nee wel zoiets jaquote:
Suzi.quote:
ik ben altijd lief! maar mensen lezen me graag verkeerdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Suzi.![]()
Ga je dan wel lief zijn?
163PK was het toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
95 euri
gelukkig is de dagprijs van mijn auto hoger
183quote:
Ga je verkeren met nieuwe users?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:24 schreef suzi1 het volgende:
ik doe alleen beetje sturen dan hoor. en extra topix maken, want jullie komen er tekort voor bestaansrecht begreep ik
verder mag je van mij alles zeggen en honoreer ik geen tr's
ik TR elke mod de moederquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:24 schreef suzi1 het volgende:
ik doe alleen beetje sturen dan hoor. en extra topix maken, want jullie komen er tekort voor bestaansrecht begreep ik
verder mag je van mij alles zeggen en honoreer ik geen tr's
Ik heb in Anybody gestaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:25 schreef suzi1 het volgende:
en laten we wel wezen, ik heb veel ervaring met viva
welke 1ste dag?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:27 schreef ToT het volgende:
Dat gaat de eerste dag weer een troll- en lemminginvasie worden!
wanneer is je aanstelling?quote:
Lig jij dan weer onder de stapel?quote:
Jij dacht hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys is het met jouw moderatorschap? Of sta je nog steeds op een wachtlijst?
goede vraag waarde GGquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys is het met jouw moderatorschap? Of sta je nog steeds op een wachtlijst?
Ja maar anders zien we niet dat er een mod in het topic zit. Soms even snel door het topic scrollen of er wat blauws tussen zit her en der, en dan weet je dat je je even moet gedragen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:32 schreef suzi1 het volgende:
ik wil wel dat ze mn naam zart laten. dat bauw is zo lelijk!
dan neem ik wel een andere ui waarmee je me nooit kan missenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar anders zien we niet dat er een mod in het topic zit. Soms even snel door het topci scrollen of er wat blauws tussen zit her en der, en dan weet je dat je je even moet gedragen.
Eentje met veel blauw erinquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dan neem ik wel een andere ui waarmee je me nooit kan missen
je hebt al een blauwe uiquote:
Met een Pioneer radio...quote:
Ow de LGBTQ-community heeft er weer wat variaties bij gekregen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
LJHDPIUSBHOUAHB UJHGEYIOWHLBQP IULNJ ASDG
Zal vast wel als ze niet genoeg aandacht meer krijgen en ze zich gaan vervelenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow de LGBTQ-community heeft er weer wat variaties bij gekregen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal vast wel als ze niet genoeg aandacht meer krijgen en ze zich gaan vervelen
laat je hoofd dus pas inzien uw stress ban het om uw adem haling bepalingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
LJHDPIUSBHOUAHB UJHGEYIOWHLBQP IULNJ ASDG
Mooi hoor grey, zeer mooi gesproken!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat je hoofd dus pas inzien uw stress ban het om uw adem haling bepaling![]()
![]()
ik dacht doe even een vertaling van je konijnen gebrabbelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi hoor grey, zeer mooi gesproken!
Daarom houd ik ook zo van je +quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht doe even een vertaling van je konijnen gebrabbel![]()
plantage?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
Bovenbuurman zijn huis wordt as we speak geruimd.
Nee,psychotisch op sommige momenten.Mijn zus was begeleidster van hem bij GGZ.quote:
ah!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,psychotisch op sommige momenten.Mijn zus was begeleidster van hem bij GGZ.
Dat heb ik ook weleens gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
geruimd klinkt meer als ze halen een plantage weg
Ja en deze buurman nam ook wel eens een pilletje of een lijntje of zoiets?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gezien.
Leuke buurt woon je in danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gezien.
Ja echt wel.Maar dit is wel rigoureus opeens.Hij kon lastig zijn maar Soul kon hem aardig sturen.En hij heeft ook een lieve hont.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en deze buurman nam ook wel eens een pilletje of een lijntje of zoiets?
En heb je 'm opgedronken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik kwam pas een vos tegen op amper 100 meter van huis, m'n hond vond het erg interessant
De buurt is verder prima Rabbit. Maar ik heb best veel gekke dingen meegemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De buurt is verder prima Rabbit. Maar ik heb best veel gekke dingen meegemaakt.
Ooit een keer dat de hondjes gek werden,ik naar de voordeur,stond de bovenbuur aan het raam te frutselen.Ik boos op hem.Toen heeft hij daarna ergens anders een appartement in de fik gestoken.
Dan ben je blij dat je hondjes hebt ToT.quote:
Een vurige persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De buurt is verder prima Rabbit. Maar ik heb best veel gekke dingen meegemaakt.
Ooit een keer dat de hondjes gek werden,ik naar de voordeur,stond de bovenbuur aan het raam te frutselen.Ik boos op hem.Toen heeft hij daarna ergens anders een appartement in de fik gestoken.
Eigenlijk wel tegenstrijdig een grote mini, maar ja het verkooptquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk wel tegenstrijdig een grote mini, maar ja het verkoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |