en zonnepanelenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En grondstoffen voor onze smartphones/tablets etc.
Weet je die beelden nog van Bush die gezellig aan tafel zat met de Bin Laden familiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en de Bush familie heeft weer een enorme wapenfabriek. Goh, en waar kennen we de Bushjes verder nog meer van?
Hillary is zwaar gefinancierd door de gevangenisinstanties, en zij wilde diverse wetten extreem verzwaren zodat veel meer mensen langdurig de gevangenis in zouden moeten voor piepkleine overtredingen.
enz enz enz.
Ik ken de beelden niet, maar heb er idd wel vaak zat van gehoord.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet je die beelden nog van Bush die gezellig aan tafel zat met de Bin Laden familie
Ja , het verschilt weinig van de koloniale tijdenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zonnepanelen
en accus voor de electrische autos
we zijn enkel zelf de moderne slavenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja , het verschilt weinig van de koloniale tijden
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn enkel zelf de moderne slaven
Dit plaatje is dan ook wel toepasselijkquote:
Sow, echt wel!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit plaatje is dan ook wel toepasselijk
Ja lukte nietquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja lukte niet![]()
![]()
Deze dus ivm dat kont rimmen [ afbeelding ]
Bij Mini-ToT weet je iig zeker dat het chocolade-ijs was, als het een foto van Rutte was had je die zekerheid nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ah!
Toevallig zag ik gisteren nog een foto van Mini-ToT met z'n snoetje vol met chocolade-ijs!
Echt, al die beloftes ook voor alle verkiezingen....quote:
Truth!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bij Mini-ToT weet je iig zeker dat het chocolade-ijs was, als het een foto van Rutte was had je die zekerheid niet
Oh nee!!!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Truth!Mannetje is trouwens weer hartstikke ziek.
Buikgriep.quote:
Fuck coalities ook wat dat betreftquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, al die beloftes ook voor alle verkiezingen....
En dan: "Uhhhh nou, nu we deze papieren onder ogen krijgen....."
Of het is een zooi gebakkelei tussen diverse partijen om compromissen te maken waardoor je uiteindelijk met heel andere uitgangspunten komt te zitten omdat die kleinere kutpartijtjes dat zo geëist hebben.
"Gelukkig" wel eerst het een en dan het ander, niet projectile vomit and explosive diaree tegelijkertijdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Buikgriep.
Eerst de hele tijd kotsen.
De volgende dag de hele tijd spuitkak.
Vandaag buikpijn, maar in ieder geval heeft hij wel wat crackertjes gegeten.
Er zijn overzichten te vinden van verkiezingsbeloftes per partij versus hoe ze daadwerkelijk stemmen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fuck coalities ook wat dat betreften verkiezingsbeloftes hoort sowieso niemand meer in te trappen...politici zijn gewoon NOOIT te vertrouwen.
Op zich mag ik Wilders wel het meest van die hele kliek in Den Haagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn overzichten te vinden van verkiezingsbeloftes per partij versus hoe ze daadwerkelijk stemmen.
Wilders schijnt het meest van allemaal af te wijken tussen wat hij zegt en hoe hij stemt.
En Baudet heeft gewoon een afwijking.Een ernstige!
idd, ik zit hier al 2 dagen te kokhalzen van wat er allemaal bij hem uit komt, maar gelukkig is het idd eerst het één en dan het ander.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Gelukkig" wel eerst het een en dan het ander, niet projectile vomit and explosive diaree tegelijkertijd![]()
Hoop iig dat ie snel weer opknapt!![]()
Hij was de mentor van Rutte in zijn VVD tijdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich mag ik Wilders wel het meest van die hele kliek in Den Haag
en wie wijkt het minst af?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn overzichten te vinden van verkiezingsbeloftes per partij versus hoe ze daadwerkelijk stemmen.
Wilders schijnt het meest van allemaal af te wijken tussen wat hij zegt en hoe hij stemt.
En Baudet heeft gewoon een afwijking.Een ernstige!
Oh man....ik zie het al helemaal voor me hoe je dan zelf zit te kokhalzen ervan...zou dat ook hebben...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik zit hier al 2 dagen te kokhalzen van wat er allemaal bij hem uit komt, maar gelukkig is het idd eerst het één en dan het ander.
En nu ligt het manneke zieligjes over de bank heen en gaat soms op de tegelvloer liggen.
Af en toe een klein slokje water.
Gisteren lustte hij nog wel snoep, vandaag helaas niet.
Same. Hij moet wat minder achterlijk roeptoeteren en wat constructiever proberen te worden, maar hij heeft vaak wel goede punten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich mag ik Wilders wel het meest van die hele kliek in Den Haag
Geen idee, lang geleden dat ik dat overzicht gezien heb en ik weet ook niet meer waar het te vinden is.quote:
Ik kokhals sowieso heel snel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh man....ik zie het al helemaal voor me hoe je dan zelf zit te kokhalzen ervan...zou dat ook hebben...![]()
Ik vind hem vaak geniale uitspraken hebben bij debatten in de Tweede Kamerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Hij moet wat minder achterlijk roeptoeteren en wat constructiever proberen te worden, maar hij heeft vaak wel goede punten.
Soms wordt er hem een prachtig balletje voor zijn voeten gelegd die hij dan keihard zijwaarts het publiek in trapt!
Toen die stoet Syriërs naar Europa kwam, waren er beelden van Allahu Akhbar roepende kerels.
"Dat zijn mannen met baarden, meneer Rutte. MANNEN MET BAARDEN!!!"
- "Ja zo hebben wij hier iemand zitten met een gek kapsel."
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer een spuitpoepluier.
Meneertje zei zelf heel zielig: "Luiâh!"
klinkt best @Haagsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer een spuitpoepluier.
Meneertje zei zelf heel zielig: "Luiâh!"
MrsL.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
@:ToT denk aan de tip die ik je gaf
en zorg dat hij veel drinkt
ze drogen snel uit
Ik bedoel mijn werruk hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dan zien we elkaar wel in [TRU]-SC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |