rusland nucleaire wapens heeft, zal geen één land zijn vingers hieraan (militair gezien) branden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:05 schreef TheVulture het volgende:
Nooit gedacht dat Vlad echt zo gek zou zijn daadwerkelijk zo ver te gaan. Heel benieuwd hoe lang de NAVO/EU het enkel bij miltaire ondersteuning en sancties houdt.
Daarom meteen overgeven mensen we kunnen toch niets doenquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zolang Rusland nucleaire wapens heeft zal geen één land zijn vingers hier militair aan branden.
De vraag is dan wel of die getrokken grens dan gerespecteerd wordt, daar ben ik wel een beetje bang voor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ergens lijkt het mij effectiever om Oekraïne te laten voor wat het is. Er komen daar geen Europese / Amerikaanse boots on the ground. Wat helpen sancties dan nog? Dat is "after the fact" en heeft nog nooit geholpen.
Beter lijkt het mij dan om van Polen, Litouwen, Estland en Litouwen onneembare stellingen te maken. Met de boodschap erbij dat hier de grens is getrokken.
Duurt hem te lang joh.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
Had niet verwacht dat Poetin gelijk heel het land zou gaan bestoken, dacht dat die gewoon door zou blijven gaan met telkens een stukje land erbij pakken zodat niemand eigenlijk echt in zou grijpen.
Ja want dat zal het doelwit zijn geweest van het Russische leger en met als enige reden dat het een Joodse pizza shop isquote:
He has lost his mind, die hele tirade van een uur was echt van een narcistisch gekjes niveau.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
Had niet verwacht dat Poetin gelijk heel het land zou gaan bestoken, dacht dat die gewoon door zou blijven gaan met telkens een stukje land erbij pakken zodat niemand eigenlijk echt in zou grijpen.
Hup ga jij eens snel naar de frontlinie, schavuit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:07 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Daarom meteen overgeven mensen we kunnen toch niets doen
Ik voorspel dat we een middel lange koude oorlog krijgen, kleine geruststelling is dat Putin ook niet meer de jongste is, en mocht hij de pijp uit gaan dan acht ik kans groot dat er een vacuum ontstaat in de macht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:05 schreef TheVulture het volgende:
Nooit gedacht dat Vlad echt zo gek zou zijn daadwerkelijk zo ver te gaan. Heel benieuwd hoe lang de NAVO/EU het enkel bij miltaire ondersteuning en sancties houdt.
Ik snap de AEX futures niet, andere europese landen staan veel lagerquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik merk dat ik er wel een beetje gelaten onder ben. Als ik bijvoorbeeld naar de beurs kijk ben ik niet de enige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |