abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203795475
Ik krijg er de kots van!!!
Hier op de betoncentrale accepteren we iedereen en hebben we een streng antipestbeleid.
Als je maar zweet en sjouwt!

Maar af en toe krijg je mensen met een tik of afwijking waar je niet goed van wordt!
Ik moet deze week een vent inwerken die de bloedzuigende gewoonte heeft zowat iedere zin te beëindigen met:
"Zullen we maar zeggen."

Ik leer hem kranen:
- "Op hoop van zegen dat het vandaag windstil blijft, zullen we maar zeggen."

Koffie in de kantine:
- "Nou, deze koffie is ook niet echt van vijf minuten geleden zullen we maar zeggen!"

- "Ik woon in Soest, tussen de bossen zullen we maar zeggen."

-"Net even op het toilet even de neutronenbom gelost zullen we maar zeggen."

Ik wordt er kierewiet, koekoek en gestoord van zullen we maar zeggen!!! 8)7
pi_203795515
Jouw geschreven topics hollen het laatste jaar ook hard achteruit zullen we maar zeggen.
pi_203795518
Zo had ik een collega die bij alles wat er fout ging "gelukkig maar" zei.
Als je dat negeerde, herhaalde hij het net zo lang tot je een keer reageerde.
"Nou, de printer doet het weer eens niet, gelukkig maar!
Hee, gelukkig maar he, dat de printer het niet doet. Wat een geluk he? GELUKKIG MAAR HE!!!"
pi_203795521
Ga je toch ergens anders werken, zeikerd.
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 februari 2022 @ 12:51:44 #5
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_203795551
Zulk volk :r Ik ken er eentje die zowat elke zin afsluit met "snap je?"
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_203795557
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef Mylene het volgende:
Ga je toch ergens anders werken, zeikerd.
En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.
Snap je? Gelukkig maar! :7
pi_203795575
Ik zou zeggen, maak je niet druk.
pi_203795616
quote:
8s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zulk volk :r Ik ken er eentje die zowat elke zin afsluit met "snap je?"
You fill me?
pi_203795692
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:

[..]
En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.
_O-
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:08:02 #10
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203795743
quote:

[..]
excuses??

KLB is toch uitermate geschikt voor zeikerds zoals je zelf laat zien
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_203795753
quote:

[..]
Ik zeik niet niet over zoiets onbenulligs knulletje, dus tyf lekker zelf op.
  Tettenkoning woensdag 23 februari 2022 @ 13:10:11 #12
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203795764
Leuk topic weer zullen we maar zeggen...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:10:17 #13
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203795765
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:09 schreef Mylene het volgende:

[..]
Ik zeik niet niet over zoiets onbenulligs knulletje, dus tyf lekker zelf op.
je bent van harte welkom
niveau ligt wellicht iets hoger dan hier ;)
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_203795798
Hier thuis in m'n eentje is het gezelliger dan hier...

...Zal IK maar zeggen :')
Wat een ander zegt, moet ie zelf weten.

De zon schijnt als een brutale aap --> Lets go outside!
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_203795902
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:47 schreef Werkman het volgende:

Ik wordt er kierewiet, koekoek en gestoord van zullen we maar zeggen!!! 8)7
Wat een teleurstelling dit.
pi_203796038
Ik ken iemand die elke zin afsluit met 'auwhoer'. Ik ben een trotste Limburger maar auwhoer hey
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203796364
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:24 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een teleurstelling dit.
Automatische spelling zullen we maar zeggen. :7
pi_203796416
"zullen we maar zeggen" bekt wel lekker en gebruik ik ook weleens maar dan vooral in het geval van een grap.

"zeg maar" aan het einde van de zin gebruik ik wel te vaak als ik nerveus ben. vroeger toen ik jonger was was dat "weet je".
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203796636
Kuttopic zullen we maar zeggen
pi_203799422
Ook een collega gehad die "Dat weet geen mens" als standaard reactie had, zelfs op de simpelste vragen. :') Was een vent van rond de 50 met best een nette baan.
Een keer gingen we met z'n allen wandelen tijdens de pauze, en hij haalde iets uit z'n jaszak wat in het gras viel. (Één of ander reserve-onderdeeltje waar hij eentje bij wilde kopen en het mee had genomen als voorbeeld.)
M'n collega's en ik zagen precies waar het in het gras gevallen was maar hij: "Laat liggen, dat vindt geen mens meer terug!"
Geen mens dit, geen mens dat, pfff.....
Hij vond trouwens ook dat Nederland zo veel mogelijk geld aan Europa moest overmaken "Want geven we het niet vrijwillig, dan krijgen we wel oorlog en komen ze het wel halen, en ik hou nu eenmaal van vrede."

:') Damn......dude had issues!
pi_203799453
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:49 schreef ToT het volgende:
Zo had ik een collega die bij alles wat er fout ging "gelukkig maar" zei.
Als je dat negeerde, herhaalde hij het net zo lang tot je een keer reageerde.
"Nou, de printer doet het weer eens niet, gelukkig maar!
Hee, gelukkig maar he, dat de printer het niet doet. Wat een geluk he? GELUKKIG MAAR HE!!!"
Tijdens de studie volgde ik op een gegeven moment het vak C++ programmeren. Dat werd gegeven door een docent die vaak "euh euh" zei.
Eerste les: "Ik ben euh euh, <naam> en geef het vak C++ euh euh programmeren en dat doe ik euh euh al heel lang. Vinden jullie ook euh euh dat ik te veel euh euh zeg?"

Of een professor die, als hij helemaal in zijn element was om iets over web semantiek uit te leggen ter plaatse ging dansen zonder zijn voeten van de plaats af te halen.

Of de professor die bij Mechanica al dansend op het bord de formules opschreef en ook daar helemaal in zijn element was.
pi_203799525
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 18:11 schreef stokj het volgende:

[..]
Tijdens de studie volgde ik op een gegeven moment het vak C++ programmeren. Dat werd gegeven door een docent die vaak "euh euh" zei.
Eerste les: "Ik ben euh euh, <naam> en geef het vak C++ euh euh programmeren en dat doe ik euh euh al heel lang. Vinden jullie ook euh euh dat ik te veel euh euh zeg?"

Of een professor die, als hij helemaal in zijn element was om iets over web semantiek uit te leggen ter plaatse ging dansen zonder zijn voeten van de plaats af te halen.

Of de professor die bij Mechanica al dansend op het bord de formules opschreef en ook daar helemaal in zijn element was.
_O- Ja je hebt me exemplaren op deze aardbol rondlopen ja! :')
De ICT-les die ik vroeger heb gehad, godskolere! _O- Erg offtopic hier, maar de materie was al 10 jaar achterhaald (als het niet meer was) en het was alsof hij het tegen een stel bejaarden had die nog nooit een computer van dichtbij hadden gezien. En dat was dus op de havo! :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 februari 2022 @ 19:44:15 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_203800631
quote:

[..]

Dat vind ik dat wel weer schitterend. Vakidioten _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_203800946
Zeg maar... Ook zo irritant.

Zeg dan als baas Berend Bommel: Als je begrijpt wat ik bedoel.
  woensdag 23 februari 2022 @ 20:32:38 #25
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_203801475
Volgende keer maar zeggen: 'Oké daar gaan we 1,2,3: maar!' En als het dan stil blijft zeg je: we zouden toch 'maar' zeggen? :{

Zo lossen we dat hier in de grachtengordel op, moet je zien hoe snel ie er mee op houdt.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator woensdag 23 februari 2022 @ 20:35:16 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203801521
zullen we maar helemaal niets meer zeggen dan he????

met je gezeur

nou???

godverdomme!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203804223
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 18:18 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Ja je hebt me exemplaren op deze aardbol rondlopen ja! :')
De ICT-les die ik vroeger heb gehad, godskolere! _O- Erg offtopic hier, maar de materie was al 10 jaar achterhaald (als het niet meer was) en het was alsof hij het tegen een stel bejaarden had die nog nooit een computer van dichtbij hadden gezien. En dat was dus op de havo! :')
Had ik ook toen ik als bijbaantje op een middelbare school aan de hoogste klassen havo en vwo Informatica ging geven. Was het dezelfde lesstof die ik had gehad tijdens mijn eigen middelbare schoolperiode.
Was wel lachen want op een gegeven moment moest ik afstuderen en daarna zou ik mijn ambt aanvaarden. Dus ik zou stoppen. Toen hadden ze (tot op de dag van vandaag) Informatica uitgefaseerd. Er werd een vervanger voor mij aangenomen maar voordat die zijn eerst les had gegeven overleed deze oude man. Daarna kwam er een man die aan de andere kant van het land woonde en bereid was om 3x in de week 3 uur heen en 3 uur terug te rijden in de auto. Die heeft het ook niet lang volgehouden. Toen besloot de rector het vak per direct te schrappen want het was geen eindexamenvak.
pi_203804288
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 19:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Dat vind ik dat wel weer schitterend. Vakidioten _O_
Op de studie was er ook een docente die na haar studie gelijk colleges mocht geven. Ze was misschien 2 jaar ouders dan ons. Maar ze liep en zag er uit als een man. Letterlijk. Wel met een grote voorgevel waar je nog uit kon afleiden at het een vrouw moest zijn. Maar zij had volgens mij een gat in haar hoofd. Want iets wat ze 10 minuten geleden had uitgelegd ging ze weer uitleggen. Of een situatie die ze had omschreven die ze had meegemaakt ging ze de volgende les precies in die details herhalen. Het viel op een gegeven moment vaak op dat ze aan repetitie in haar hoofd deed van uitspraken :P

Op de middelbare school hadden we een scheikunde docent die zijn eigen sigaretten en water maakte. Ook was er een andere scheikunde docent met een hoofd dat leek op het lichaam van Tweety. Dus als je in een drukke gang Tweety riep als hij langsliep keek hij altijd om om te zien wie dat zei. Maarja, drukke gang. Dan weet je niet wie het zou kunnen hebben gezegd.
pi_203819221
_O- _O- _O-
Aan het typen...
pi_203825692
Ik had ooit een huisbaas die me altijd zo voor lul zette.
In zijn ogen kon ik niets goed doen behalve zuipen en rondzwerreve ofzo.
Als ik hem dan in de kroeg tegen kwam, ging die heel luid praten over mijn problemen waarop mensen ook echt op reageerde.
Hij schold me ook nog weleens uit...
En ik vroeg hem weleens, in de tijd dat het nog kon, om vijf euro te lenen, want dat koste een pakkie sjek in die tijd, zei die: ja op je muil, gauw. En ging die lopen zeggen dat ik al 600 euroos van de soos had ontvangen.
Nare, nare man was dat. ;(
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_203848438
Ik herinner mij een Asterix & Obelix verhaal waarin een onnozele Romeinse spion ook dit elke keer zei.

Heb je daar de inspiratie vandaan om dit topic te maken?
pi_203848593
De Britse comedie 'allo 'allo was daar ook zo sterk in:

- "Listen very carefully, I shall say this only once!"
- "Good moaning!"
- "What a mistake-ah to make-ah!"
- "Psssst... It is I, Leclerc!"
- "IT IS I ... HELGA!!!"
- "René! What are you doing with that servant girl in the broom closet?!!!"
- "You stupid woman!"
- "Ooooooh! RRRRENÉ!!!"
- "Does nobody come to my assistaaaaance?!!!"
- "Heil Hitler!"
- "Heil HiTLER!!!"
- "Heil Hotler!"
- "Heil Mussolini!"
- "Don't be silly!"
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:24:38 #33
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203848600
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:49 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Jouw geschreven topics hollen het laatste jaar ook hard achteruit zullen we maar zeggen.
Nee jouw topics zijn lekker joh, zure verotte haring zullen we maar zeggen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 26 februari 2022 @ 17:26:15 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203848620
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 06:21 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik had ooit een huisbaas die me altijd zo voor lul zette.
In zijn ogen kon ik niets goed doen behalve zuipen en rondzwerreve ofzo.
Als ik hem dan in de kroeg tegen kwam, ging die heel luid praten over mijn problemen waarop mensen ook echt op reageerde.
Hij schold me ook nog weleens uit...
En ik vroeg hem weleens, in de tijd dat het nog kon, om vijf euro te lenen, want dat koste een pakkie sjek in die tijd, zei die: ja op je muil, gauw. En ging die lopen zeggen dat ik al 600 euroos van de soos had ontvangen.
Nare, nare man was dat. ;(
Die is toch doodgeneukt door een neushoorn of zo destijds?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:01:25 #35
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_203849036
Dit is zeg maar best een dramtopic, snap je? TS had het beter niet kunnen schrijven, zullen we maar zeggen.

quote:
Was leuker geweest als het een scheikundeleraar was.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:18:17 #36
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203849236
Wejo ik kende iemand die doet dit ook. Komt wel heel dichtbij zo
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_203849279
Stopwoordjes ben je je vaak niet van bewust weetjewel
Ken verdomde lastig om vanaf te komen zeg maar

Zo beantwoord ik al maandenlang alles met 'kom vechten dan'
Eens kijken
  zaterdag 26 februari 2022 @ 19:35:51 #38
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_203850311
Lang verhaal kort. Onterechte klacht.
Ja ja
  zaterdag 26 februari 2022 @ 21:05:21 #39
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203852394
Of vrouwen die stuk zeggen als iets grappig is.

Haha stuk
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_203854059
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:01 schreef Homijn het volgende:
Dit is zeg maar best een dramtopic, snap je? TS had het beter niet kunnen schrijven, zullen we maar zeggen.
[..]
Was leuker geweest als het een scheikundeleraar was.
De scheikundeleraar die ik had die maakte zijn eigen krijtjes om op het bord te schrijven en dronk zijn eigen gemaakte water. Hij liep altijd met een laboratoriumjas rond en was warrig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')