Hoe heb je dat gedaan? Kamperfoelie is volgens mij wel makkelijk te stekken, of niet? Ik heb stekken gekregen van winterkamperfoelie en van een klimvariant van kamperfoelie. Die doen het beide goed.quote:Op zondag 30 januari 2022 10:22 schreef halfway het volgende:
Altijd leuk.
In de zomer 100x Lonicera Nitida Maigrün gestekt die komen in het voorjaar als vervanging van een Buxushaag waar ik de strijd heb verloren van de Buxusmot.
Stevige stek genomen van iets oudere uitlopersquote:Op zondag 30 januari 2022 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Kamperfoelie is volgens mij wel makkelijk te stekken, of niet? Ik heb stekken gekregen van winterkamperfoelie en van een klimvariant van kamperfoelie. Die doen het beide goed.
Heb je specifieke wensen?quote:Op zondag 30 januari 2022 10:29 schreef miss_sly het volgende:
En ik wil ook wel graag stekjes van anderen, in een andere kleur of variëteit.
Ik zou graag een rododendron willen. En wat bamboe, maar dan de niet woekerende fargesia-variant.quote:
Oeps, die zijn nogal agressief. Ik probeer er aldoor van af te komen.quote:Op zondag 30 januari 2022 13:45 schreef miss_sly het volgende:
Ik zoek ook Houttuynia Cordata (moerasanemoon). Kweker had het al een paar keer niet, en ik wil er een paar in de wadi.
[ afbeelding ]
Ik weet dat ze nogal kunnen woekeren. Ik wil het toch graag proberen. Ik hou van hun elegante vorm en de wadi mag er vol mee staanquote:Op maandag 31 januari 2022 23:21 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Oeps, die zijn nogal agressief. Ik probeer er aldoor van af te komen.
Succes, ze zijn ook best wel mooi eigenlijk met die vage rode bladrand.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 09:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet dat ze nogal kunnen woekeren. Ik wil het toch graag proberen. Ik hou van hun elegante vorm en de wadi mag er vol mee staan
Omgeving Alkmaar zit ik, is dat bij jou NH-midden?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:14 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Succes, ze zijn ook best wel mooi eigenlijk met die vage rode bladrand.
Als je iemand bent die regelmatig de tuin bijhoudt zal het geen enkel probleem zijn. Ik beperk mijn tuinieren meestal tot een paar keer per jaar een halve dag en soms tussendoor iets wegtrekken als ik sta te wachten om opgehaald te worden. Voor die stijl zijn deze planten iets te assertief zal ik maar zeggen.
edit: als je in de buurt van NH midden woont wil ik van het voorjaar wel wat voor je bewaren.
Dat is om de hoek. Als het boven de grond komt maar even een dm of zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 13:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omgeving Alkmaar zit ik, is dat bij jou NH-midden?
Wat leuk! Heel graag.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 14:19 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Dat is om de hoek. Als het boven de grond komt maar even een dm of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |