Wat ben je dan gaan doen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt waar mien schat
de reden waarom ik dat beroep niet ben gaan uitoefenen
Ik denk zo in eerste instantie dat het de bedoeling hiervan is om een wake te krijgen bij het achterwiel/achtervleugel daar langs te krijgen. Lijkt me niet echt om lucht naar de diffuser te krijgen. Maar de foto is ook beetje onscherp en aerodynamica is niet echt mijn vakgebied.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:DerRabbit
kun jij hier nog wat zinnings over zeggen??
verzekeringenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
Fipo
[..]
Wat ben je dan gaan doen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk zo in eerste instantie dat het de bedoeling hiervan is om een wake te krijgen bij het achterwiel/achtervleugel daar langs te krijgen. Lijkt me niet echt om lucht naar de diffuser te krijgen. Maar de foto is ook beetje onscherp en aerodynamica is niet echt mijn vakgebied.
Oh, nouquote:
En zelf ook een behoorlijke gluipdeken zijn om te zien, zoals die advocaat van Jos Brechquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb je goede en slechte tussen zitten
iig moet je keihard kunnen liegen
Ik ben FF 49 jaar en doe Miep miep na.quote:
Proest.Mijn zwager ook,dat is pas een boef.quote:
er zitten ook echt wel goede bijquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Onze makelaar was een goede vriend van mijn vader,deed ook zijn boekhouding.Uiterst betrouwbaar en heeft de manege goed verkocht. Het mooiste is dat het naar een goede partij is gegaan.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben FF 49 jaar en doe Miep miep na.
hoeveel mensen ik aan de telefoon heb gehad die vroegen of ze een verzekering hadden lopen voor hun pas geboren en vervolgens te snel overleden kindjequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proest.Mijn zwager ook,dat is pas een boef.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel mensen ik aan de telefoon heb gehad die vroegen of ze een verzekering hadden lopen voor hun pas geboren en vervolgens te snel overleden kindje![]()
Amai.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel mensen ik aan de telefoon heb gehad die vroegen of ze een verzekering hadden lopen voor hun pas geboren en vervolgens te snel overleden kindje![]()
dat is wel echt hartverscheurendquote:
Dat is vreselijk. Hebben die mensen al het verdriet van hun overleden kindje en dan ook nog dit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel echt hartverscheurend
want veel mensen vergeten dus bij geboorte het kind aan te melden bij de verzekering van papa of mama
en niet verzekerd betekend dat alle kosten voor jezelf zijn bij overlijden
Wat ook zo hartverscheurend is, het geboorte/overlijdenskaartje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is vreselijk. Hebben die mensen al het verdriet van hun overleden kindje en dan ook nog dit.
Wij hadden ooit een klant die ook in verzekeringen deed.Later bleek dat de premie innen en geen verzekering.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is vreselijk. Hebben die mensen al het verdriet van hun overleden kindje en dan ook nog dit.
Wat de neuk?quote:
meeste begrafenis ondernemers zijn er wel op in gesteldquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat ook zo hartverscheurend is, het geboorte/overlijdenskaartje.
Bij sommige boeken moet je eerst door alle HOERA's heen voordat je bij de kaartjes komt voor overleden kindjes.
Daarnaast is/was er ook super weinig keuze.
Toen het kindje van mijn zus overleed is ons dit enorm opgevallen. Daarna hebben we met elkaar geprobeerd verandering te brengen. Dit is echt al heel lang geleden inmiddels, ruim 15 jaar. Dus weet niet hoe het nu is. Maar toen was het echt erg pijnlijk allemaal. Er was gewoon amper keuze en veel confrontatie.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een klant die ook in verzekeringen deed.Later bleek dat de premie innen en geen verzekering.
Inmiddels wel, maar toen niet. We hebben toen gekeken voor een pakket die ze konden aanbieden vanuit het ziekenhuis.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
meeste begrafenis ondernemers zijn er wel op in gesteld
die hebben een speciale map voor kindjes
Hoe oud issie?quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:14 schreef ToT het volgende:
"Bimbam! Bimbam! Bimbam! Bimbam!"
Hij wil Buurman & Buurman zien!
ja dat is helemaal moeilijkquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Inmiddels wel, maar toen niet. We hebben toen gekeken voor een pakket die ze konden aanbieden vanuit het ziekenhuis.
Het gaat overigens specifiek over geboorte-overlijdenskaartjes.
Och, leuke leeftijd!quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
3,5 jaar.Hij loopt achter met spraak.
Ja we lopen bij een instantie voor hulp daarvoor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Och, leuke leeftijd!
Oh, komt vast wel goed
JEUK.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
meeste begrafenis ondernemers zijn er wel op in gesteld
die hebben een speciale map voor kindjes
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JEUK.
Waar ik dus een hekel aan heb zijn begrafenis begeleiders.![]()
![]()
![]()
Toen we de onze belden een jaar dat mijn moeder was overleden voor mijn vader was haar eerste reactie: "Zo,nu zijn jullie wees."
Bij het eerste gesprek: "Jullie weten hoe het moet,het draaiboek ligt klaar."
Ik kon dat wijf wel slaan.
hier hadden we een hele fijne damequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JEUK.
![]()
![]()
Toen we de onze belden een jaar dat mijn moeder was overleden voor mijn vader was haar eerste reactie: "Zo,nu zijn jullie wees."
Begrijpelijk. Wat een hork. Een klacht waard.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JEUK.
![]()
![]()
Op een gegeven kwam ze naar me toe,"we praten niet echt veel."quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan weet je toch gewoon niet wat je overkomt joh. Wat is dit nou voor iets bizars.
Wat een naar mens zegquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op een gegeven kwam ze naar me toe,"we praten niet echt veel."
Ik heb haar toen gezegd dat ik daar ook totaal geen behoefte aan had.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
Zoveel dingen wat nergens op sloeg bleek later.
Bijv, een bloemstuk wat zij erdoor heen drukte.Let op: gemaakt door haar dochter.150 euro. Katsjing.
Dat hadden we bij heit wel door.
Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
Zoveel dingen wat nergens op sloeg bleek later.
Bijv, een bloemstuk wat zij erdoor heen drukte.Let op: gemaakt door haar dochter.150 euro. Katsjing.
Dat hadden we bij heit wel door.
Nee,we hebben erbij gelaten,je hebt er weinig aan plus het feit dat ze nogal een vriendin is van de familie.Maar er viel ons nogal wat op wat echt niet klopte aan het verhaal.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een naar mens zeg![]()
Wat @:gebrokenglas ook zegt, Klachtwaardig. Heb je dat ook gedaan?
Lekkere ''vriendin'' dan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,we hebben erbij gelaten,je hebt er weinig aan plus het feit dat ze nogal een vriendin is van de familie.Maar er viel ons nogal wat op wat echt niet klopte aan het verhaal.
Klopt,krijg mijn heit en mem er niet mee terug.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekkere ''vriendin'' dan.
Nou ja, wat je er naar imho aan hebt, is dat die persoon wellicht het gedrag kan aanpassen zodat ze dit bij andere families in de toekomst niet meer doet. Of elders gaat werken.
Maar wat betreft jullie situatie, daar verander je inderdaad niks aan nee.
Neequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,krijg mijn heit en mem er niet mee terug.
mooi FFquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moet wel zeggen dat we zonder haar wel 2 goede en nette uitvaarten hebben gedaan.Wat een teamwork was dat.
Nou, in elk geval niet geschikt voor Teams of zoquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
U was deze hele tijd al nakend hier aanwezig?
Het leidt je een soort af van je verdriet op het moment en je krijgt hulp soms compleet uit onverwachte hoek.Dat maakt je dan sterk.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
mooi FF
als je het echt samen kunt doen
thuiswerkgenotquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, in elk geval niet geschikt voor Teams of zo![]()
Maar moet straks gaan werken, dus kan maar beter alvast klaar zitten, want anders weet ik het wel weer... denk je dat je tijd genoeg hebt, en dan ineens moet je toch haasten!
Nog steeds wind.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Eindelijk, na al die regen en wind.
Helaas maar 1 dag, morgen en overmorgen weer regen daarna wel weer een aantal dagen droog weerquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Eindelijk, na al die regen en wind.
vriezen droog en een zonnetjequote:Op woensdag 23 februari 2022 12:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Helaas ja. En het gaat ook nog even vriezen.
Ik kan helaas niet thuiswerkenquote:
oh, ik dacht van wel omdat je over teams hadquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet thuiswerken
eindelijk aangekleed
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet thuiswerken
eindelijk aangekleed
Alsof een moeder tegen d'r mismaakte zoon zit te praten die op z'n 40e nog geen vriendinnetje kan krijgen!quote:
Oh, misschien wat onduidelijk omschreven.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh, ik dacht van wel omdat je over teams had
Haren, make-up... dansen voor de spiegelquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
Duurt wel lang hoor dat aankleden, moest je je kleding nog zelf naaien?
Zo accuraat ook weer.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof een moeder tegen d'r mismaakte zoon zit te praten die op z'n 40e nog geen vriendinnetje kan krijgen!
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh, misschien wat onduidelijk omschreven.
[..]
Haren, make-up... dansen voor de spiegel
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:51 schreef Werkman het volgende:
[..]
En zeikwijven als jij moeten lekker optyfen naar het Viva-forum zullen we maar zeggen.
Snap je? Gelukkig maar!
Er is niks mis met jou!quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echte schoonheid zit van binnen.
En toch even naar de sportschool om er wat beter uit te zien.quote:
Ik had ze al voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
more pica's @:DerRabbit
hij ziet er wel anders uit dan de restquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had ze al voorbij zien komen
Maar de allermooiste, zeker qua livery blijft natuurlijk de Rode Damequote:Op woensdag 23 februari 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ziet er wel anders uit dan de rest
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar de allermooiste, zeker qua livery blijft natuurlijk de Rode Dame![]()
Ben jij tegenwoordig de Twitter Reporter van Viva gewordenquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ twitter ]
iets zwaarder geluid???
scuziequote:Op woensdag 23 februari 2022 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig de Twitter Reporter van Viva geworden
Ieder normaal functionerend mens mist F1 in de winterquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
Niet normaal functionerend hier dus
Daar ben ik voor behandeld.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Alsof een moeder tegen d'r mismaakte zoon zit te praten die op z'n 40e nog geen vriendinnetje kan krijgen!
Wil je nu een sticker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |