Die gebruiken we ook wel eens in het F1 subforumquote:
Vast allemaal mensen die zelf een keffer hebben. Net als Co de Roodt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:15 schreef Salina het volgende:
[..]
@:dick_laurent ze snappen mijn grap niet.
Misschien houden ze niet van grappen over een hont.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:15 schreef Salina het volgende:
[..]
@:dick_laurent ze snappen mijn grap niet.
Foutief ja, rode vlag is het.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gebruiken we ook wel eens in het F1 subforum
Oja, dat kan ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien houden ze niet van grappen over een hont.
Hey, dat is mijn tekstquote:
verzuipingsgenotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoogwater om 15.27, valt toch nog redelijk samen.
Excuus.quote:
Zou Twente aan zee er dan toch eindelijk aankomenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoogwater om 15.27, valt toch nog redelijk samen.
Jezus. Sterkte mensen.quote:
Arme meidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo te zien waait het hier in Limburg gewoon over. Voel me wel weer een beetje buitengesloten, net als met corona... Iedereen mag meedoen, behalve ik.
Was dan ook in Spanje geblevenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:20 schreef dick_laurent het volgende:
Hoerenstorm. Ik ga wel gamen ofzo, en ik merk het wel als mijn hut instort.
Zijn wij bijna buren, zo te lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Gister in Hargen/ Camperduin gekeken. Dat duin west van de Lagune is voor een deel verdwenen. Vanuit de Lagune liep er een dikke wildwaterstroom terug naar zee. Ook waaide er vreselijk veel zand weer in die Lagune. Dat gaat weer kosten om het te herstellen. Niets met veiligheid te maken, het is een speelmeertje op het strand.
Ik denk dat ik vanmiddag ook wel even ergens aan zee ga kijken.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Maakt niet uit, waarschijnlijk komt er dan een nieuwe set vanuit de buren aangewaaid
Met corona mocht ik ook niet meedoen, maar nu aan de westkust mag ik met de storm wel meedoenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo te zien waait het hier in Limburg gewoon over. Voel me wel weer een beetje buitengesloten, net als met corona... Iedereen mag meedoen, behalve ik.
Dat deed ik ook graag toen ik nog in Zandvoort woonde. Heerlijk om naar die ruige zee te kijken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Hé gezellig!
Als ik nu in Vlissingen zou zijn, zou ik lekker naar de boulevard gaan denk ik. Vroeger deden we dat wel eens als het flink waaide.
Met corona mocht ik ook niet meedoen, maar nu in Drenthe mag ik met de storm gedeeltelijk wel meedoenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met corona mocht ik ook niet meedoen, maar nu aan de westkust mag ik met de storm wel meedoen
Eerste slachtoffer van code rood.quote:
Zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef Oriente het volgende:
Gezellige dag van makeeeeuh!
@:zipportal @:wereldgozer @:powerloungen
Dat bleek al in het tuintopic.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zijn wij bijna buren, zo te lezen
O ja. Lekker wakker ben ikquote:
Hoe moet ik dit lezen? Want alle kaartjes zijn valid voor 5pm (17:00) vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn verschillende modellen, windgust=windstoot. Dit is in km per uur.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? Want alle kaartjes zijn valid voor 5pm (17:00) vandaag.
Dat het overwaait, zoals een storm in een glas water? Dat weet je nooit. Maar "ze" zijn er wel heel serieus over. En in Engeland gaat het al flink tekeer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef Enawh het volgende:
Kan het ook met een sisser aflopen zoals de laatste keren?
Dat het achteraf het wel meevalt
Op veel plekken zal het allemaal vast wel meevallen. Die roepen dan ook steevast: "code roodquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef Enawh het volgende:
Ligt aan je verwachting, als je een soort apocalypse met vliegende koeien door de lucht verwacht, dan zal het vast tegenvallen. Vaak zitten de modellen wel redelijk goed met dit soort voorspellingen en worden de verwachte windsnelheden wel gehaald.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef Enawh het volgende:
Nou kan nog goed herinneren laatste keren met die voorspellingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt aan je verwachting, als je een soort apocalypse met vliegende koeien door de lucht verwacht, dan zal het vast tegenvallen. Vaak zitten de modellen wel redelijk goed met dit soort voorspellingen en worden de verwachte windsnelheden wel gehaald.
Heb je concreet voorbeeld waarbij de voorspelde waarden en werkelijke waardes zo ver uit elkaar lagen dat volgens de definitie van code oranje of geel, die codes niet uitgegeven hadden moeten worden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:05 schreef Enawh het volgende:
[..]
Nou kan nog goed herinneren laatste keren met die voorspellingen.
Code geel/oranje. Gebeurde helemaaaal niks
In 99% van de gevallen komen de waarschuwingen inderdaad uit. De laatste keer dat code oranje te zwaar was, dat was op 31 januari 2022. En daarvoor? Kan ik mij niet herinneren. Daarnaast geeft het waarschuwingssysteem ook aan dat de kans minimaal 60% moet zijn, en niet 100%. De mensen zoals hem die altijd lopen te mierenneuken over de waarschuwingen hebben het ook niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je concreet voorbeeld waarbij de voorspelde waarden en werkelijke waardes zo ver uit elkaar lagen dat volgens de definitie van code oranje of geel, die codes niet uitgegeven hadden moeten worden?
Oh nee dat niet specifiek, maar het werd op de dag zelf nog opgeheven. Wel begin van de avond.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je concreet voorbeeld waarbij de voorspelde waarden en werkelijke waardes zo ver uit elkaar lagen dat volgens de definitie van code oranje of geel, die codes niet uitgegeven hadden moeten worden?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:14 schreef Enawh het volgende:
[..]
Oh nee dat niet specifiek, maar het werd op de dag zelf nog opgeheven. Wel begin van de avond.
Is ook niet erg. Vind het wel leuk af en toe een lekker stormpje
Waar is die fimpje met een student die rollend wegwaaide op straat
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In 99% van de gevallen komen de waarschuwingen inderdaad uit. De laatste keer dat code oranje te zwaar was, dat was op 31 januari 2022. En daarvoor? Kan ik mij niet herinneren. Daarnaast geeft het waarschuwingssysteem ook aan dat de kans minimaal 60% moet zijn, en niet 100%. De mensen zoals hem die altijd lopen te mierenneuken over de waarschuwingen hebben het ook niet helemaal begrepen.
[ afbeelding ]
En dan klagen dat er niet fatsoenlijk gewaarschuwd isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Er gaan echt zoveel mensen verrast worden die nietsvermoedend onderweg gaan en dan halverwege ineens in een storm terecht komen
Maar deze storm is nog heftiger?quote:
Nog bezig met alle klusjes voor ik straks de deur uit kan. Laat die storm maar komenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, alle klusjes gedaan waarvoor ik de deur uit moest. Laat die storm maar komen
Deze storm kan nog heftiger worden dan die van 18 jan 2018.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Maar deze storm is nog heftiger?
Voorspellingen nu:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Maar deze storm is nog heftiger?
Toen:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of het gewoon simpelweg negeren omdat ze denken het beter te weten dan mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan klagen dat er niet fatsoenlijk gewaarschuwd is
"Want vorige keer was er code oranje en ging mijn huis echt niet kapot hoor, dus ik geloof er niks van!"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Of het gewoon simpelweg negeren omdat ze denken het beter te weten dan mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben.
En de 'stoere' truckers die met hun gekantelde zooi de snelweg blokkeren; 100K boete + alle bijkomende kosten van opruiming en inzet !!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:37 schreef Frutsel het volgende:
TLN adviseert om vanaf 1400u in Code Rood provincies al het wegvervoer/transport stil te leggen
https://www.transport-onl(...)ood-provincies-stil/
Dat inderdaad. Hoe dan ook, ik heb alles in de tuin wat rond kan gaan vliegen in de garage opgeborgen. Verder gewoon maar afwachten of het huis heel blijft, veel meer kan ik op dit moment niet doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Want vorige keer was er code oranje en ging mijn huis echt niet kapot hoor, dus ik geloof er niks van!"
Iemand hier die toevallig een Eend bezit?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:37 schreef Frutsel het volgende:
TLN adviseert om vanaf 1400u in Code Rood provincies al het wegvervoer/transport stil te leggen
https://www.transport-onl(...)ood-provincies-stil/
hij komt vast wel aanwaaien denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat het meevalt![]()
Vriend zou vanavond hierheen komen, en als het niet meevalt dan wordt dat wellicht wat lastig (ik woon ad kust)..
Denk ik niet, hij heeft tegenwind danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij komt vast wel aanwaaien denk ik
Dit topic loopt al sinds zondagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
Bestel altijd online mijn boodschappen, werden gecanceld voor vandaag en morgen....kunnen niet leveren vanwege het weer.
Ik krijg nog 2 pakketjes vandaag, ben benieuwd of PostNL langskomstquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
Bestel altijd online mijn boodschappen, werden gecanceld voor vandaag en morgen....kunnen niet leveren vanwege het weer.
Wel met aanhanger danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iemand hier die toevallig een Eend bezit?
[ afbeelding ]
Lijkt me ideaal om daarmee vanmiddag over de afsluitdijk te gaan rijden
Lijkt me dat ze die dicht gaan doen tijdens de stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iemand hier die toevallig een Eend bezit?
[ afbeelding ]
Lijkt me ideaal om daarmee vanmiddag over de afsluitdijk te gaan rijden
Is daar wel een beetje krap als het gaat stormen. Foto strand Vlissingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Vaarverbod op de Westerschelde, alle loodsen vrij. Kan me niet heugen dat dat eerder is gebeurd.
Wordt het morgen ook nog zulk weer dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt het morgen ook nog zulk weer dan?
2 uur, wat staat dat weer slordig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen thuisbezorgd vanaf 14:00
Ja, hier aan de kust wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt het morgen ook nog zulk weer dan?
Maar maar maar...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hier regent het nog steedsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Inmiddels valt de regen des doods in hevige mate.
Ow, het is alweer droog.![]()
Dus?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Inmiddels valt de regen des doods in hevige mate.
Ow, het is alweer droog.![]()
Wij spreken hier van de storm des doods, a global killer, the end of mankind as we know it...Nothing will survive, not even bacteria....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus?
Volgens de weersverwachting is het hier gewoon droog tijdens de storm. Storm gaat over wind he? Dat hoeft niet persé gepaard te gaan met regen![]()
Better safe than sorry, kleine moeite om hem even weg te zetten toch? Wellicht kan je hem ergens wat meer verdekt parkeren (niet onder een boomquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Boys, even serieus vraagje.
Zie foto.
Vlak voor mijn deur staat dus een losse container waarin allemaal losse zooi ligt. Denk aan planken, en andere zooi.
Rechts onder is mijn kleine blauwe lieve autootje.
Even weghalen voor de zekerheid? Denk niet dat de container geleegd gaat worden door de woningbouwvereniging.
[ afbeelding ]
Ja, ik zou m’n auto echt even ergens anders neerzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
Vlak voor mijn deur staat dus een losse container waarin allemaal losse zooi ligt. Denk aan planken, en andere zooi.
Even weghalen voor de zekerheid? Denk niet dat de container geleegd gaat worden door de woningbouwvereniging.
[ afbeelding ]
Better safe than sorry toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
[ afbeelding ]
Ja, lijkt mij wel verstandig om weg te halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij spreken hier van de storm des doods, a global killer, the end of mankind as we know it...Nothing will survive, not even bacteria....
Quizvraag, uit welke film komt deze prachtige proza?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar regen hoort daar dus niet noodzakelijkerwijs bij
Geen idee, ik kijk zelden filmsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Quizvraag, uit welke film komt deze prachtige proza?
Alleen de bezorgers in Maastricht en Heerlen mogen opgegeven worden zo te zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hmm, zo maar even doen toch dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Better safe than sorry, kleine moeite om hem even weg te zetten toch? Wellicht kan je hem ergens wat meer verdekt parkeren (niet onder een boommaar onder een gebouw ofzo?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |