Wat ben je dan gaan doen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt waar mien schat
de reden waarom ik dat beroep niet ben gaan uitoefenen
Ik denk zo in eerste instantie dat het de bedoeling hiervan is om een wake te krijgen bij het achterwiel/achtervleugel daar langs te krijgen. Lijkt me niet echt om lucht naar de diffuser te krijgen. Maar de foto is ook beetje onscherp en aerodynamica is niet echt mijn vakgebied.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:DerRabbit
kun jij hier nog wat zinnings over zeggen??
verzekeringenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
Fipo
[..]
Wat ben je dan gaan doen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk zo in eerste instantie dat het de bedoeling hiervan is om een wake te krijgen bij het achterwiel/achtervleugel daar langs te krijgen. Lijkt me niet echt om lucht naar de diffuser te krijgen. Maar de foto is ook beetje onscherp en aerodynamica is niet echt mijn vakgebied.
Oh, nouquote:
En zelf ook een behoorlijke gluipdeken zijn om te zien, zoals die advocaat van Jos Brechquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb je goede en slechte tussen zitten
iig moet je keihard kunnen liegen
Ik ben FF 49 jaar en doe Miep miep na.quote:
Proest.Mijn zwager ook,dat is pas een boef.quote:
er zitten ook echt wel goede bijquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Onze makelaar was een goede vriend van mijn vader,deed ook zijn boekhouding.Uiterst betrouwbaar en heeft de manege goed verkocht. Het mooiste is dat het naar een goede partij is gegaan.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben FF 49 jaar en doe Miep miep na.
hoeveel mensen ik aan de telefoon heb gehad die vroegen of ze een verzekering hadden lopen voor hun pas geboren en vervolgens te snel overleden kindjequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proest.Mijn zwager ook,dat is pas een boef.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel mensen ik aan de telefoon heb gehad die vroegen of ze een verzekering hadden lopen voor hun pas geboren en vervolgens te snel overleden kindje![]()
Amai.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel mensen ik aan de telefoon heb gehad die vroegen of ze een verzekering hadden lopen voor hun pas geboren en vervolgens te snel overleden kindje![]()
dat is wel echt hartverscheurendquote:
Dat is vreselijk. Hebben die mensen al het verdriet van hun overleden kindje en dan ook nog dit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel echt hartverscheurend
want veel mensen vergeten dus bij geboorte het kind aan te melden bij de verzekering van papa of mama
en niet verzekerd betekend dat alle kosten voor jezelf zijn bij overlijden
Wat ook zo hartverscheurend is, het geboorte/overlijdenskaartje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is vreselijk. Hebben die mensen al het verdriet van hun overleden kindje en dan ook nog dit.
Wij hadden ooit een klant die ook in verzekeringen deed.Later bleek dat de premie innen en geen verzekering.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is vreselijk. Hebben die mensen al het verdriet van hun overleden kindje en dan ook nog dit.
Wat de neuk?quote:
meeste begrafenis ondernemers zijn er wel op in gesteldquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat ook zo hartverscheurend is, het geboorte/overlijdenskaartje.
Bij sommige boeken moet je eerst door alle HOERA's heen voordat je bij de kaartjes komt voor overleden kindjes.
Daarnaast is/was er ook super weinig keuze.
Toen het kindje van mijn zus overleed is ons dit enorm opgevallen. Daarna hebben we met elkaar geprobeerd verandering te brengen. Dit is echt al heel lang geleden inmiddels, ruim 15 jaar. Dus weet niet hoe het nu is. Maar toen was het echt erg pijnlijk allemaal. Er was gewoon amper keuze en veel confrontatie.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een klant die ook in verzekeringen deed.Later bleek dat de premie innen en geen verzekering.
Inmiddels wel, maar toen niet. We hebben toen gekeken voor een pakket die ze konden aanbieden vanuit het ziekenhuis.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
meeste begrafenis ondernemers zijn er wel op in gesteld
die hebben een speciale map voor kindjes
Hoe oud issie?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:14 schreef ToT het volgende:
"Bimbam! Bimbam! Bimbam! Bimbam!"
Hij wil Buurman & Buurman zien!
ja dat is helemaal moeilijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar toen niet. We hebben toen gekeken voor een pakket die ze konden aanbieden vanuit het ziekenhuis.
Het gaat overigens specifiek over geboorte-overlijdenskaartjes.
Och, leuke leeftijd!quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
3,5 jaar.Hij loopt achter met spraak.
Ja we lopen bij een instantie voor hulp daarvoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Och, leuke leeftijd!
Oh, komt vast wel goed
JEUK.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
meeste begrafenis ondernemers zijn er wel op in gesteld
die hebben een speciale map voor kindjes
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JEUK.
Waar ik dus een hekel aan heb zijn begrafenis begeleiders.![]()
![]()
![]()
Toen we de onze belden een jaar dat mijn moeder was overleden voor mijn vader was haar eerste reactie: "Zo,nu zijn jullie wees."
Bij het eerste gesprek: "Jullie weten hoe het moet,het draaiboek ligt klaar."
Ik kon dat wijf wel slaan.
hier hadden we een hele fijne damequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JEUK.
![]()
![]()
Toen we de onze belden een jaar dat mijn moeder was overleden voor mijn vader was haar eerste reactie: "Zo,nu zijn jullie wees."
Begrijpelijk. Wat een hork. Een klacht waard.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JEUK.
![]()
![]()
Op een gegeven kwam ze naar me toe,"we praten niet echt veel."quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan weet je toch gewoon niet wat je overkomt joh. Wat is dit nou voor iets bizars.
Wat een naar mens zegquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op een gegeven kwam ze naar me toe,"we praten niet echt veel."
Ik heb haar toen gezegd dat ik daar ook totaal geen behoefte aan had.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
Zoveel dingen wat nergens op sloeg bleek later.
Bijv, een bloemstuk wat zij erdoor heen drukte.Let op: gemaakt door haar dochter.150 euro. Katsjing.
Dat hadden we bij heit wel door.
Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
Zoveel dingen wat nergens op sloeg bleek later.
Bijv, een bloemstuk wat zij erdoor heen drukte.Let op: gemaakt door haar dochter.150 euro. Katsjing.
Dat hadden we bij heit wel door.
Nee,we hebben erbij gelaten,je hebt er weinig aan plus het feit dat ze nogal een vriendin is van de familie.Maar er viel ons nogal wat op wat echt niet klopte aan het verhaal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een naar mens zeg![]()
Wat @:gebrokenglas ook zegt, Klachtwaardig. Heb je dat ook gedaan?
Lekkere ''vriendin'' dan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,we hebben erbij gelaten,je hebt er weinig aan plus het feit dat ze nogal een vriendin is van de familie.Maar er viel ons nogal wat op wat echt niet klopte aan het verhaal.
Klopt,krijg mijn heit en mem er niet mee terug.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkere ''vriendin'' dan.
Nou ja, wat je er naar imho aan hebt, is dat die persoon wellicht het gedrag kan aanpassen zodat ze dit bij andere families in de toekomst niet meer doet. Of elders gaat werken.
Maar wat betreft jullie situatie, daar verander je inderdaad niks aan nee.
Neequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,krijg mijn heit en mem er niet mee terug.
mooi FFquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet wel zeggen dat we zonder haar wel 2 goede en nette uitvaarten hebben gedaan.Wat een teamwork was dat.
Nou, in elk geval niet geschikt voor Teams of zoquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
U was deze hele tijd al nakend hier aanwezig?
Het leidt je een soort af van je verdriet op het moment en je krijgt hulp soms compleet uit onverwachte hoek.Dat maakt je dan sterk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi FF
als je het echt samen kunt doen
thuiswerkgenotquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, in elk geval niet geschikt voor Teams of zo![]()
Maar moet straks gaan werken, dus kan maar beter alvast klaar zitten, want anders weet ik het wel weer... denk je dat je tijd genoeg hebt, en dan ineens moet je toch haasten!
Nog steeds wind.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Eindelijk, na al die regen en wind.
Helaas maar 1 dag, morgen en overmorgen weer regen daarna wel weer een aantal dagen droog weerquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Eindelijk, na al die regen en wind.
vriezen droog en een zonnetjequote:Op woensdag 23 februari 2022 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Helaas ja. En het gaat ook nog even vriezen.
Ik kan helaas niet thuiswerkenquote:
oh, ik dacht van wel omdat je over teams hadquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet thuiswerken
eindelijk aangekleed
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet thuiswerken
eindelijk aangekleed
Alsof een moeder tegen d'r mismaakte zoon zit te praten die op z'n 40e nog geen vriendinnetje kan krijgen!quote:
Oh, misschien wat onduidelijk omschreven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh, ik dacht van wel omdat je over teams had
Haren, make-up... dansen voor de spiegelquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Duurt wel lang hoor dat aankleden, moest je je kleding nog zelf naaien?
Zo accuraat ook weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof een moeder tegen d'r mismaakte zoon zit te praten die op z'n 40e nog geen vriendinnetje kan krijgen!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, misschien wat onduidelijk omschreven.
[..]
Haren, make-up... dansen voor de spiegel
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.
Snap je? Gelukkig maar!
Er is niks mis met jou!quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echte schoonheid zit van binnen.
En toch even naar de sportschool om er wat beter uit te zien.quote:
Ik had ze al voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
more pica's @:DerRabbit
hij ziet er wel anders uit dan de restquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ze al voorbij zien komen
Maar de allermooiste, zeker qua livery blijft natuurlijk de Rode Damequote:Op woensdag 23 februari 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ziet er wel anders uit dan de rest
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar de allermooiste, zeker qua livery blijft natuurlijk de Rode Dame![]()
Ben jij tegenwoordig de Twitter Reporter van Viva gewordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
iets zwaarder geluid???
scuziequote:Op woensdag 23 februari 2022 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig de Twitter Reporter van Viva geworden
Ieder normaal functionerend mens mist F1 in de winterquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
Niet normaal functionerend hier dus
Daar ben ik voor behandeld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof een moeder tegen d'r mismaakte zoon zit te praten die op z'n 40e nog geen vriendinnetje kan krijgen!
Wil je nu een sticker?quote:
je mag ook best zeggen dat het een pysch is hoorquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag ook best zeggen dat het een pysch is hoor
geeft niks
Daar hebben we alle begrip voor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niks
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hebben we alle begrip voor.
Nee, daar loop ik al jaren joh, dit is nieuw.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niks
Lolquote:
De luizenmoeder.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk dan,wat een skatsje.
[ afbeelding ]
maar zonder grapquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daar loop ik al jaren joh, dit is nieuw.
Ik herstel slecht van het zwemmen zelf.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar zonder grap
wat is het probleem?
goed uit laten zoeken nattequote:Op woensdag 23 februari 2022 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik herstel slecht van het zwemmen zelf.
Eerst gooide ik het nog op gewoon slecht slapen, maar het begint nu wel heel achterlijke vormen aan te nemen. Dat balletje is pas echt gaan rollen dankzij de lange kerstvakantie die me goed rust gaf, toen ontdekte ik dat ik echt veel en veel beter ben dan mijn huidige vorm doet lijken. Dat ik nu slechter ben dan na ruim een maand niet trainen is wel een flinke rode vlag die ik gewoon niet moet negeren.
Gaan we ook doen. Zo schijnt maar weer dat je pas echt ontdekt dat er iets is als je ervaart hoe het is zonder dat probleem.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed uit laten zoeken natte
dit is niet tof!
alles bij elkaar mooi kutquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan we ook doen. Zo schijnt maar weer dat je pas echt ontdekt dat er iets is als je ervaart hoe het is zonder dat probleem.
Mogelijk verklaart het ook mijn slechte slaap. Dat ik niet slecht slaap, maar dat mijn lichaam gewoon slecht rust. Twee vliegen in één klap.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
En ik krijg nieuwe onderburen
Ik weet eindelijk waarom ik zo veel meer moet stoken dan een paar weken geleden
Lach maar, ik vind het mooi kutquote:
je geeft de nieuwe buren gewoon een zakje met zaadjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lach maar, ik vind het mooi kut
Er waren dagen zoals deze dat de zon genoeg was om de hele dag niet te hoeven stoken, zelfs toen het buiten vroor. Nu is dat echt niet lekker meer.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je geeft de nieuwe buren gewoon een zakje met zaadjes
Ik ben er dankzij deze advertentie wel achter dat mijn complete appartement boven twee slaapkamers zit van twee verschillende huizen. Qua geluidsoverlast is dat wel fijn om te weten, ik kan gewoon aan de fitness.quote:
als er dan 1 op het plafond beukt ga je 2 meter naar rechtsquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er dankzij deze advertentie wel achter dat mijn complete appartement boven twee slaapkamers zit van twee verschillende huizen. Qua geluidsoverlast is dat wel fijn om te weten, ik kan gewoon aan de fitness.
Volgens mij zit de tussenmuur van de twee onderburen precies op de plek waar mijn matje altijd ligt, dus dat is een goede mogelijkheid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er dan 1 op het plafond beukt ga je 2 meter naar rechts
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zit de tussenmuur van de twee onderburen precies op de plek waar mijn matje altijd ligt, dus dat is een goede mogelijkheid.
Wie gaat het katoen plukken?quote:
groene plantjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie gaat het katoen plukken?
Ik train al een paar weken niet meer wegens het eerder genoemde probleemquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie nu een trainende en heen en weer wormende Natte kat voor me![]()
@greysbonesquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
@:Greybones wat vond je van de nudes die ik je gestuurd had?
wat doe jij met die quote??quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
@:Greybones wat vond je van de nudes die ik je gestuurd had?
Heb je deze gezien?quote:
Oepsquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doe jij met die quote??
je vergeet een s
ik was even druk
met foto;s kijken kom er op terug
jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je deze gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel zonde,10 lampen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
@:Borrelnootje plaatste die dacht ik![]()
![]()
Dat mens heeft ook echt het IQ van een pinda.quote:
Dit is ook niet de eerste keer dat ze met dit soort uitspraken komt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mens heeft ook echt het IQ van een pinda.
Twitter/social media zou verboden moeten worden voor sommige mensenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is ook niet de eerste keer dat ze met dit soort uitspraken komt.
Idd, zoals mijn moeder zei: er zitten meer mensen buiten het gesticht dan erin.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Twitter/social media zou verboden moeten worden voor sommige mensen
En volgens mij worden dat er ook steeds meerquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, zoals mijn moeder zei: er zitten meer mensen buiten het gesticht dan erin.
Ze heeft een muizenhoofd, wellicht ook muizenhersenen?quote:
Muizen zijn best slimquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ze heeft een muizenhoofd, wellicht ook muizenhersenen?
zandmanquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ze heeft een muizenhoofd, wellicht ook muizenhersenen?
Jullie ongekroonde koning!quote:
Principessa.quote:
Ik vind dit zeer beledigend voor pinda'squote:Op woensdag 23 februari 2022 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mens heeft ook echt het IQ van een pinda.
Je bent zelf een pindaquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer beledigend voor pinda's![]()
![]()
#pindalifematters
Niet zo denigrerend hè? Je bedoelt #Indolifemattersquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer beledigend voor pinda's![]()
![]()
#pindalifematters
Nou nou nou, pinda's staan nou ook weer niet gelijk aan zijne Konijnlijkheidquote:
Niet? Welk noot soort wel dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou nou nou, pinda's staan nou ook weer niet gelijk aan zijne Konijnlijkheid
Ah druk bezig geweest en ook gewandeld met de hondjes?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ja beetje moe van het werk, verder wel oke met jou?
De nootjes die verwerkt zijn in de konijnlijke pindakaasquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet? Welk noot soort wel dan?
Vooral veel schoongemaaktquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah druk bezig geweest en ook gewandeld met de hondjes?
Gaat z'n gangetje.. op de fiets naar winkelcentrum geweest.
Welke noten zijn dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De nootjes die verwerkt zijn in de konijnlijke pindakaas
Ah ja dat is minder leuk karweitjequote:Op woensdag 23 februari 2022 17:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vooral veel schoongemaakt
Oh lekker, het is heerlijk weer
Oh hier valt mee met de wind!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ja dat is minder leuk karweitje
Heerlijk weer indd, maar nog wel best veel wind
Ik heb ook 13quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb tot nu toe al 13 kilometer gewandeld, das best veel voor een kantoordag![]()
![]()
Gelukkig rest van de week thuiswerken dus F1 tests kijken tussendoor
Waar kijk je dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb tot nu toe al 13 kilometer gewandeld, das best veel voor een kantoordag![]()
![]()
Gelukkig rest van de week thuiswerken dus F1 tests kijken tussendoor
Welcome to the clubquote:
Via een stream die commentaar geven bij pitlane camera's.quote:
Voor mij niet, ik hoop nog vijf te lopenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welcome to the club![]()
Ik denk dat het daar voor mij ook bij blijft vandaag
Goed bezig!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik hoop nog vijf te lopen
Dat zou top zijn thnxquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Via een stream die commentaar geven bij pitlane camera's.
Als ik eraan denk zal ik morgen wel een link sturen.
Geweldigenoten.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms zie je daardoor het bos zelfs niet eens meer!Al sta je er midden in!
haha ja die plankquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja dat was ik alweer vergeten.
Daarna zijn ze ook nog een keer door een plank gezakt
Ben wel benieuwd of daar dit jaar weer een nest komt.
Schakeltje!quote:
pozza tonno dit keer!quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schakeltje!
Tuurlijk, met groente er op of een andere pozza?
Anders gewoon de pizza terug brengenquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jazeker daar gaan wij wel vanuit
Bruine zak of gele vind beide wel lekker die blauwe ook welquote:
eigenlijk alles wel dusquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bruine zak of gele vind beide wel lekker die blauwe ook wel
Nou die paarse niet, daar breek je tanden en kiezen kapotquote:
oh hebben ze ook paarsequote:Op woensdag 23 februari 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou die paarse niet, daar breek je tanden en kiezen kapot
nooit gezien!quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)-s-brownie-chocolade
ze verzinnen wat hequote:Op woensdag 23 februari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Zelfs een pasen variant
https://www.ah.nl/producten/product/wi491875/m-en-m-s-paaseitjes
Niet proberen hoor, straks gebroken kiesquote:
ik sla hem over, bedankt voor je adviesquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet proberen hoor, straks gebroken kies
Graag gedaan, wel jammer want ze smaakte wel lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik sla hem over, bedankt voor je advies![]()
Denk t ook wel jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wij kunnen samen wel viesdik worden denk ik
Beetje snoepje erbij en lekker cola of ijstheequote:Op woensdag 23 februari 2022 18:30 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje pozza, beetje chocolaatjes, beetje koekjes
[ afbeelding ]
ik heb ook vrijwel nooit fris in huis, dus nu heb ik blikje cola en blikje sinas meegenomenquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beetje snoepje erbij en lekker cola of ijsthee
alhoewel ik al lang geen cola meer heb gedronken
Ik wel, maar dat is meer voor t weekend en soms blijft t gewoon twee weken in de la of koelkast staanquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb ook vrijwel nooit fris in huis, dus nu heb ik blikje cola en blikje sinas meegenomen
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
achja soms moet je jezelf lekker beetje verwennen
Dat slimme heeft hij vast van zijn moederquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is wel heel slim bedacht van Mini-ToT
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat slimme heeft hij vast van zijn moeder
Denk t ook jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat slimme heeft hij vast van zijn moeder
Had je wel kleren aan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom had ik het buiten zo koud terwijl het 9 graden was en toen het rond vriespunt was niet?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom had ik het buiten zo koud terwijl het 9 graden was en toen het rond vriespunt was niet?
Je bent die intelligentie uit je vrouw aan het slaanquote:
Misschien omdat t nog waaide en toen niet?quote:
Kan wel, beetje winderig vandaag maar ook niet zo hard dat ik niet vooruit kom op m'n tweewielerquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien omdat t nog waaide en toen niet?
Vrouwen die zeggen dat ze geen behoefte aan piemels hebben liegenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat ze geen behoefte aan piemels hebben liegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Donald Duck draagt alleen een zwembroek als die het water in gaat.quote:
Hij moet het wel een beetje netjes houden in het zwembadquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donald Duck draagt alleen een zwembroek als die het water in gaat.
Die zocht ik al.quote:
die wil ik zienquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik wilde nog een nieuwe tong80-paintje maken vandaag, maar heb er ff de puf niet voor.
Iemand had het over zijn hersenscheten, dus wilde ik een schetende kont uit zijn kop laten komen!
Ja of juist een vergrootglas bij zijn hoofd houden waar een piepklein windje uit komt, met de juiste verhoudingen ten opzichte van zijn hersenen dus!quote:
ik wacht met smartquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of juist een vergrootglas bij zijn hoofd houden waar een piepklein windje uit komt, met de juiste verhoudingen ten opzichte van zijn hersenen dus!
Als ze dat zegt moet je rennenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuuhhh
zij zei
even aan mijn moeder vragen
Dankjewel voor me eraan herinneren dat dit ontiegelijke kutnummer bestaatquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze dat zegt moet je rennen
Met Malle Babbe doen ze jou zeker ook geen plezier?quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dankjewel voor me eraan herinneren dat dit ontiegelijke kutnummer bestaat![]()
Dat vind ik dan wel weer een leuk liedquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Met Malle Babbe doen ze jou zeker ook geen plezier?
your welcomequote:Op woensdag 23 februari 2022 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dankjewel voor me eraan herinneren dat dit ontiegelijke kutnummer bestaat![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een leuk lied![]()
Had je maar beter moeten opletten tijdens de lessen engelsquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ToT
diep diep diep beledigd nu
ben vrij goed in engelsquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je maar beter moeten opletten tijdens de lessen engels
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ToT
diep diep diep beledigd nu
Heeft ook een leuke historie. Lennaert Nijgh.quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer een leuk lied![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben vrij goed in engels
geen zin om er nu over na te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |