Dit klinkt een beetje als 'er lopen hier dagelijks allemaal gekkies voorbij, maar verder enkel nette mensen'quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De buurt is verder prima Rabbit. Maar ik heb best veel gekke dingen meegemaakt.
Ooit een keer dat de hondjes gek werden,ik naar de voordeur,stond de bovenbuur aan het raam te frutselen.Ik boos op hem.Toen heeft hij daarna ergens anders een appartement in de fik gestoken.
Principassa.quote:
Wat een verschil.quote:
De mini van de laatsten paar decenia heeft dezelfde wielbasis als een golf, maar met die langere uitvoeringen kun je makkelijker een Polo of Golf inparkeren dan een 'mini'quote:
Goed dat dit topic niet in [KLB] staat, anders zou er een opmerking gekomen zijn van "heb 'm vannacht nog bij je zusje ingeparkeerd" enzo!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De mini van de laatsten paar decenia heeft dezelfde wielbasis als een golf, maar met die langere uitvoeringen kun je makkelijker een Polo of Golf inparkeren dan een 'mini'
Hou deze eenhersencellige weg van VF SC svp, dat is beter voor onze gezondheidquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed dat dit topic niet in [KLB] staat, anders zou er een opmerking gekomen zijn van "heb 'm vannacht nog bij je zusje ingeparkeerd" enzo!
zelfs zoonlief kwam er laatst mee aanlopenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hou deze eenhersencellige weg van VF SC svp, dat is beter voor onze gezondheid
dan liever allequote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:10 schreef ToT het volgende:
Soms zou het niet eens zo slecht lijken als een zonnevlam het grootste deel van de satellieten om de aarde zou uitschakelen.
Mwah een paar satellieten zullen vast wel redelijk belangrijk zijn, maar het lijkt me echt niet verkeerd om weer een beetje terug te keren naar de kern van wat belangrijk is in het leven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan liever alle
wel even een wegenatlas halen voor die tijd
Groetje aan Zoonlief USSH.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs zoonlief kwam er laatst mee aanlopen
het zit op tiktok
welke hebben we nu echt nodig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah een paar satellieten zullen vast wel redelijk belangrijk zijn, maar het lijkt me echt niet verkeerd om weer een beetje terug te keren naar de kern van wat belangrijk is in het leven.
En dat is niet dit soort schreeuwende idioten op tiktok!
Hitler had ook wat met gas, Putin ook. Volgens mij is het familie van elkaar.quote:
Truth!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke hebben we nu echt nodig?
we denken dat we het nodig hebben
maar is dat ook zo
zonder Fok overleven we ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Truth!
Je geliefden, een dak boven je hoofd, warmte, water, voedsel en als het ff kan wat elektriciteit voor licht en andere dingen die het leven wat veraangenamen.
Internet? Ik zou best wel zonder kunnen, of dat het gewoon af en toe werkt.
Merkel en Poetin kennen elkaar iig uit hun DDR-tijd en spreken ook elkaars taalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Hitler had ook wat met gas, Putin ook. Volgens mij is het familie van elkaar.
Merkel heeft het al te druk met Turkije.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Merkel en Poetin kennen elkaar iig uit hun DDR-tijd en spreken ook elkaars taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als wat er allemaal op het nieuws verkondigd wordt iets meer op de waarheid gebaseerd zou zijn, zou het vast allemaal een stuk logischer lijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
waarom steekt het allemaal zo raar in elkaar
Ik denk dat wij nog geen 10% van alles weten. En dat is misschien maar goed ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
waarom steekt het allemaal zo raar in elkaar
het gaat zoals altijd om geldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog geen 10% van alles weten. En dat is misschien maar goed ook
...of van olie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
het gaat zoals altijd om geld
geld en macht
(geld van gas)
nee dat klinkt leukquote:
Kies je toch zelf voor?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef ToT het volgende:
Ben echt niet anti-Amerika of pro-Rusland, maar feit is wel dat we behoorlijk eenzijdig nieuws krijgen.
Maar goed, als je Russia Today moet geloven......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Kies je toch zelf voor?
Ik volg op Twitter diverse kampen eigenlijk
RT verkondigt sowieso ook een hoop onzin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Kies je toch zelf voor?
Ik volg op Twitter diverse kampen eigenlijk
Ugh...zo'n hekel aan hoe Amerika zich altijd met andermans shit bemoeitquote:
Ben ff kwijt in welk Afrikaans land het was, maar een koning van een Afrikaans land heeft recht op prima nocta; hij neukt ladingen chickies voor die het huwelijksbootje in stappen, of ze nou willen of niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ugh...zo'n hekel aan hoe Amerika zich altijd met andermans shit bemoeitmaar ja, wel alleen met die landen waar wat te halen valt voor ze natuurlijk. Money/greed is the root of all evil indeed.
![]()
Op FOX had je een serie, Deep State, redelijk waarheidsgetrouw wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |