Daarom houd ik ook zo van je +quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht doe even een vertaling van je konijnen gebrabbel![]()
plantage?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
Bovenbuurman zijn huis wordt as we speak geruimd.
Nee,psychotisch op sommige momenten.Mijn zus was begeleidster van hem bij GGZ.quote:
ah!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,psychotisch op sommige momenten.Mijn zus was begeleidster van hem bij GGZ.
Dat heb ik ook weleens gezien.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah!
geruimd klinkt meer als ze halen een plantage weg
Ja en deze buurman nam ook wel eens een pilletje of een lijntje of zoiets?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gezien.
Leuke buurt woon je in danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gezien.
Ja echt wel.Maar dit is wel rigoureus opeens.Hij kon lastig zijn maar Soul kon hem aardig sturen.En hij heeft ook een lieve hont.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en deze buurman nam ook wel eens een pilletje of een lijntje of zoiets?
En heb je 'm opgedronken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik kwam pas een vos tegen op amper 100 meter van huis, m'n hond vond het erg interessant
De buurt is verder prima Rabbit. Maar ik heb best veel gekke dingen meegemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De buurt is verder prima Rabbit. Maar ik heb best veel gekke dingen meegemaakt.
Ooit een keer dat de hondjes gek werden,ik naar de voordeur,stond de bovenbuur aan het raam te frutselen.Ik boos op hem.Toen heeft hij daarna ergens anders een appartement in de fik gestoken.
Dan ben je blij dat je hondjes hebt ToT.quote:
Een vurige persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De buurt is verder prima Rabbit. Maar ik heb best veel gekke dingen meegemaakt.
Ooit een keer dat de hondjes gek werden,ik naar de voordeur,stond de bovenbuur aan het raam te frutselen.Ik boos op hem.Toen heeft hij daarna ergens anders een appartement in de fik gestoken.
Eigenlijk wel tegenstrijdig een grote mini, maar ja het verkooptquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk wel tegenstrijdig een grote mini, maar ja het verkoopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |