Ik ben dan weer zo'n eikel die een over de top pc samenstelt. Hij kostte destijds een hoop centjes maar met wat opwarderingen heb ik er wel lang mee gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow damn, dan is het nodig ja.
Ik heb nog een pc van rond die leeftijd nog staan om dingen op uit te proberen
Jij bent geen eikel.ik heb een samen gestelde PC gekocht die werkt als een malle.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n eikel die een over de top pc samenstelt. Hij kostte destijds een hoop centjes maar met wat opwarderingen heb ik er wel lang mee gedaan.
Superinteressantquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n eikel die een over de top pc samenstelt. Hij kostte destijds een hoop centjes maar met wat opwarderingen heb ik er wel lang mee gedaan.
Jij bent vast ook een gamer.quote:
Spelletjes met ganzen zeker.quote:
En veren zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spelletjes met ganzen zeker.
Stop die maar zelf in je reet.quote:
Je weet dat ik daar geen plek meer heb en de rest naar jouw blaas.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stop die maar zelf in je reet.
Ik heb daar ook een handje van, de pc die ik nu het meeste gebruik heeft alles bij elkaar meer dan 1000 euro gekost maar er zijn tussendoor ook nog wat dingetjes bijgekomen/vervangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wens je mij nu een blaasontsteking toe?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar geen plek meer heb en de rest naar jouw blaas.
Baasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wens je mij nu een blaasontsteking toe?
In hoeverre zit je kennis voor een goede pc samen te stellen? Ik wil ook wel op de toekomst vooruitlopen. Dus gelijk maar windows 11 geschikte pc nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een handje van, de pc die ik nu het meeste gebruik heeft alles bij elkaar meer dan 1000 euro gekost maar er zijn tussendoor ook nog wat dingetjes bijgekomen/vervangen.
Koop ik daar de nr2 van.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In hoeverre zit je kennis voor een goede pc samen te stellen? Ik wil ook wel op de toekomst vooruitlopen. Dus gelijk maar windows 11 geschikte pc nemen.
En dan heb je wat?quote:
Tuinhuisje ben ik vast welkom.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan heb je wat?![]()
Tja, idd geen tuinhuisje.
Ik ben geen hard core ICT'er, maar mijn master viel wel onder de faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica dus wel redelijk goedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In hoeverre zit je kennis voor een goede pc samen te stellen? Ik wil ook wel op de toekomst vooruitlopen. Dus gelijk maar windows 11 geschikte pc nemen.
Ik heb nog een 2e generatie Core i7!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tsja, geen idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi!
*Scroll scroll scroll*
Ehhhh.....waar zijn de dames?
Ik vind die topictitel echt niet kunnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:18 schreef ToT het volgende:
Heb ik nu @:derrabbit en @:homijn enzo weggejaagd?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind die topictitel echt niet kunnen.
quote:
Sterkte en beterschap voor Mini!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]Weer kut. Het kotsen en de diarree is gelukkig voorbij, maar nu heeft meneertje de hele tijd buikpijn.
@Homijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind die topictitel echt niet kunnen.
Thanks.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap voor Mini!
Het is beter dan niets, nu maar hopen dat hij het binnen houd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.
Net ff allemaal lekkernijen gehaald. Hij had nergens zin in, behalve rozijntjes.
Nou ja; het is een begin!Geeft ook energie door de druivensuiker.
zou het ook rustig opbouwenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.
Net ff allemaal lekkernijen gehaald. Hij had nergens zin in, behalve rozijntjes.
Nou ja; het is een begin!Geeft ook energie door de druivensuiker.
Zo jong en nu al een krent.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:43 schreef ToT het volgende:
Ik moet de rozijntjes wel 1 voor 1 aan hem geven, maar hij eet ze tenminste wel.
En hij heeft ook al een fles melk grotendeels opgedronken.
Heeft hij van zijn vaderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo jong en nu al een krent.
Hij eet de haren van zijn hoofd.quote:
Daar is die nog té jong voorquote:
Die heeft zijn vrouw hem jaren geleden afhandig gemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij eet de haren van zijn hoofd.
Drink dan even meer koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag blijkbaar weer niet wakker te krijgen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net het koffiezetapparaat voor de derde pot aangezet en ik heb vanmorgen ook al 2 espressos gehadquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net het koffiezetapparaat voor de derde pot aangezet en ik heb vanmorgen ook al 2 espressos gehad
Even je hoofd in een bak ijswater stoppenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net het koffiezetapparaat voor de derde pot aangezet en ik heb vanmorgen ook al 2 espressos gehad
Koude douche misschien?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Napsequote:
Ik wel een soepjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb niet echt veel gegeten, dus niet nodig
Ik heb volgens mij al een vrij hoge tolerantie voor koffie opgebouwd de laatste jarenquote:
Toch wel met een bittergarnituur en een paffert erbij mag ik hopenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
Had wel even een feestje gebouwd in mijn kleinste kamertje door die ladingen volkorenpasta die ik afgelopen dagen had gegeten
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
Had wel even een feestje gebouwd in mijn kleinste kamertje door die ladingen volkorenpasta die ik afgelopen dagen had gegeten
En een grand cru champagne en een halve liter Paulanerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel met een bittergarnituur en een paffert erbij mag ik hopen
Het is immers dinsdagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een grand cru champagne en een halve liter Paulaner
Lekker proosten met Mini, dan blijft hij goed gehydrateerdquote:
Strak plan!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker proosten met Mini, dan blijft hij goed gehydrateerd
ik heb gisteren nog getanktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker proosten met Mini, dan blijft hij goed gehydrateerd
Soms moet je beetje improviserenquote:
Vast duurder dan de dagprijs van je auto.quote:
95 euriquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast duurder dan de dagprijs van je auto.
Halloo dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
95 euri
gelukkig is de dagprijs van mijn auto hoger
95,65 euro zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
95 euri
nee wel zoiets jaquote:
Suzi.quote:
ik ben altijd lief! maar mensen lezen me graag verkeerdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Suzi.![]()
Ga je dan wel lief zijn?
163PK was het toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
95 euri
Ga je verkeren met nieuwe users?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:24 schreef suzi1 het volgende:
ik doe alleen beetje sturen dan hoor. en extra topix maken, want jullie komen er tekort voor bestaansrecht begreep ik
verder mag je van mij alles zeggen en honoreer ik geen tr's
ik TR elke mod de moederquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:24 schreef suzi1 het volgende:
ik doe alleen beetje sturen dan hoor. en extra topix maken, want jullie komen er tekort voor bestaansrecht begreep ik
verder mag je van mij alles zeggen en honoreer ik geen tr's
Ik heb in Anybody gestaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:25 schreef suzi1 het volgende:
en laten we wel wezen, ik heb veel ervaring met viva
welke 1ste dag?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:27 schreef ToT het volgende:
Dat gaat de eerste dag weer een troll- en lemminginvasie worden!
Lig jij dan weer onder de stapel?quote:
Jij dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys is het met jouw moderatorschap? Of sta je nog steeds op een wachtlijst?
goede vraag waarde GGquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys is het met jouw moderatorschap? Of sta je nog steeds op een wachtlijst?
Ja maar anders zien we niet dat er een mod in het topic zit. Soms even snel door het topic scrollen of er wat blauws tussen zit her en der, en dan weet je dat je je even moet gedragen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:32 schreef suzi1 het volgende:
ik wil wel dat ze mn naam zart laten. dat bauw is zo lelijk!
dan neem ik wel een andere ui waarmee je me nooit kan missenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar anders zien we niet dat er een mod in het topic zit. Soms even snel door het topci scrollen of er wat blauws tussen zit her en der, en dan weet je dat je je even moet gedragen.
Eentje met veel blauw erinquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan neem ik wel een andere ui waarmee je me nooit kan missen
Met een Pioneer radio...quote:
Ow de LGBTQ-community heeft er weer wat variaties bij gekregen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
LJHDPIUSBHOUAHB UJHGEYIOWHLBQP IULNJ ASDG
Zal vast wel als ze niet genoeg aandacht meer krijgen en ze zich gaan vervelenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow de LGBTQ-community heeft er weer wat variaties bij gekregen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal vast wel als ze niet genoeg aandacht meer krijgen en ze zich gaan vervelen
laat je hoofd dus pas inzien uw stress ban het om uw adem haling bepalingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
LJHDPIUSBHOUAHB UJHGEYIOWHLBQP IULNJ ASDG
Mooi hoor grey, zeer mooi gesproken!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat je hoofd dus pas inzien uw stress ban het om uw adem haling bepaling![]()
![]()
ik dacht doe even een vertaling van je konijnen gebrabbelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi hoor grey, zeer mooi gesproken!
Daarom houd ik ook zo van je +quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht doe even een vertaling van je konijnen gebrabbel![]()
plantage?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
Bovenbuurman zijn huis wordt as we speak geruimd.
Nee,psychotisch op sommige momenten.Mijn zus was begeleidster van hem bij GGZ.quote:
ah!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,psychotisch op sommige momenten.Mijn zus was begeleidster van hem bij GGZ.
Dat heb ik ook weleens gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
geruimd klinkt meer als ze halen een plantage weg
Ja en deze buurman nam ook wel eens een pilletje of een lijntje of zoiets?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gezien.
Leuke buurt woon je in danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gezien.
Ja echt wel.Maar dit is wel rigoureus opeens.Hij kon lastig zijn maar Soul kon hem aardig sturen.En hij heeft ook een lieve hont.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en deze buurman nam ook wel eens een pilletje of een lijntje of zoiets?
En heb je 'm opgedronken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik kwam pas een vos tegen op amper 100 meter van huis, m'n hond vond het erg interessant
De buurt is verder prima Rabbit. Maar ik heb best veel gekke dingen meegemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De buurt is verder prima Rabbit. Maar ik heb best veel gekke dingen meegemaakt.
Ooit een keer dat de hondjes gek werden,ik naar de voordeur,stond de bovenbuur aan het raam te frutselen.Ik boos op hem.Toen heeft hij daarna ergens anders een appartement in de fik gestoken.
Dan ben je blij dat je hondjes hebt ToT.quote:
Een vurige persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een keer dat de hondjes gek werden,ik naar de voordeur,stond de bovenbuur aan het raam te frutselen.Ik boos op hem.Toen heeft hij daarna ergens anders een appartement in de fik gestoken.
Eigenlijk wel tegenstrijdig een grote mini, maar ja het verkooptquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk wel tegenstrijdig een grote mini, maar ja het verkoopt
Dit klinkt een beetje als 'er lopen hier dagelijks allemaal gekkies voorbij, maar verder enkel nette mensen'quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Principassa.quote:
Wat een verschil.quote:
De mini van de laatsten paar decenia heeft dezelfde wielbasis als een golf, maar met die langere uitvoeringen kun je makkelijker een Polo of Golf inparkeren dan een 'mini'quote:
Goed dat dit topic niet in [KLB] staat, anders zou er een opmerking gekomen zijn van "heb 'm vannacht nog bij je zusje ingeparkeerd" enzo!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De mini van de laatsten paar decenia heeft dezelfde wielbasis als een golf, maar met die langere uitvoeringen kun je makkelijker een Polo of Golf inparkeren dan een 'mini'
Hou deze eenhersencellige weg van VF SC svp, dat is beter voor onze gezondheidquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed dat dit topic niet in [KLB] staat, anders zou er een opmerking gekomen zijn van "heb 'm vannacht nog bij je zusje ingeparkeerd" enzo!
zelfs zoonlief kwam er laatst mee aanlopenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hou deze eenhersencellige weg van VF SC svp, dat is beter voor onze gezondheid
dan liever allequote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:10 schreef ToT het volgende:
Soms zou het niet eens zo slecht lijken als een zonnevlam het grootste deel van de satellieten om de aarde zou uitschakelen.
Mwah een paar satellieten zullen vast wel redelijk belangrijk zijn, maar het lijkt me echt niet verkeerd om weer een beetje terug te keren naar de kern van wat belangrijk is in het leven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan liever alle
wel even een wegenatlas halen voor die tijd
Groetje aan Zoonlief USSH.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs zoonlief kwam er laatst mee aanlopen
het zit op tiktok
welke hebben we nu echt nodig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah een paar satellieten zullen vast wel redelijk belangrijk zijn, maar het lijkt me echt niet verkeerd om weer een beetje terug te keren naar de kern van wat belangrijk is in het leven.
En dat is niet dit soort schreeuwende idioten op tiktok!
Hitler had ook wat met gas, Putin ook. Volgens mij is het familie van elkaar.quote:
Truth!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke hebben we nu echt nodig?
we denken dat we het nodig hebben
maar is dat ook zo
zonder Fok overleven we ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Truth!
Je geliefden, een dak boven je hoofd, warmte, water, voedsel en als het ff kan wat elektriciteit voor licht en andere dingen die het leven wat veraangenamen.
Internet? Ik zou best wel zonder kunnen, of dat het gewoon af en toe werkt.
Merkel en Poetin kennen elkaar iig uit hun DDR-tijd en spreken ook elkaars taalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Hitler had ook wat met gas, Putin ook. Volgens mij is het familie van elkaar.
Merkel heeft het al te druk met Turkije.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Merkel en Poetin kennen elkaar iig uit hun DDR-tijd en spreken ook elkaars taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als wat er allemaal op het nieuws verkondigd wordt iets meer op de waarheid gebaseerd zou zijn, zou het vast allemaal een stuk logischer lijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
waarom steekt het allemaal zo raar in elkaar
Ik denk dat wij nog geen 10% van alles weten. En dat is misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
waarom steekt het allemaal zo raar in elkaar
het gaat zoals altijd om geldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog geen 10% van alles weten. En dat is misschien maar goed ook
...of van olie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat zoals altijd om geld
geld en macht
(geld van gas)
nee dat klinkt leukquote:
Kies je toch zelf voor?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef ToT het volgende:
Ben echt niet anti-Amerika of pro-Rusland, maar feit is wel dat we behoorlijk eenzijdig nieuws krijgen.
Maar goed, als je Russia Today moet geloven......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Kies je toch zelf voor?
Ik volg op Twitter diverse kampen eigenlijk
RT verkondigt sowieso ook een hoop onzin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Kies je toch zelf voor?
Ik volg op Twitter diverse kampen eigenlijk
Ugh...zo'n hekel aan hoe Amerika zich altijd met andermans shit bemoeitquote:
Ben ff kwijt in welk Afrikaans land het was, maar een koning van een Afrikaans land heeft recht op prima nocta; hij neukt ladingen chickies voor die het huwelijksbootje in stappen, of ze nou willen of niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh...zo'n hekel aan hoe Amerika zich altijd met andermans shit bemoeitmaar ja, wel alleen met die landen waar wat te halen valt voor ze natuurlijk. Money/greed is the root of all evil indeed.
![]()
Op FOX had je een serie, Deep State, redelijk waarheidsgetrouw wel
zoontjes van Biden en Obama schijnen energiebedrijven te hebben gehad aldaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh...zo'n hekel aan hoe Amerika zich altijd met andermans shit bemoeitmaar ja, wel alleen met die landen waar wat te halen valt voor ze natuurlijk. Money/greed is the root of all evil indeed.
![]()
Op FOX had je een serie, Deep State, redelijk waarheidsgetrouw wel
China is wel lekker bezig in Afrika, nog genoeg te halen blijkbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ff kwijt in welk Afrikaans land het was, maar een koning van een Afrikaans land heeft recht op prima nocta; hij neukt ladingen chickies voor die het huwelijksbootje in stappen, of ze nou willen of niet.
Heeft Amerika daar al democratie gebracht?
Nee, want Afrika is arm. Fuck Afrika!
Die ontdekken nu aids?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
China is wel lekker bezig in Afrika, nog genoeg te halen blijkbaar
Ach en de Bush familie heeft weer een enorme wapenfabriek. Goh, en waar kennen we de Bushjes verder nog meer van?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoontjes van Biden en Obama schijnen energiebedrijven te hebben gehad aldaar![]()
er zullen vast nog wat mijntjes te graven zijn daar voor edelmetalen edquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
China is wereldwijd bezig. In De Filipijnen kopen ze hele eilanden op waar metalen in de grond zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, om nou te zeggen dat ik super pro-Putin ben gaat een beetje ver, maar mag hem wel alleen al omdat ie niet Amerika's kont rimt zoals de rest van de EU-landenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoontjes van Biden en Obama schijnen energiebedrijven te hebben gehad aldaar![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, om nou te zeggen dat ik super pro-Putin ben gaat een beetje ver, maar mag hem wel alleen al omdat ie niet Amerika's kont rimt zoals de rest van de EU-landen
En grondstoffen voor onze smartphones/tablets etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zullen vast nog wat mijntjes te graven zijn daar voor edelmetalen ed
en zonnepanelenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En grondstoffen voor onze smartphones/tablets etc.
Weet je die beelden nog van Bush die gezellig aan tafel zat met de Bin Laden familiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en de Bush familie heeft weer een enorme wapenfabriek. Goh, en waar kennen we de Bushjes verder nog meer van?
Hillary is zwaar gefinancierd door de gevangenisinstanties, en zij wilde diverse wetten extreem verzwaren zodat veel meer mensen langdurig de gevangenis in zouden moeten voor piepkleine overtredingen.
enz enz enz.
Ik ken de beelden niet, maar heb er idd wel vaak zat van gehoord.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet je die beelden nog van Bush die gezellig aan tafel zat met de Bin Laden familie
Ja , het verschilt weinig van de koloniale tijdenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zonnepanelen
en accus voor de electrische autos
we zijn enkel zelf de moderne slavenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , het verschilt weinig van de koloniale tijden
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn enkel zelf de moderne slaven
Dit plaatje is dan ook wel toepasselijkquote:
Sow, echt wel!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit plaatje is dan ook wel toepasselijk
Ja lukte nietquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja lukte niet![]()
![]()
Deze dus ivm dat kont rimmen [ afbeelding ]
Bij Mini-ToT weet je iig zeker dat het chocolade-ijs was, als het een foto van Rutte was had je die zekerheid nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Toevallig zag ik gisteren nog een foto van Mini-ToT met z'n snoetje vol met chocolade-ijs!
Echt, al die beloftes ook voor alle verkiezingen....quote:
Truth!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij Mini-ToT weet je iig zeker dat het chocolade-ijs was, als het een foto van Rutte was had je die zekerheid niet
Oh nee!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Truth!Mannetje is trouwens weer hartstikke ziek.
Buikgriep.quote:
Fuck coalities ook wat dat betreftquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, al die beloftes ook voor alle verkiezingen....
En dan: "Uhhhh nou, nu we deze papieren onder ogen krijgen....."
Of het is een zooi gebakkelei tussen diverse partijen om compromissen te maken waardoor je uiteindelijk met heel andere uitgangspunten komt te zitten omdat die kleinere kutpartijtjes dat zo geëist hebben.
"Gelukkig" wel eerst het een en dan het ander, niet projectile vomit and explosive diaree tegelijkertijdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Buikgriep.
Eerst de hele tijd kotsen.
De volgende dag de hele tijd spuitkak.
Vandaag buikpijn, maar in ieder geval heeft hij wel wat crackertjes gegeten.
Er zijn overzichten te vinden van verkiezingsbeloftes per partij versus hoe ze daadwerkelijk stemmen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fuck coalities ook wat dat betreften verkiezingsbeloftes hoort sowieso niemand meer in te trappen...politici zijn gewoon NOOIT te vertrouwen.
Op zich mag ik Wilders wel het meest van die hele kliek in Den Haagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn overzichten te vinden van verkiezingsbeloftes per partij versus hoe ze daadwerkelijk stemmen.
Wilders schijnt het meest van allemaal af te wijken tussen wat hij zegt en hoe hij stemt.
En Baudet heeft gewoon een afwijking.Een ernstige!
idd, ik zit hier al 2 dagen te kokhalzen van wat er allemaal bij hem uit komt, maar gelukkig is het idd eerst het één en dan het ander.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Gelukkig" wel eerst het een en dan het ander, niet projectile vomit and explosive diaree tegelijkertijd![]()
Hoop iig dat ie snel weer opknapt!![]()
Hij was de mentor van Rutte in zijn VVD tijdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich mag ik Wilders wel het meest van die hele kliek in Den Haag
en wie wijkt het minst af?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn overzichten te vinden van verkiezingsbeloftes per partij versus hoe ze daadwerkelijk stemmen.
Wilders schijnt het meest van allemaal af te wijken tussen wat hij zegt en hoe hij stemt.
En Baudet heeft gewoon een afwijking.Een ernstige!
Oh man....ik zie het al helemaal voor me hoe je dan zelf zit te kokhalzen ervan...zou dat ook hebben...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik zit hier al 2 dagen te kokhalzen van wat er allemaal bij hem uit komt, maar gelukkig is het idd eerst het één en dan het ander.
En nu ligt het manneke zieligjes over de bank heen en gaat soms op de tegelvloer liggen.
Af en toe een klein slokje water.
Gisteren lustte hij nog wel snoep, vandaag helaas niet.
Same. Hij moet wat minder achterlijk roeptoeteren en wat constructiever proberen te worden, maar hij heeft vaak wel goede punten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich mag ik Wilders wel het meest van die hele kliek in Den Haag
Geen idee, lang geleden dat ik dat overzicht gezien heb en ik weet ook niet meer waar het te vinden is.quote:
Ik kokhals sowieso heel snel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh man....ik zie het al helemaal voor me hoe je dan zelf zit te kokhalzen ervan...zou dat ook hebben...![]()
Ik vind hem vaak geniale uitspraken hebben bij debatten in de Tweede Kamerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Hij moet wat minder achterlijk roeptoeteren en wat constructiever proberen te worden, maar hij heeft vaak wel goede punten.
Soms wordt er hem een prachtig balletje voor zijn voeten gelegd die hij dan keihard zijwaarts het publiek in trapt!
Toen die stoet Syriërs naar Europa kwam, waren er beelden van Allahu Akhbar roepende kerels.
"Dat zijn mannen met baarden, meneer Rutte. MANNEN MET BAARDEN!!!"
- "Ja zo hebben wij hier iemand zitten met een gek kapsel."
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer een spuitpoepluier.
Meneertje zei zelf heel zielig: "Luiâh!"
klinkt best @Haagsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer een spuitpoepluier.
Meneertje zei zelf heel zielig: "Luiâh!"
MrsL.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
@:ToT denk aan de tip die ik je gaf
en zorg dat hij veel drinkt
ze drogen snel uit
Ik bedoel mijn werruk hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dan zien we elkaar wel in [TRU]-SC!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |