Deze aanval levert Rusland een paria status op voor zover ze die niet al hadden op economisch gebied.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:31 schreef eenjongen... het volgende:
Russische beurs naar -20% inmiddels en dat maakt -50% sinds november
Vervelende is dat het in Rusland om de happy few gaat die je niet echt raakt, Boris met de Pet zal ze een zorg zijn, kan dus nog nog wel even duren voordat het voorbij is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:31 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Rusland heeft geen centen, het Westen kan dat hele land nu al decimeren als er de wil voor is. Financieel gezien dan. Ons in een oorlog rollen zie ik ook niet zitten.
Houden wij ze eerst een worst voor dat ze onze vriendjes mogen worden en laten we ze nu in de steek. Zegt wel wat over ons.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Deel #1 begon op 30 november zag ik, dus al bijna 3 maanden dreiging.
Arm volk daar. Tegen Rusland zijn ze echt niet opgewassen, en qua buitenlandse steun gaat het nog altijd vooral over sancties, terwijl Rusland allang gezegd heeft dat ze daar niet warm of koud van worden.
Financieel gezien is goed genoeg, dat (randzaken als economie en logistiek) is waar oorlogen uiteindelijk gewonnen of verloren worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:31 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Rusland heeft geen centen, het Westen kan dat hele land nu al decimeren als er de wil voor is. Financieel gezien dan. Ons in een oorlog rollen zie ik ook niet zitten.
Waarschijnlijk een kut bericht dat ze de situatie met aandacht volgen en bezorgt zijn, zoiets waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:33 schreef onlogisch het volgende:
Heeft Xi Jing Ping al gereageerd??
Xi zei als laatste gisteren dat het Westen zich druk maakt om niks.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:33 schreef onlogisch het volgende:
Mwah uiteindelijk kan het leger zelf ook nog ingrijpen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen is Rusland geen democratie, dus Poetin afzetten zal niet eenvoudig zijn, als ze Poetin zat zijn.
En ze vertellen Boris met de Pet gewoon dat het door het gemene Westen komt en dat ze op Poetin moeten stemmen die dat Westen tenminste bij de ballen pakt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vervelende is dat het in Rusland om de happy few gaat die je niet echt raakt, Boris met de Pet zal ze een zorg zijn, kan dus nog nog wel even duren voordat het voorbij is.
Aha. Een beetje zoals het Westen dus, alleen zonder 'sancties'quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kut bericht dat ze de situatie met aandacht volgen en bezorgt zijn, zoiets waarschijnlijk.
Zou kunnen. Er zal altijd een groep zijn die er direct mee stopt denk ik. Zeker als je het gevoel hebt dat je in de steek wordt gelaten of als het kansloos is om voor te vechten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Russische desinformatie natuurlijk.
Jdievind het prachtig gaat straks hetzelfde doen met taiwan zegt iequote:Op donderdag 24 februari 2022 08:33 schreef onlogisch het volgende:
Hij zelf niet maar chinezen in oekraine worden aangeraden een chinese vlag op hun auto te doen…quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:33 schreef onlogisch het volgende:
Ja daar zit je zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:35 schreef byah het volgende:
Die max 125,- tanken bij onbemande tankstations mag ook wel omhoog
#fakenewsquote:Op donderdag 24 februari 2022 08:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komen nu veel berichten naar buiten dat de grondtroepen van Ukraine ook geen orders meer volgens van hun leiders.
Ik verwacht eerder dat de NotPetya 2.0 destruction malware die nu rondgaat in Oekraine voor enorme impact gaat zorgen in de rest van de wereld..quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:35 schreef raptorix het volgende:
Overigens verwacht ik nog wel een sneaky truck van Amerika door Rusland op cyergebied hard aan te pakken, let maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |