Big Jet TVquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Was deze livestream op Heathrow al voorbij gekomen? Heb al een paar spannende landingen voorbij zien komen.
Ah, helder!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee joh, die komt haar bed alleen uit om de rolstoel in te gaan of fucking eigenwijs achteruit op d'r kont de trap op te wurmen
Ik bedoel op de weerkaart, bijna de 100 gehaald!
[ afbeelding ]
Hallo mede Leeuwarderquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:22 schreef Eviljane het volgende:
Nu verdacht rustig in Leeuwarden, een uurtje geleden wat rukwinden en wat regen.
Stilte voor de storm?
Ik heb hem nu ook op staan. Die kerel is grappig. Goed entertainmentquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Big Jet TVMet Chiara was dat ook een genot om naar te kijken
Maar zijn er dan nog winkels?!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zouden die mensen weten dat de storm morgen weer voorbij is?
Mijn ah heeft wel vaker problemen met het dak gehad. Enorm veel lekkage en zo. Dus dit is een goede vraag.quote:
Tegenwoordig moet voor elke extreem-weer situatie/nieuwe lockdown/wat dan ook gehamsterd worden in Nederland...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef Haags het volgende:
Loop je ff de supermarkt binnen.
1 grote hamstergolf joh. Mensen doe toch normaal, stel idioten.
Ik wil graag een pakketje ophalen bij de Primera morgen. Als die storm niet was geweest dan had ik hem vandaag opgehaald.quote:
Als de Primera er dan nog is....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil graag een pakketje ophalen bij de Primera morgen. Als die storm niet was geweest dan had ik hem vandaag opgehaald.
Das pech, Primera weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als de Primera er dan nog is....
Dan moet eerst de parkeerdek + auto's eraf waaien.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Als de Primera er dan nog is....
Ik kijk deze nu ookquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Was deze livestream op Heathrow al voorbij gekomen? Heb al een paar spannende landingen voorbij zien komen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar heb je dan prachtig uitzicht op!![]()
Ik zeg: laten staan en filmen!![]()
Wij zien de beelden graag tegemoet.
Misschien nog een wedstrijdje aan verbinden hoeveel auto's eerst geraakt worden voordat het kleine, blauwe, lieve autootje aan de beurt is?![]()
![]()
Hier ook horizontale regen. Zit tussen de kust en het IJsselmeerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:23 schreef Momo het volgende:
Het begint hier ineens horizontaal te regenen (woon ook dichtbij de kust)
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:35 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben ze jou ook weer vrijgelaten?
Gedraag je hé. Tis geen slowchat hier.
Overigens net stiekem wel even foto's gemaakt van de container en de inhoud daarvan.
Na de storm even nieuwe foto's maken en de verschillen bekijken. Leuk vermaak.![]()
![]()
Ik ook. Op de tvquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk deze nu ookEr landt nu een vliegtuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |