Met corona mocht ik ook niet meedoen, maar nu in Drenthe mag ik met de storm gedeeltelijk wel meedoenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met corona mocht ik ook niet meedoen, maar nu aan de westkust mag ik met de storm wel meedoen
Eerste slachtoffer van code rood.quote:
Zin inquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:12 schreef Oriente het volgende:
Gezellige dag van makeeeeuh!
@:zipportal @:wereldgozer @:powerloungen
Dat bleek al in het tuintopic.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zijn wij bijna buren, zo te lezen
O ja. Lekker wakker ben ikquote:
Hoe moet ik dit lezen? Want alle kaartjes zijn valid voor 5pm (17:00) vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn verschillende modellen, windgust=windstoot. Dit is in km per uur.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? Want alle kaartjes zijn valid voor 5pm (17:00) vandaag.
Dat het overwaait, zoals een storm in een glas water? Dat weet je nooit. Maar "ze" zijn er wel heel serieus over. En in Engeland gaat het al flink tekeer.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef Enawh het volgende:
Kan het ook met een sisser aflopen zoals de laatste keren?
Dat het achteraf het wel meevalt
Op veel plekken zal het allemaal vast wel meevallen. Die roepen dan ook steevast: "code roodquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef Enawh het volgende:
Ligt aan je verwachting, als je een soort apocalypse met vliegende koeien door de lucht verwacht, dan zal het vast tegenvallen. Vaak zitten de modellen wel redelijk goed met dit soort voorspellingen en worden de verwachte windsnelheden wel gehaald.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:57 schreef Enawh het volgende:
Nou kan nog goed herinneren laatste keren met die voorspellingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ligt aan je verwachting, als je een soort apocalypse met vliegende koeien door de lucht verwacht, dan zal het vast tegenvallen. Vaak zitten de modellen wel redelijk goed met dit soort voorspellingen en worden de verwachte windsnelheden wel gehaald.
Heb je concreet voorbeeld waarbij de voorspelde waarden en werkelijke waardes zo ver uit elkaar lagen dat volgens de definitie van code oranje of geel, die codes niet uitgegeven hadden moeten worden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:05 schreef Enawh het volgende:
[..]
Nou kan nog goed herinneren laatste keren met die voorspellingen.
Code geel/oranje. Gebeurde helemaaaal niks
In 99% van de gevallen komen de waarschuwingen inderdaad uit. De laatste keer dat code oranje te zwaar was, dat was op 31 januari 2022. En daarvoor? Kan ik mij niet herinneren. Daarnaast geeft het waarschuwingssysteem ook aan dat de kans minimaal 60% moet zijn, en niet 100%. De mensen zoals hem die altijd lopen te mierenneuken over de waarschuwingen hebben het ook niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je concreet voorbeeld waarbij de voorspelde waarden en werkelijke waardes zo ver uit elkaar lagen dat volgens de definitie van code oranje of geel, die codes niet uitgegeven hadden moeten worden?
Oh nee dat niet specifiek, maar het werd op de dag zelf nog opgeheven. Wel begin van de avond.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Heb je concreet voorbeeld waarbij de voorspelde waarden en werkelijke waardes zo ver uit elkaar lagen dat volgens de definitie van code oranje of geel, die codes niet uitgegeven hadden moeten worden?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:14 schreef Enawh het volgende:
[..]
Oh nee dat niet specifiek, maar het werd op de dag zelf nog opgeheven. Wel begin van de avond.
Is ook niet erg. Vind het wel leuk af en toe een lekker stormpje
Waar is die fimpje met een student die rollend wegwaaide op straat
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
In 99% van de gevallen komen de waarschuwingen inderdaad uit. De laatste keer dat code oranje te zwaar was, dat was op 31 januari 2022. En daarvoor? Kan ik mij niet herinneren. Daarnaast geeft het waarschuwingssysteem ook aan dat de kans minimaal 60% moet zijn, en niet 100%. De mensen zoals hem die altijd lopen te mierenneuken over de waarschuwingen hebben het ook niet helemaal begrepen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |