je mag ook best zeggen dat het een pysch is hoorquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag ook best zeggen dat het een pysch is hoor
geeft niks
Daar hebben we alle begrip voor.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niks
quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar hebben we alle begrip voor.
Nee, daar loop ik al jaren joh, dit is nieuw.quote:Op woensdag 23 februari 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft niks
Lolquote:
De luizenmoeder.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk dan,wat een skatsje.
[ afbeelding ]
maar zonder grapquote:Op woensdag 23 februari 2022 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daar loop ik al jaren joh, dit is nieuw.
Ik herstel slecht van het zwemmen zelf.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar zonder grap
wat is het probleem?
goed uit laten zoeken nattequote:Op woensdag 23 februari 2022 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik herstel slecht van het zwemmen zelf.
Eerst gooide ik het nog op gewoon slecht slapen, maar het begint nu wel heel achterlijke vormen aan te nemen. Dat balletje is pas echt gaan rollen dankzij de lange kerstvakantie die me goed rust gaf, toen ontdekte ik dat ik echt veel en veel beter ben dan mijn huidige vorm doet lijken. Dat ik nu slechter ben dan na ruim een maand niet trainen is wel een flinke rode vlag die ik gewoon niet moet negeren.
Gaan we ook doen. Zo schijnt maar weer dat je pas echt ontdekt dat er iets is als je ervaart hoe het is zonder dat probleem.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed uit laten zoeken natte
dit is niet tof!
alles bij elkaar mooi kutquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan we ook doen. Zo schijnt maar weer dat je pas echt ontdekt dat er iets is als je ervaart hoe het is zonder dat probleem.
Mogelijk verklaart het ook mijn slechte slaap. Dat ik niet slecht slaap, maar dat mijn lichaam gewoon slecht rust. Twee vliegen in één klap.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:27 schreef Nattekat het volgende:
En ik krijg nieuwe onderburen
Ik weet eindelijk waarom ik zo veel meer moet stoken dan een paar weken geleden
Lach maar, ik vind het mooi kutquote:
je geeft de nieuwe buren gewoon een zakje met zaadjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lach maar, ik vind het mooi kut
Er waren dagen zoals deze dat de zon genoeg was om de hele dag niet te hoeven stoken, zelfs toen het buiten vroor. Nu is dat echt niet lekker meer.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je geeft de nieuwe buren gewoon een zakje met zaadjes
Ik ben er dankzij deze advertentie wel achter dat mijn complete appartement boven twee slaapkamers zit van twee verschillende huizen. Qua geluidsoverlast is dat wel fijn om te weten, ik kan gewoon aan de fitness.quote:
als er dan 1 op het plafond beukt ga je 2 meter naar rechtsquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er dankzij deze advertentie wel achter dat mijn complete appartement boven twee slaapkamers zit van twee verschillende huizen. Qua geluidsoverlast is dat wel fijn om te weten, ik kan gewoon aan de fitness.
Volgens mij zit de tussenmuur van de twee onderburen precies op de plek waar mijn matje altijd ligt, dus dat is een goede mogelijkheid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er dan 1 op het plafond beukt ga je 2 meter naar rechts
quote:Op woensdag 23 februari 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zit de tussenmuur van de twee onderburen precies op de plek waar mijn matje altijd ligt, dus dat is een goede mogelijkheid.
Wie gaat het katoen plukken?quote:
groene plantjesquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie gaat het katoen plukken?
Ik train al een paar weken niet meer wegens het eerder genoemde probleemquote:Op woensdag 23 februari 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zie nu een trainende en heen en weer wormende Natte kat voor me![]()
@greysbonesquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
@:Greybones wat vond je van de nudes die ik je gestuurd had?
wat doe jij met die quote??quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
@:Greybones wat vond je van de nudes die ik je gestuurd had?
Heb je deze gezien?quote:
Oepsquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat doe jij met die quote??
je vergeet een s
ik was even druk
met foto;s kijken kom er op terug
jaquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je deze gezien?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel zonde,10 lampen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
@:Borrelnootje plaatste die dacht ik![]()
![]()
Dat mens heeft ook echt het IQ van een pinda.quote:
Dit is ook niet de eerste keer dat ze met dit soort uitspraken komt.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mens heeft ook echt het IQ van een pinda.
Twitter/social media zou verboden moeten worden voor sommige mensenquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is ook niet de eerste keer dat ze met dit soort uitspraken komt.
Idd, zoals mijn moeder zei: er zitten meer mensen buiten het gesticht dan erin.quote:Op woensdag 23 februari 2022 15:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Twitter/social media zou verboden moeten worden voor sommige mensen
En volgens mij worden dat er ook steeds meerquote:Op woensdag 23 februari 2022 15:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, zoals mijn moeder zei: er zitten meer mensen buiten het gesticht dan erin.
Ze heeft een muizenhoofd, wellicht ook muizenhersenen?quote:
Muizen zijn best slimquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ze heeft een muizenhoofd, wellicht ook muizenhersenen?
zandmanquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ze heeft een muizenhoofd, wellicht ook muizenhersenen?
Jullie ongekroonde koning!quote:
Principessa.quote:
Ik vind dit zeer beledigend voor pinda'squote:Op woensdag 23 februari 2022 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mens heeft ook echt het IQ van een pinda.
Je bent zelf een pindaquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer beledigend voor pinda's![]()
![]()
#pindalifematters
Niet zo denigrerend hè? Je bedoelt #Indolifemattersquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer beledigend voor pinda's![]()
![]()
#pindalifematters
Nou nou nou, pinda's staan nou ook weer niet gelijk aan zijne Konijnlijkheidquote:
Niet? Welk noot soort wel dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou nou nou, pinda's staan nou ook weer niet gelijk aan zijne Konijnlijkheid
Ah druk bezig geweest en ook gewandeld met de hondjes?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ja beetje moe van het werk, verder wel oke met jou?
De nootjes die verwerkt zijn in de konijnlijke pindakaasquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet? Welk noot soort wel dan?
Vooral veel schoongemaaktquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah druk bezig geweest en ook gewandeld met de hondjes?
Gaat z'n gangetje.. op de fiets naar winkelcentrum geweest.
Welke noten zijn dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De nootjes die verwerkt zijn in de konijnlijke pindakaas
Ah ja dat is minder leuk karweitjequote:Op woensdag 23 februari 2022 17:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vooral veel schoongemaakt
Oh lekker, het is heerlijk weer
Oh hier valt mee met de wind!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ja dat is minder leuk karweitje
Heerlijk weer indd, maar nog wel best veel wind
Ik heb ook 13quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb tot nu toe al 13 kilometer gewandeld, das best veel voor een kantoordag![]()
![]()
Gelukkig rest van de week thuiswerken dus F1 tests kijken tussendoor
Waar kijk je dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb tot nu toe al 13 kilometer gewandeld, das best veel voor een kantoordag![]()
![]()
Gelukkig rest van de week thuiswerken dus F1 tests kijken tussendoor
Welcome to the clubquote:
Via een stream die commentaar geven bij pitlane camera's.quote:
Voor mij niet, ik hoop nog vijf te lopenquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welcome to the club![]()
Ik denk dat het daar voor mij ook bij blijft vandaag
Goed bezig!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:14 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik hoop nog vijf te lopen
Dat zou top zijn thnxquote:Op woensdag 23 februari 2022 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Via een stream die commentaar geven bij pitlane camera's.
Als ik eraan denk zal ik morgen wel een link sturen.
Geweldigenoten.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms zie je daardoor het bos zelfs niet eens meer!Al sta je er midden in!
haha ja die plankquote:Op woensdag 23 februari 2022 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja dat was ik alweer vergeten.
Daarna zijn ze ook nog een keer door een plank gezakt
Ben wel benieuwd of daar dit jaar weer een nest komt.
Schakeltje!quote:
pozza tonno dit keer!quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Schakeltje!
Tuurlijk, met groente er op of een andere pozza?
Anders gewoon de pizza terug brengenquote:Op woensdag 23 februari 2022 18:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jazeker daar gaan wij wel vanuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |