En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:50 schreef Mylene het volgende:
Ga je toch ergens anders werken, zeikerd.
You fill me?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zulk volkIk ken er eentje die zowat elke zin afsluit met "snap je?"
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.
Snap je? Gelukkig maar!
excuses??quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.
Snap je? Gelukkig maar!
Ik zeik niet niet over zoiets onbenulligs knulletje, dus tyf lekker zelf op.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
Snap je? Gelukkig maar!
je bent van harte welkomquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik zeik niet niet over zoiets onbenulligs knulletje, dus tyf lekker zelf op.
Wat een teleurstelling dit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:47 schreef Werkman het volgende:
Ik wordt er kierewiet, koekoek en gestoord van zullen we maar zeggen!!!
Tijdens de studie volgde ik op een gegeven moment het vak C++ programmeren. Dat werd gegeven door een docent die vaak "euh euh" zei.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:49 schreef ToT het volgende:
Zo had ik een collega die bij alles wat er fout ging "gelukkig maar" zei.
Als je dat negeerde, herhaalde hij het net zo lang tot je een keer reageerde.
"Nou, de printer doet het weer eens niet, gelukkig maar!
Hee, gelukkig maar he, dat de printer het niet doet. Wat een geluk he? GELUKKIG MAAR HE!!!"
quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Tijdens de studie volgde ik op een gegeven moment het vak C++ programmeren. Dat werd gegeven door een docent die vaak "euh euh" zei.
Eerste les: "Ik ben euh euh, <naam> en geef het vak C++ euh euh programmeren en dat doe ik euh euh al heel lang. Vinden jullie ook euh euh dat ik te veel euh euh zeg?"
Of een professor die, als hij helemaal in zijn element was om iets over web semantiek uit te leggen ter plaatse ging dansen zonder zijn voeten van de plaats af te halen.
Of de professor die bij Mechanica al dansend op het bord de formules opschreef en ook daar helemaal in zijn element was.
Dat vind ik dat wel weer schitterend. Vakidiotenquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Tijdens de studie volgde ik op een gegeven moment het vak C++ programmeren. Dat werd gegeven door een docent die vaak "euh euh" zei.
Eerste les: "Ik ben euh euh, <naam> en geef het vak C++ euh euh programmeren en dat doe ik euh euh al heel lang. Vinden jullie ook euh euh dat ik te veel euh euh zeg?"
Of een professor die, als hij helemaal in zijn element was om iets over web semantiek uit te leggen ter plaatse ging dansen zonder zijn voeten van de plaats af te halen.
Of de professor die bij Mechanica al dansend op het bord de formules opschreef en ook daar helemaal in zijn element was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |