En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef Mylene het volgende:
Ga je toch ergens anders werken, zeikerd.
You fill me?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zulk volkIk ken er eentje die zowat elke zin afsluit met "snap je?"
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.
Snap je? Gelukkig maar!
excuses??quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.
Snap je? Gelukkig maar!
Ik zeik niet niet over zoiets onbenulligs knulletje, dus tyf lekker zelf op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
Snap je? Gelukkig maar!
je bent van harte welkomquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zeik niet niet over zoiets onbenulligs knulletje, dus tyf lekker zelf op.
Wat een teleurstelling dit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:47 schreef Werkman het volgende:
Ik wordt er kierewiet, koekoek en gestoord van zullen we maar zeggen!!!
Tijdens de studie volgde ik op een gegeven moment het vak C++ programmeren. Dat werd gegeven door een docent die vaak "euh euh" zei.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:49 schreef ToT het volgende:
Zo had ik een collega die bij alles wat er fout ging "gelukkig maar" zei.
Als je dat negeerde, herhaalde hij het net zo lang tot je een keer reageerde.
"Nou, de printer doet het weer eens niet, gelukkig maar!
Hee, gelukkig maar he, dat de printer het niet doet. Wat een geluk he? GELUKKIG MAAR HE!!!"
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Tijdens de studie volgde ik op een gegeven moment het vak C++ programmeren. Dat werd gegeven door een docent die vaak "euh euh" zei.
Eerste les: "Ik ben euh euh, <naam> en geef het vak C++ euh euh programmeren en dat doe ik euh euh al heel lang. Vinden jullie ook euh euh dat ik te veel euh euh zeg?"
Of een professor die, als hij helemaal in zijn element was om iets over web semantiek uit te leggen ter plaatse ging dansen zonder zijn voeten van de plaats af te halen.
Of de professor die bij Mechanica al dansend op het bord de formules opschreef en ook daar helemaal in zijn element was.
Dat vind ik dat wel weer schitterend. Vakidiotenquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Tijdens de studie volgde ik op een gegeven moment het vak C++ programmeren. Dat werd gegeven door een docent die vaak "euh euh" zei.
Eerste les: "Ik ben euh euh, <naam> en geef het vak C++ euh euh programmeren en dat doe ik euh euh al heel lang. Vinden jullie ook euh euh dat ik te veel euh euh zeg?"
Of een professor die, als hij helemaal in zijn element was om iets over web semantiek uit te leggen ter plaatse ging dansen zonder zijn voeten van de plaats af te halen.
Of de professor die bij Mechanica al dansend op het bord de formules opschreef en ook daar helemaal in zijn element was.
Had ik ook toen ik als bijbaantje op een middelbare school aan de hoogste klassen havo en vwo Informatica ging geven. Was het dezelfde lesstof die ik had gehad tijdens mijn eigen middelbare schoolperiode.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]Ja je hebt me exemplaren op deze aardbol rondlopen ja!
De ICT-les die ik vroeger heb gehad, godskolere!Erg offtopic hier, maar de materie was al 10 jaar achterhaald (als het niet meer was) en het was alsof hij het tegen een stel bejaarden had die nog nooit een computer van dichtbij hadden gezien. En dat was dus op de havo!
Op de studie was er ook een docente die na haar studie gelijk colleges mocht geven. Ze was misschien 2 jaar ouders dan ons. Maar ze liep en zag er uit als een man. Letterlijk. Wel met een grote voorgevel waar je nog uit kon afleiden at het een vrouw moest zijn. Maar zij had volgens mij een gat in haar hoofd. Want iets wat ze 10 minuten geleden had uitgelegd ging ze weer uitleggen. Of een situatie die ze had omschreven die ze had meegemaakt ging ze de volgende les precies in die details herhalen. Het viel op een gegeven moment vaak op dat ze aan repetitie in haar hoofd deed van uitsprakenquote:Op woensdag 23 februari 2022 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat vind ik dat wel weer schitterend. Vakidioten
Nee jouw topics zijn lekker joh, zure verotte haring zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Jouw geschreven topics hollen het laatste jaar ook hard achteruit zullen we maar zeggen.
Die is toch doodgeneukt door een neushoorn of zo destijds?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik had ooit een huisbaas die me altijd zo voor lul zette.
In zijn ogen kon ik niets goed doen behalve zuipen en rondzwerreve ofzo.
Als ik hem dan in de kroeg tegen kwam, ging die heel luid praten over mijn problemen waarop mensen ook echt op reageerde.
Hij schold me ook nog weleens uit...
En ik vroeg hem weleens, in de tijd dat het nog kon, om vijf euro te lenen, want dat koste een pakkie sjek in die tijd, zei die: ja op je muil, gauw. En ging die lopen zeggen dat ik al 600 euroos van de soos had ontvangen.
Nare, nare man was dat.
Was leuker geweest als het een scheikundeleraar was.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:11 schreef stokj het volgende:
De scheikundeleraar die ik had die maakte zijn eigen krijtjes om op het bord te schrijven en dronk zijn eigen gemaakte water. Hij liep altijd met een laboratoriumjas rond en was warrig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:01 schreef Homijn het volgende:
Dit is zeg maar best een dramtopic, snap je? TS had het beter niet kunnen schrijven, zullen we maar zeggen.
[..]
Was leuker geweest als het een scheikundeleraar was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |