mooi FFquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet wel zeggen dat we zonder haar wel 2 goede en nette uitvaarten hebben gedaan.Wat een teamwork was dat.
Nou, in elk geval niet geschikt voor Teams of zoquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
U was deze hele tijd al nakend hier aanwezig?
Het leidt je een soort af van je verdriet op het moment en je krijgt hulp soms compleet uit onverwachte hoek.Dat maakt je dan sterk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi FF
als je het echt samen kunt doen
thuiswerkgenotquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, in elk geval niet geschikt voor Teams of zo![]()
Maar moet straks gaan werken, dus kan maar beter alvast klaar zitten, want anders weet ik het wel weer... denk je dat je tijd genoeg hebt, en dan ineens moet je toch haasten!
Nog steeds wind.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Eindelijk, na al die regen en wind.
Helaas maar 1 dag, morgen en overmorgen weer regen daarna wel weer een aantal dagen droog weerquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Eindelijk, na al die regen en wind.
vriezen droog en een zonnetjequote:Op woensdag 23 februari 2022 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Helaas ja. En het gaat ook nog even vriezen.
Ik kan helaas niet thuiswerkenquote:
oh, ik dacht van wel omdat je over teams hadquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet thuiswerken
eindelijk aangekleed
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet thuiswerken
eindelijk aangekleed
Alsof een moeder tegen d'r mismaakte zoon zit te praten die op z'n 40e nog geen vriendinnetje kan krijgen!quote:
Oh, misschien wat onduidelijk omschreven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh, ik dacht van wel omdat je over teams had
Haren, make-up... dansen voor de spiegelquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Duurt wel lang hoor dat aankleden, moest je je kleding nog zelf naaien?
Zo accuraat ook weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof een moeder tegen d'r mismaakte zoon zit te praten die op z'n 40e nog geen vriendinnetje kan krijgen!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, misschien wat onduidelijk omschreven.
[..]
Haren, make-up... dansen voor de spiegel

quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.
Snap je? Gelukkig maar!
Er is niks mis met jou!quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echte schoonheid zit van binnen.
Ik had ze al voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
more pica's @:DerRabbit
hij ziet er wel anders uit dan de restquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ze al voorbij zien komen
Maar de allermooiste, zeker qua livery blijft natuurlijk de Rode Damequote:Op woensdag 23 februari 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ziet er wel anders uit dan de rest
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar de allermooiste, zeker qua livery blijft natuurlijk de Rode Dame![]()
Ben jij tegenwoordig de Twitter Reporter van Viva gewordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
iets zwaarder geluid???
scuziequote:Op woensdag 23 februari 2022 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig de Twitter Reporter van Viva geworden
Ieder normaal functionerend mens mist F1 in de winterquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
Niet normaal functionerend hier dus
Daar ben ik voor behandeld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof een moeder tegen d'r mismaakte zoon zit te praten die op z'n 40e nog geen vriendinnetje kan krijgen!
Wil je nu een sticker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |