En dan klagen dat er niet fatsoenlijk gewaarschuwd isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Er gaan echt zoveel mensen verrast worden die nietsvermoedend onderweg gaan en dan halverwege ineens in een storm terecht komen
Maar deze storm is nog heftiger?quote:
Nog bezig met alle klusjes voor ik straks de deur uit kan. Laat die storm maar komenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, alle klusjes gedaan waarvoor ik de deur uit moest. Laat die storm maar komen
Deze storm kan nog heftiger worden dan die van 18 jan 2018.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Maar deze storm is nog heftiger?
Voorspellingen nu:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Maar deze storm is nog heftiger?
Toen:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:39 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of het gewoon simpelweg negeren omdat ze denken het beter te weten dan mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dan klagen dat er niet fatsoenlijk gewaarschuwd is
"Want vorige keer was er code oranje en ging mijn huis echt niet kapot hoor, dus ik geloof er niks van!"quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Of het gewoon simpelweg negeren omdat ze denken het beter te weten dan mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben.
En de 'stoere' truckers die met hun gekantelde zooi de snelweg blokkeren; 100K boete + alle bijkomende kosten van opruiming en inzet !!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:37 schreef Frutsel het volgende:
TLN adviseert om vanaf 1400u in Code Rood provincies al het wegvervoer/transport stil te leggen
https://www.transport-onl(...)ood-provincies-stil/
Dat inderdaad. Hoe dan ook, ik heb alles in de tuin wat rond kan gaan vliegen in de garage opgeborgen. Verder gewoon maar afwachten of het huis heel blijft, veel meer kan ik op dit moment niet doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Want vorige keer was er code oranje en ging mijn huis echt niet kapot hoor, dus ik geloof er niks van!"
Iemand hier die toevallig een Eend bezit?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:37 schreef Frutsel het volgende:
TLN adviseert om vanaf 1400u in Code Rood provincies al het wegvervoer/transport stil te leggen
https://www.transport-onl(...)ood-provincies-stil/
hij komt vast wel aanwaaien denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat het meevalt![]()
Vriend zou vanavond hierheen komen, en als het niet meevalt dan wordt dat wellicht wat lastig (ik woon ad kust)..
Denk ik niet, hij heeft tegenwind danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij komt vast wel aanwaaien denk ik
Dit topic loopt al sinds zondagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
Bestel altijd online mijn boodschappen, werden gecanceld voor vandaag en morgen....kunnen niet leveren vanwege het weer.
Ik krijg nog 2 pakketjes vandaag, ben benieuwd of PostNL langskomstquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
Bestel altijd online mijn boodschappen, werden gecanceld voor vandaag en morgen....kunnen niet leveren vanwege het weer.
Wel met aanhanger danquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iemand hier die toevallig een Eend bezit?
[ afbeelding ]
Lijkt me ideaal om daarmee vanmiddag over de afsluitdijk te gaan rijden
Lijkt me dat ze die dicht gaan doen tijdens de stormquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Iemand hier die toevallig een Eend bezit?
[ afbeelding ]
Lijkt me ideaal om daarmee vanmiddag over de afsluitdijk te gaan rijden
Is daar wel een beetje krap als het gaat stormen. Foto strand Vlissingen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Vaarverbod op de Westerschelde, alle loodsen vrij. Kan me niet heugen dat dat eerder is gebeurd.
Wordt het morgen ook nog zulk weer dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:43 schreef zodeju het volgende:
Neequote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt het morgen ook nog zulk weer dan?
2 uur, wat staat dat weer slordig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen thuisbezorgd vanaf 14:00
Ja, hier aan de kust wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt het morgen ook nog zulk weer dan?
Maar maar maar...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hier regent het nog steedsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Inmiddels valt de regen des doods in hevige mate.
Ow, het is alweer droog.![]()
Dus?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Inmiddels valt de regen des doods in hevige mate.
Ow, het is alweer droog.![]()
Wij spreken hier van de storm des doods, a global killer, the end of mankind as we know it...Nothing will survive, not even bacteria....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus?
Volgens de weersverwachting is het hier gewoon droog tijdens de storm. Storm gaat over wind he? Dat hoeft niet persé gepaard te gaan met regen![]()
Better safe than sorry, kleine moeite om hem even weg te zetten toch? Wellicht kan je hem ergens wat meer verdekt parkeren (niet onder een boomquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Boys, even serieus vraagje.
Zie foto.
Vlak voor mijn deur staat dus een losse container waarin allemaal losse zooi ligt. Denk aan planken, en andere zooi.
Rechts onder is mijn kleine blauwe lieve autootje.
Even weghalen voor de zekerheid? Denk niet dat de container geleegd gaat worden door de woningbouwvereniging.
[ afbeelding ]
Ja, ik zou m’n auto echt even ergens anders neerzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
Vlak voor mijn deur staat dus een losse container waarin allemaal losse zooi ligt. Denk aan planken, en andere zooi.
Even weghalen voor de zekerheid? Denk niet dat de container geleegd gaat worden door de woningbouwvereniging.
[ afbeelding ]
Better safe than sorry toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
[ afbeelding ]
Ja, lijkt mij wel verstandig om weg te halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wij spreken hier van de storm des doods, a global killer, the end of mankind as we know it...Nothing will survive, not even bacteria....
Quizvraag, uit welke film komt deze prachtige proza?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Maar regen hoort daar dus niet noodzakelijkerwijs bij
Geen idee, ik kijk zelden filmsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Quizvraag, uit welke film komt deze prachtige proza?
Alleen de bezorgers in Maastricht en Heerlen mogen opgegeven worden zo te zienquote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Hmm, zo maar even doen toch dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Better safe than sorry, kleine moeite om hem even weg te zetten toch? Wellicht kan je hem ergens wat meer verdekt parkeren (niet onder een boommaar onder een gebouw ofzo?)
Ik hoop het voor jullie, kan anders een duur geintje worden afhankelijk van waar jullie wonen (want dan wellicht afhankelijk v.e. taxi of een hotelovernachting).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:11 schreef Fretwork het volgende:
Hier nog steeds een vlucht die de om 3 uur gaat en niet gecanceld is...
Erg benieuwd of we het horen vóór onze laatste trein terug
Blij dat ik niet hoef te vliegen vandaag. Één keer vertrokken tijdens flink onstuimig/stormachtig weer. Echt zodra we van de grond kwamen begon de zware turbulentie al, en die hield een dikke 20 minuten aan totdat we echt ver boven de wolken zaten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:11 schreef Fretwork het volgende:
Hier nog steeds een vlucht die de om 3 uur gaat en niet gecanceld is...
Erg benieuwd of we het horen vóór onze laatste trein terug
De veiligheid is van belang, en toch bezorgen ze in Heerlen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Armageddon.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk zelden films
Ja geen idee, het is gewoon onhandig. Bij voorbaat niet gaan terwijl alleen KLM alles cancelt wordt ook een lastig verhaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie, kan anders een duur geintje worden afhankelijk van waar jullie wonen (want dan wellicht afhankelijk v.e. taxi).
Daar heb je dan prachtig uitzicht op!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Zie foto.
[ afbeelding ]
What's in a name?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmm, zo maar even doen toch dan.
Zet hem wel op parkeerterrein naast mn flat. Staat er nu voor.
Wel dunne bomen daar. Ook niet helemaal veilig.
Overigens is jaren terug in een flat vlak achter mij het dak van de flat afgewaaid. Geen grapje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ach 's zomers varen ze ook bijna het strand op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is daar wel een beetje krap als het gaat stormen. Foto strand Vlissingen.
[ afbeelding ]
Zijn jullie een weekendje weg? Is B. al zo opgeknapt (dat zouquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:18 schreef heywoodu het volgende:
We hebben een 96 km/h staan in Zeeland, nog heel even.
Nu al? Die storm houdt zich ook niet aan de afgesproken tijd hè. Vanaf 14.00!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:17 schreef golfer het volgende:
Het begint hier aan de kust (Bloemendaal) nu echt los te gaan.
En er zijn altijd wel een paar thrillseeekers die dan toch het strand op willen:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:17 schreef golfer het volgende:
Het begint hier aan de kust (Bloemendaal) nu echt los te gaan.
Nee joh, die komt haar bed alleen uit om de rolstoel in te gaan of fucking eigenwijs achteruit op d'r kont de trap op te wurmenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn jullie een weekendje weg? Is Bruna al zo opgeknapt (dat zouzijn)?
Maar wat een timing dan..
Hoorde vanochtend bij de Notenkoning iemand zeggen "de storm valt erg mee he"?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef Haags het volgende:
Loop je ff de supermarkt binnen.
1 grote hamstergolf joh. Mensen doe toch normaal, stel idioten.
Is het wc papier al op?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef Haags het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef Haags het volgende:
Ik heb het één keer gedaan met storm. En ik had mijn haar niet gevlochten oid. Het duurde héél lang voor je er weer een borstel door kon halen, het leken wel dreadlocks geworden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:21 schreef golfer het volgende:
En er zijn altijd wel een paar thrillseeekers die dan toch het strand op willen:
https://reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam/
Zouden die mensen weten dat de storm morgen weer voorbij is?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet gewoon weekendboodschappen, maar echt hamsteren?
Die regenbui net, de teringquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:23 schreef Momo het volgende:
Het begint hier ineens horizontaal te regenen (woon ook dichtbij de kust)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |