Blij dat ik niet hoef te vliegen vandaag. Één keer vertrokken tijdens flink onstuimig/stormachtig weer. Echt zodra we van de grond kwamen begon de zware turbulentie al, en die hield een dikke 20 minuten aan totdat we echt ver boven de wolken zaten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:11 schreef Fretwork het volgende:
Hier nog steeds een vlucht die de om 3 uur gaat en niet gecanceld is...
Erg benieuwd of we het horen vóór onze laatste trein terug
De veiligheid is van belang, en toch bezorgen ze in Heerlen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen thuisbezorgd vanaf 14:00
Armageddon.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk zelden films
Ja geen idee, het is gewoon onhandig. Bij voorbaat niet gaan terwijl alleen KLM alles cancelt wordt ook een lastig verhaal.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie, kan anders een duur geintje worden afhankelijk van waar jullie wonen (want dan wellicht afhankelijk v.e. taxi).
Daar heb je dan prachtig uitzicht op!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:04 schreef Salina het volgende:
Boys, even serieus vraagje.
Zie foto.
Vlak voor mijn deur staat dus een losse container waarin allemaal losse zooi ligt. Denk aan planken, en andere zooi.
Rechts onder is mijn kleine blauwe lieve autootje.
Even weghalen voor de zekerheid? Denk niet dat de container geleegd gaat worden door de woningbouwvereniging.
[ afbeelding ]
What's in a name?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmm, zo maar even doen toch dan.
Zet hem wel op parkeerterrein naast mn flat. Staat er nu voor.
Wel dunne bomen daar. Ook niet helemaal veilig.
Overigens is jaren terug in een flat vlak achter mij het dak van de flat afgewaaid. Geen grapje.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ach 's zomers varen ze ook bijna het strand op.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 11:46 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is daar wel een beetje krap als het gaat stormen. Foto strand Vlissingen.
[ afbeelding ]
Zijn jullie een weekendje weg? Is B. al zo opgeknapt (dat zouquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:18 schreef heywoodu het volgende:
We hebben een 96 km/h staan in Zeeland, nog heel even.
Nu al? Die storm houdt zich ook niet aan de afgesproken tijd hè. Vanaf 14.00!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:17 schreef golfer het volgende:
Het begint hier aan de kust (Bloemendaal) nu echt los te gaan.
En er zijn altijd wel een paar thrillseeekers die dan toch het strand op willen:quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:17 schreef golfer het volgende:
Het begint hier aan de kust (Bloemendaal) nu echt los te gaan.
Nee joh, die komt haar bed alleen uit om de rolstoel in te gaan of fucking eigenwijs achteruit op d'r kont de trap op te wurmenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn jullie een weekendje weg? Is Bruna al zo opgeknapt (dat zouzijn)?
Maar wat een timing dan..
Hoorde vanochtend bij de Notenkoning iemand zeggen "de storm valt erg mee he"?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef Haags het volgende:
Loop je ff de supermarkt binnen.
1 grote hamstergolf joh. Mensen doe toch normaal, stel idioten.
Is het wc papier al op?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef Haags het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef Haags het volgende:
Ik heb het één keer gedaan met storm. En ik had mijn haar niet gevlochten oid. Het duurde héél lang voor je er weer een borstel door kon halen, het leken wel dreadlocks geworden.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:21 schreef golfer het volgende:
En er zijn altijd wel een paar thrillseeekers die dan toch het strand op willen:
https://reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam/
Zouden die mensen weten dat de storm morgen weer voorbij is?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet gewoon weekendboodschappen, maar echt hamsteren?
Die regenbui net, de teringquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:23 schreef Momo het volgende:
Het begint hier ineens horizontaal te regenen (woon ook dichtbij de kust)
Big Jet TVquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Was deze livestream op Heathrow al voorbij gekomen? Heb al een paar spannende landingen voorbij zien komen.
Ah, helder!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, die komt haar bed alleen uit om de rolstoel in te gaan of fucking eigenwijs achteruit op d'r kont de trap op te wurmen
Ik bedoel op de weerkaart, bijna de 100 gehaald!
[ afbeelding ]
Hallo mede Leeuwarderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:22 schreef Eviljane het volgende:
Nu verdacht rustig in Leeuwarden, een uurtje geleden wat rukwinden en wat regen.
Stilte voor de storm?
Ik heb hem nu ook op staan. Die kerel is grappig. Goed entertainmentquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Big Jet TVMet Chiara was dat ook een genot om naar te kijken
Maar zijn er dan nog winkels?!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zouden die mensen weten dat de storm morgen weer voorbij is?
Mijn ah heeft wel vaker problemen met het dak gehad. Enorm veel lekkage en zo. Dus dit is een goede vraag.quote:
Tegenwoordig moet voor elke extreem-weer situatie/nieuwe lockdown/wat dan ook gehamsterd worden in Nederland...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef Haags het volgende:
Ik wil graag een pakketje ophalen bij de Primera morgen. Als die storm niet was geweest dan had ik hem vandaag opgehaald.quote:
Als de Primera er dan nog is....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil graag een pakketje ophalen bij de Primera morgen. Als die storm niet was geweest dan had ik hem vandaag opgehaald.
Das pech, Primera weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als de Primera er dan nog is....
Dan moet eerst de parkeerdek + auto's eraf waaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als de Primera er dan nog is....
Ik kijk deze nu ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Was deze livestream op Heathrow al voorbij gekomen? Heb al een paar spannende landingen voorbij zien komen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar heb je dan prachtig uitzicht op!![]()
Ik zeg: laten staan en filmen!![]()
Wij zien de beelden graag tegemoet.
Misschien nog een wedstrijdje aan verbinden hoeveel auto's eerst geraakt worden voordat het kleine, blauwe, lieve autootje aan de beurt is?![]()
![]()
Hier ook horizontale regen. Zit tussen de kust en het IJsselmeerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:23 schreef Momo het volgende:
Het begint hier ineens horizontaal te regenen (woon ook dichtbij de kust)
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze jou ook weer vrijgelaten?
Gedraag je hé. Tis geen slowchat hier.
Overigens net stiekem wel even foto's gemaakt van de container en de inhoud daarvan.
Na de storm even nieuwe foto's maken en de verschillen bekijken. Leuk vermaak.![]()
![]()
Ik ook. Op de tvquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk deze nu ookEr landt nu een vliegtuig.
Gelukkig hoef ik nergens meer heen vandaagquote:
Er ging zo te zien een cameraman (vrouw) weg? Maar ik zou niet graag in die vliegtuigen zitten, man man. Sommigen lijken eerder te zweven op de wind dan te vliegen. Meer dan 80.000 kijkers daar nu overigens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ook. Op de tv![]()
Dacht even dat ze gingen stoppen met uitzenden
Ik ook niet. Ik vind milde turbulentie al engquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er ging zo te zien een cameraman (vrouw) weg? Maar ik zou niet graag in die vliegtuigen zitten, man man. Sommigen lijken eerder te zweven op de wind dan te vliegen. Meer dan 80.000 kijkers daar nu overigens.
aai over bolletjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef josja het volgende:
Ja hoi, ik vind het eng!! Nergens bang voor, behalve storm. Trauma van mijn hurricane alert in Mexico denk ik.
Net in de appie flashbacks naar de eerste Covid golf, mensen hamsteren als een malle en echt stervensdruk!
Net gezien idd. Wat een skills heeft die piloot.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk deze nu ookEr landt nu een vliegtuig.
Als de afgelopen 2 jaar iets goed bewezen heeft, is het wel dat de gemiddelde persoon een totale randdebiel isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef josja het volgende:
Net in de appie flashbacks naar de eerste Covid golf, mensen hamsteren als een malle en echt stervensdruk!
Ik kijk ook nu. Die commentator is geinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Waarom doen mensen dit? En een storm die binnen een dag afzwakt is toch niet te vergelijken met een pandemische ziektegolf die (op dat moment) mensen nog nooit meegemaakt hadden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef josja het volgende:
Ik ben 1x echt serieus bang geweest voor wind, maar toen waren mijn cavia en konijn ook bang, dus dat mochtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef josja het volgende:
Ja hoi, ik vind het eng!! Nergens bang voor, behalve storm. Trauma van mijn hurricane alert in Mexico denk ik.
Ja, poosje geleden ook toen er net eentje geland wasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik kijk ook nu. Die commentator is geinig.
Er komt dalijk een vliegtuit uit Cyprus. Het is een type ....
This could be a little fun.
Dit ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dit? En een storm die binnen een dag afzwakt is toch niet te vergelijken met een pandemische ziektegolf die (op dat moment) mensen nog nooit meegemaakt hadden?
A gossie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben 1x echt serieus bang geweest voor wind, maar toen waren mijn cavia en konijn ook bang, dus dat mocht(cavia luid piepend en konijn flink aan het stampen met achterpoten).
Dat was alleen wel wind van meer dan 160 km/h. We hadden hier een downburstDunde het aantal (grote!!) bomen in de omgeving flink uit.
Ik zou zeggen: lekker binnen blijven![]()
Ik moet nog steeds eten halen voor vanavondThuisbezorgd stopt er ook zo mee, dus dat wordt hem ook niet.
Ja, hij is grappigquote:
Dit in combinatie met Flightradarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:58 schreef Haags het volgende:
Wat zitten jullie in godsnaam te kijken dan?
Niet alleen de Russen zijn gekomen?quote:
Oh wacht, kijken de kijkers ook flightradarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Next up Triple Seven British Airways
Misschien leuk om ook nog een kanaaltje Air traffic aan te zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht, kijken de kijkers ook flightradarIk vond het al zo idioot dat er dan een stipje grijs op het scherm kwam en mensen al zeiden wat voor vliegtuig het was
Ryanair vliegt gewoon in degelijke Airbus toestellen voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef Caland het volgende:
Landen er ook nog van die brakke ryanair vliegtuigjes?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bouncing plane..
Respect voor alle piloten![]()
Oh ik heb wel eens in zo’n propellervliegtuigje gevlogen meen ik. Al kan dat ook easyjet oid zijn geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ryanair vliegt gewoon in degelijke Airbus toestellen voor zover ik weet.
Boeings.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ryanair vliegt gewoon in degelijke Airbus toestellen voor zover ik weet.
Hier lopen de kippetjes gewoon lekker in de open ren te pikken. Maar hier is het ook maar een briesje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
A gossie.![]()
Mijn kippen weigeren nu al van hun warme zoldertje af te komen.![]()
Als de (be)schutting maar niet omwaait....
Owh, Viennaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lol, die commentator begint te zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |