Wordt het morgen ook nog zulk weer dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
Bestel altijd online mijn boodschappen, werden gecanceld voor vandaag en morgen....kunnen niet leveren vanwege het weer.
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt het morgen ook nog zulk weer dan?
2 uur, wat staat dat weer slordig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen thuisbezorgd vanaf 14:00
Ja, hier aan de kust wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt het morgen ook nog zulk weer dan?
Maar maar maar...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hier regent het nog steedsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Inmiddels valt de regen des doods in hevige mate.
Ow, het is alweer droog.![]()
Dus?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Inmiddels valt de regen des doods in hevige mate.
Ow, het is alweer droog.![]()
Wij spreken hier van de storm des doods, a global killer, the end of mankind as we know it...Nothing will survive, not even bacteria....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus?
Volgens de weersverwachting is het hier gewoon droog tijdens de storm. Storm gaat over wind he? Dat hoeft niet persé gepaard te gaan met regen![]()
Better safe than sorry, kleine moeite om hem even weg te zetten toch? Wellicht kan je hem ergens wat meer verdekt parkeren (niet onder een boomquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Boys, even serieus vraagje.
Zie foto.
Vlak voor mijn deur staat dus een losse container waarin allemaal losse zooi ligt. Denk aan planken, en andere zooi.
Rechts onder is mijn kleine blauwe lieve autootje.
Even weghalen voor de zekerheid? Denk niet dat de container geleegd gaat worden door de woningbouwvereniging.
[ afbeelding ]
Ja, ik zou m’n auto echt even ergens anders neerzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
Vlak voor mijn deur staat dus een losse container waarin allemaal losse zooi ligt. Denk aan planken, en andere zooi.
Even weghalen voor de zekerheid? Denk niet dat de container geleegd gaat worden door de woningbouwvereniging.
[ afbeelding ]
Better safe than sorry toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
[ afbeelding ]
Ja, lijkt mij wel verstandig om weg te halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij spreken hier van de storm des doods, a global killer, the end of mankind as we know it...Nothing will survive, not even bacteria....
Quizvraag, uit welke film komt deze prachtige proza?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar regen hoort daar dus niet noodzakelijkerwijs bij
Geen idee, ik kijk zelden filmsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Quizvraag, uit welke film komt deze prachtige proza?
Alleen de bezorgers in Maastricht en Heerlen mogen opgegeven worden zo te zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hmm, zo maar even doen toch dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Better safe than sorry, kleine moeite om hem even weg te zetten toch? Wellicht kan je hem ergens wat meer verdekt parkeren (niet onder een boommaar onder een gebouw ofzo?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |