Ja, hij is grappigquote:
Dit in combinatie met Flightradarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Was deze livestream op Heathrow al voorbij gekomen? Heb al een paar spannende landingen voorbij zien komen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:58 schreef Haags het volgende:
Wat zitten jullie in godsnaam te kijken dan?
Niet alleen de Russen zijn gekomen?quote:
Oh wacht, kijken de kijkers ook flightradarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Next up Triple Seven British Airways
Misschien leuk om ook nog een kanaaltje Air traffic aan te zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wacht, kijken de kijkers ook flightradarIk vond het al zo idioot dat er dan een stipje grijs op het scherm kwam en mensen al zeiden wat voor vliegtuig het was
Ryanair vliegt gewoon in degelijke Airbus toestellen voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:59 schreef Caland het volgende:
Landen er ook nog van die brakke ryanair vliegtuigjes?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bouncing plane..
Respect voor alle piloten![]()
Oh ik heb wel eens in zo’n propellervliegtuigje gevlogen meen ik. Al kan dat ook easyjet oid zijn geweestquote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ryanair vliegt gewoon in degelijke Airbus toestellen voor zover ik weet.
Boeings.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 13:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ryanair vliegt gewoon in degelijke Airbus toestellen voor zover ik weet.
Hier lopen de kippetjes gewoon lekker in de open ren te pikken. Maar hier is het ook maar een briesje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 12:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
A gossie.![]()
Mijn kippen weigeren nu al van hun warme zoldertje af te komen.![]()
Als de (be)schutting maar niet omwaait....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |