En dan klagen dat er niet fatsoenlijk gewaarschuwd isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Er gaan echt zoveel mensen verrast worden die nietsvermoedend onderweg gaan en dan halverwege ineens in een storm terecht komen
Maar deze storm is nog heftiger?quote:
Nog bezig met alle klusjes voor ik straks de deur uit kan. Laat die storm maar komenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, alle klusjes gedaan waarvoor ik de deur uit moest. Laat die storm maar komen
Deze storm kan nog heftiger worden dan die van 18 jan 2018.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Maar deze storm is nog heftiger?
Voorspellingen nu:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Maar deze storm is nog heftiger?
Toen:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of het gewoon simpelweg negeren omdat ze denken het beter te weten dan mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan klagen dat er niet fatsoenlijk gewaarschuwd is
"Want vorige keer was er code oranje en ging mijn huis echt niet kapot hoor, dus ik geloof er niks van!"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Of het gewoon simpelweg negeren omdat ze denken het beter te weten dan mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben.
En de 'stoere' truckers die met hun gekantelde zooi de snelweg blokkeren; 100K boete + alle bijkomende kosten van opruiming en inzet !!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:37 schreef Frutsel het volgende:
TLN adviseert om vanaf 1400u in Code Rood provincies al het wegvervoer/transport stil te leggen
https://www.transport-onl(...)ood-provincies-stil/
Dat inderdaad. Hoe dan ook, ik heb alles in de tuin wat rond kan gaan vliegen in de garage opgeborgen. Verder gewoon maar afwachten of het huis heel blijft, veel meer kan ik op dit moment niet doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Want vorige keer was er code oranje en ging mijn huis echt niet kapot hoor, dus ik geloof er niks van!"
Iemand hier die toevallig een Eend bezit?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:37 schreef Frutsel het volgende:
TLN adviseert om vanaf 1400u in Code Rood provincies al het wegvervoer/transport stil te leggen
https://www.transport-onl(...)ood-provincies-stil/
hij komt vast wel aanwaaien denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat het meevalt![]()
Vriend zou vanavond hierheen komen, en als het niet meevalt dan wordt dat wellicht wat lastig (ik woon ad kust)..
Denk ik niet, hij heeft tegenwind danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij komt vast wel aanwaaien denk ik
Dit topic loopt al sinds zondagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
Bestel altijd online mijn boodschappen, werden gecanceld voor vandaag en morgen....kunnen niet leveren vanwege het weer.
Ik krijg nog 2 pakketjes vandaag, ben benieuwd of PostNL langskomstquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
Bestel altijd online mijn boodschappen, werden gecanceld voor vandaag en morgen....kunnen niet leveren vanwege het weer.
Wel met aanhanger danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iemand hier die toevallig een Eend bezit?
[ afbeelding ]
Lijkt me ideaal om daarmee vanmiddag over de afsluitdijk te gaan rijden
Lijkt me dat ze die dicht gaan doen tijdens de stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iemand hier die toevallig een Eend bezit?
[ afbeelding ]
Lijkt me ideaal om daarmee vanmiddag over de afsluitdijk te gaan rijden
Is daar wel een beetje krap als het gaat stormen. Foto strand Vlissingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Vaarverbod op de Westerschelde, alle loodsen vrij. Kan me niet heugen dat dat eerder is gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |