Ik ben dan weer zo'n eikel die een over de top pc samenstelt. Hij kostte destijds een hoop centjes maar met wat opwarderingen heb ik er wel lang mee gedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow damn, dan is het nodig ja.
Ik heb nog een pc van rond die leeftijd nog staan om dingen op uit te proberen
Jij bent geen eikel.ik heb een samen gestelde PC gekocht die werkt als een malle.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n eikel die een over de top pc samenstelt. Hij kostte destijds een hoop centjes maar met wat opwarderingen heb ik er wel lang mee gedaan.
Superinteressantquote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben dan weer zo'n eikel die een over de top pc samenstelt. Hij kostte destijds een hoop centjes maar met wat opwarderingen heb ik er wel lang mee gedaan.
Jij bent vast ook een gamer.quote:
Spelletjes met ganzen zeker.quote:
En veren zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spelletjes met ganzen zeker.
Stop die maar zelf in je reet.quote:
Je weet dat ik daar geen plek meer heb en de rest naar jouw blaas.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stop die maar zelf in je reet.
Ik heb daar ook een handje van, de pc die ik nu het meeste gebruik heeft alles bij elkaar meer dan 1000 euro gekost maar er zijn tussendoor ook nog wat dingetjes bijgekomen/vervangen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wens je mij nu een blaasontsteking toe?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar geen plek meer heb en de rest naar jouw blaas.
Baasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wens je mij nu een blaasontsteking toe?
In hoeverre zit je kennis voor een goede pc samen te stellen? Ik wil ook wel op de toekomst vooruitlopen. Dus gelijk maar windows 11 geschikte pc nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een handje van, de pc die ik nu het meeste gebruik heeft alles bij elkaar meer dan 1000 euro gekost maar er zijn tussendoor ook nog wat dingetjes bijgekomen/vervangen.
Koop ik daar de nr2 van.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In hoeverre zit je kennis voor een goede pc samen te stellen? Ik wil ook wel op de toekomst vooruitlopen. Dus gelijk maar windows 11 geschikte pc nemen.
En dan heb je wat?quote:
Tuinhuisje ben ik vast welkom.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan heb je wat?![]()
Tja, idd geen tuinhuisje.
Ik ben geen hard core ICT'er, maar mijn master viel wel onder de faculteit Elektrotechniek, Wiskunde en Informatica dus wel redelijk goedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In hoeverre zit je kennis voor een goede pc samen te stellen? Ik wil ook wel op de toekomst vooruitlopen. Dus gelijk maar windows 11 geschikte pc nemen.
Ik heb nog een 2e generatie Core i7!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tsja, geen idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 08:22 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi!
*Scroll scroll scroll*
Ehhhh.....waar zijn de dames?
Ik vind die topictitel echt niet kunnen.quote:Op maandag 21 februari 2022 17:18 schreef ToT het volgende:
Heb ik nu @:derrabbit en @:homijn enzo weggejaagd?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind die topictitel echt niet kunnen.
quote:
Sterkte en beterschap voor Mini!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:44 schreef ToT het volgende:
[..]Weer kut. Het kotsen en de diarree is gelukkig voorbij, maar nu heeft meneertje de hele tijd buikpijn.
@Homijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind die topictitel echt niet kunnen.
Thanks.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sterkte en beterschap voor Mini!
Het is beter dan niets, nu maar hopen dat hij het binnen houd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.
Net ff allemaal lekkernijen gehaald. Hij had nergens zin in, behalve rozijntjes.
Nou ja; het is een begin!Geeft ook energie door de druivensuiker.
zou het ook rustig opbouwenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Thanks.
Net ff allemaal lekkernijen gehaald. Hij had nergens zin in, behalve rozijntjes.
Nou ja; het is een begin!Geeft ook energie door de druivensuiker.
Zo jong en nu al een krent.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:43 schreef ToT het volgende:
Ik moet de rozijntjes wel 1 voor 1 aan hem geven, maar hij eet ze tenminste wel.
En hij heeft ook al een fles melk grotendeels opgedronken.
Heeft hij van zijn vaderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo jong en nu al een krent.
Hij eet de haren van zijn hoofd.quote:
Die heeft zijn vrouw hem jaren geleden afhandig gemaaktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij eet de haren van zijn hoofd.
Drink dan even meer koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag blijkbaar weer niet wakker te krijgen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net het koffiezetapparaat voor de derde pot aangezet en ik heb vanmorgen ook al 2 espressos gehadquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net het koffiezetapparaat voor de derde pot aangezet en ik heb vanmorgen ook al 2 espressos gehad
Even je hoofd in een bak ijswater stoppenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net het koffiezetapparaat voor de derde pot aangezet en ik heb vanmorgen ook al 2 espressos gehad
Koude douche misschien?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Napsequote:
Ik wel een soepjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb niet echt veel gegeten, dus niet nodig
Ik heb volgens mij al een vrij hoge tolerantie voor koffie opgebouwd de laatste jarenquote:
Toch wel met een bittergarnituur en een paffert erbij mag ik hopenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
Had wel even een feestje gebouwd in mijn kleinste kamertje door die ladingen volkorenpasta die ik afgelopen dagen had gegeten
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
Had wel even een feestje gebouwd in mijn kleinste kamertje door die ladingen volkorenpasta die ik afgelopen dagen had gegeten
En een grand cru champagne en een halve liter Paulanerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toch wel met een bittergarnituur en een paffert erbij mag ik hopen
Het is immers dinsdagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een grand cru champagne en een halve liter Paulaner
Lekker proosten met Mini, dan blijft hij goed gehydrateerdquote:
Strak plan!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker proosten met Mini, dan blijft hij goed gehydrateerd
ik heb gisteren nog getanktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker proosten met Mini, dan blijft hij goed gehydrateerd
Soms moet je beetje improviserenquote:
Vast duurder dan de dagprijs van je auto.quote:
95 euriquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast duurder dan de dagprijs van je auto.
Halloo dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
95 euri
gelukkig is de dagprijs van mijn auto hoger
95,65 euro zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
95 euri
gelukkig is de dagprijs van mijn auto hoger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |