quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom had ik het buiten zo koud terwijl het 9 graden was en toen het rond vriespunt was niet?
Je bent die intelligentie uit je vrouw aan het slaanquote:
Kan wel, beetje winderig vandaag maar ook niet zo hard dat ik niet vooruit kom op m'n tweewielerquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien omdat t nog waaide en toen niet?
Vrouwen die zeggen dat ze geen behoefte aan piemels hebben liegenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat ze geen behoefte aan piemels hebben liegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Donald Duck draagt alleen een zwembroek als die het water in gaat.quote:
Hij moet het wel een beetje netjes houden in het zwembadquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Donald Duck draagt alleen een zwembroek als die het water in gaat.
Die zocht ik al.quote:
die wil ik zienquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:58 schreef ToT het volgende:
Ik wilde nog een nieuwe tong80-paintje maken vandaag, maar heb er ff de puf niet voor.
Iemand had het over zijn hersenscheten, dus wilde ik een schetende kont uit zijn kop laten komen!
Ja of juist een vergrootglas bij zijn hoofd houden waar een piepklein windje uit komt, met de juiste verhoudingen ten opzichte van zijn hersenen dus!quote:
ik wacht met smartquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja of juist een vergrootglas bij zijn hoofd houden waar een piepklein windje uit komt, met de juiste verhoudingen ten opzichte van zijn hersenen dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |