Gelukkig hoef ik nergens meer heen vandaagquote:
Er ging zo te zien een cameraman (vrouw) weg? Maar ik zou niet graag in die vliegtuigen zitten, man man. Sommigen lijken eerder te zweven op de wind dan te vliegen. Meer dan 80.000 kijkers daar nu overigens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ook. Op de tv![]()
Dacht even dat ze gingen stoppen met uitzenden
Ik ook niet. Ik vind milde turbulentie al engquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er ging zo te zien een cameraman (vrouw) weg? Maar ik zou niet graag in die vliegtuigen zitten, man man. Sommigen lijken eerder te zweven op de wind dan te vliegen. Meer dan 80.000 kijkers daar nu overigens.
aai over bolletjequote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef josja het volgende:
Ja hoi, ik vind het eng!! Nergens bang voor, behalve storm. Trauma van mijn hurricane alert in Mexico denk ik.
Net in de appie flashbacks naar de eerste Covid golf, mensen hamsteren als een malle en echt stervensdruk!
Net gezien idd. Wat een skills heeft die piloot.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk deze nu ookEr landt nu een vliegtuig.
Als de afgelopen 2 jaar iets goed bewezen heeft, is het wel dat de gemiddelde persoon een totale randdebiel isquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef josja het volgende:
Net in de appie flashbacks naar de eerste Covid golf, mensen hamsteren als een malle en echt stervensdruk!
Ik kijk ook nu. Die commentator is geinig.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Was deze livestream op Heathrow al voorbij gekomen? Heb al een paar spannende landingen voorbij zien komen.
Waarom doen mensen dit? En een storm die binnen een dag afzwakt is toch niet te vergelijken met een pandemische ziektegolf die (op dat moment) mensen nog nooit meegemaakt hadden?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef josja het volgende:
Ik ben 1x echt serieus bang geweest voor wind, maar toen waren mijn cavia en konijn ook bang, dus dat mochtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:47 schreef josja het volgende:
Ja hoi, ik vind het eng!! Nergens bang voor, behalve storm. Trauma van mijn hurricane alert in Mexico denk ik.
Ja, poosje geleden ook toen er net eentje geland wasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik kijk ook nu. Die commentator is geinig.
Er komt dalijk een vliegtuit uit Cyprus. Het is een type ....
This could be a little fun.
Dit ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dit? En een storm die binnen een dag afzwakt is toch niet te vergelijken met een pandemische ziektegolf die (op dat moment) mensen nog nooit meegemaakt hadden?
A gossie.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben 1x echt serieus bang geweest voor wind, maar toen waren mijn cavia en konijn ook bang, dus dat mocht(cavia luid piepend en konijn flink aan het stampen met achterpoten).
Dat was alleen wel wind van meer dan 160 km/h. We hadden hier een downburstDunde het aantal (grote!!) bomen in de omgeving flink uit.
Ik zou zeggen: lekker binnen blijven![]()
Ik moet nog steeds eten halen voor vanavondThuisbezorgd stopt er ook zo mee, dus dat wordt hem ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |