Hij eet de haren van zijn hoofd.quote:
Die heeft zijn vrouw hem jaren geleden afhandig gemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij eet de haren van zijn hoofd.
Drink dan even meer koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag blijkbaar weer niet wakker te krijgen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net het koffiezetapparaat voor de derde pot aangezet en ik heb vanmorgen ook al 2 espressos gehadquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net het koffiezetapparaat voor de derde pot aangezet en ik heb vanmorgen ook al 2 espressos gehad
Even je hoofd in een bak ijswater stoppenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net het koffiezetapparaat voor de derde pot aangezet en ik heb vanmorgen ook al 2 espressos gehad
Koude douche misschien?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Napsequote:
Ik wel een soepjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb niet echt veel gegeten, dus niet nodig
Ik heb volgens mij al een vrij hoge tolerantie voor koffie opgebouwd de laatste jarenquote:
Toch wel met een bittergarnituur en een paffert erbij mag ik hopenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
Had wel even een feestje gebouwd in mijn kleinste kamertje door die ladingen volkorenpasta die ik afgelopen dagen had gegeten
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
Had wel even een feestje gebouwd in mijn kleinste kamertje door die ladingen volkorenpasta die ik afgelopen dagen had gegeten
En een grand cru champagne en een halve liter Paulanerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel met een bittergarnituur en een paffert erbij mag ik hopen
Het is immers dinsdagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een grand cru champagne en een halve liter Paulaner
wakker nu Kaninchen??quote:
Lekker proosten met Mini, dan blijft hij goed gehydrateerdquote:
Strak plan!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker proosten met Mini, dan blijft hij goed gehydrateerd
ik heb gisteren nog getanktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker proosten met Mini, dan blijft hij goed gehydrateerd
Soms moet je beetje improviserenquote:
Vast duurder dan de dagprijs van je auto.quote:
95 euriquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast duurder dan de dagprijs van je auto.
Halloo dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
95 euri
gelukkig is de dagprijs van mijn auto hoger
E5 is hier 2.09 per literquote:
onze bangirlllllllquote:
95,65 euro zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
95 euri
gelukkig is de dagprijs van mijn auto hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |