Oh man....ik zie het al helemaal voor me hoe je dan zelf zit te kokhalzen ervan...zou dat ook hebben...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, ik zit hier al 2 dagen te kokhalzen van wat er allemaal bij hem uit komt, maar gelukkig is het idd eerst het één en dan het ander.
En nu ligt het manneke zieligjes over de bank heen en gaat soms op de tegelvloer liggen.
Af en toe een klein slokje water.
Gisteren lustte hij nog wel snoep, vandaag helaas niet.
Same. Hij moet wat minder achterlijk roeptoeteren en wat constructiever proberen te worden, maar hij heeft vaak wel goede punten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op zich mag ik Wilders wel het meest van die hele kliek in Den Haag
Geen idee, lang geleden dat ik dat overzicht gezien heb en ik weet ook niet meer waar het te vinden is.quote:
Ik kokhals sowieso heel snel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh man....ik zie het al helemaal voor me hoe je dan zelf zit te kokhalzen ervan...zou dat ook hebben...![]()
Ik vind hem vaak geniale uitspraken hebben bij debatten in de Tweede Kamerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Hij moet wat minder achterlijk roeptoeteren en wat constructiever proberen te worden, maar hij heeft vaak wel goede punten.
Soms wordt er hem een prachtig balletje voor zijn voeten gelegd die hij dan keihard zijwaarts het publiek in trapt!
Toen die stoet Syriërs naar Europa kwam, waren er beelden van Allahu Akhbar roepende kerels.
"Dat zijn mannen met baarden, meneer Rutte. MANNEN MET BAARDEN!!!"
- "Ja zo hebben wij hier iemand zitten met een gek kapsel."
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer een spuitpoepluier.
Meneertje zei zelf heel zielig: "Luiâh!"
klinkt best @Haagsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer een spuitpoepluier.
Meneertje zei zelf heel zielig: "Luiâh!"
MrsL.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
@:ToT denk aan de tip die ik je gaf
en zorg dat hij veel drinkt
ze drogen snel uit
Ik bedoel mijn werruk hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, dan zien we elkaar wel in [TRU]-SC!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |