https://www.ensie.nl/woor(...)ter-kaap-kont-liggenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weirdest welterusten die ik ooit heb gezien lol.
quote:
Ik zal BOOSTER even voor je spellen. P-R-U-T-S-E-R.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zijne lol. Maar lekker zo door gaan reservekip
Kijk! Dank voor de uitleg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/woor(...)ter-kaap-kont-liggen
Pas op he drumstick!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal BOOSTER even voor je spellen. P-R-U-T-S-E-R.
Jij bent echt bijzonder grappig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:57 schreef FranticDJ het volgende:
En nu kakke tekort achter kaap kont
Ben jij dat ook?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent echt bijzonder grappig.
Ik moet daar even over nadenken.quote:
De rest hier is dat wel.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet daar even over nadenken.
We wachtenquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet daar even over nadenken.
Ik denk dat je daar zelf onderzoek naar moet doen.quote:
Zo is dat gewoon, enorm grappig.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar zelf onderzoek naar moet doen.
Met iedereen hier kan ik wel lachen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar zelf onderzoek naar moet doen.
Wat probeer je te doen, lieverd?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:11 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zo is dat gewoon, enorm grappig.
Nou dat is helemaal top!quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met iedereen hier kan ik wel lachen.
Ohja dat was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
och met dat kut touw![]()
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat probeer je te doen, lieverd?
Ja dat vroeg ik dus aan jouquote:
Het is hier ook een leuke sc.quote:
Ik snap de vraag niet, wat wil je weten, lieverd?quote:
Welke handtas gebruik je morgen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet, wat wil je weten, lieverd?
Zoals overal op FOK! in slowchats, bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2022 00:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is hier ook een leuke sc.
Met jou erbij gaat het nog leuker worden. Beetje lachen geinen en dollen en soms serieus. Zo gaat dat hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |