Gister in Hargen/ Camperduin gekeken. Dat duin west van de Lagune is voor een deel verdwenen. Vanuit de Lagune liep er een dikke wildwaterstroom terug naar zee. Ook waaide er vreselijk veel zand weer in die Lagune. Dat gaat weer kosten om het te herstellen. Niets met veiligheid te maken, het is een speelmeertje op het strand.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een dergelijk spektakel kan ik hier volgens mij ook bekijken in Egmond. Als het kan, rij ik er even heen later
Was gister al mooi om te zien de zee, die hoge golven; was op kantoor op een duin in noordwijk met uitzicht op zee. Weet niet of het lekker is op het strand met al dat zand alleen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ergens trekt de zee me ook wel, vandaag, maar ik weet niet of ik het aandurf
Hoogtepunt tussen 15 en 22u.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
Nog steeds rustig hier aan de zeeuwse kust
Gaan we vanmiddag dan echt los? En tot ongeveer hoe laat?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vakantie zeker al weer een verre herinnering?
Vanaf rond een uur of 14:00 tot (in) de nachtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
Haha, nou het was ook werken op afstand daarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vakantie zeker al weer een verre herinnering?
Ik ga nu naar de supermarkt 1000 miljard miljoen rollen toiletpapier inslaanquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef Uizichtloos het volgende:
Zijn we er allemaal klaar voor? Iedereen snacks en drinken in huis en alle spullen buiten veilig opgeborgen?
15uur 140 km per uurquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
Waarom een vlieger kopen?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Prima weer om je keffer uit te laten.
Maakt niet uit, waarschijnlijk komt er dan een nieuwe set vanuit de buren aangewaaidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:13 schreef VacaLoca het volgende:
Heb een aerocover over m'n loungeset,kussens er onder.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Tot nu toe houd dat. Wind toch niet sterk genoeg om de hele boel de lucht in te blazen lijkt me? Zit in het oosten des lands
Omdat het prima vliegerweer is vanmiddag?quote:
Ik zou er voor de zekerheid op gaan zitten. Dan kan het zeker niet de lucht in gaan. Je weet nooit tenslotte.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:13 schreef VacaLoca het volgende:
Heb een aerocover over m'n loungeset,kussens er onder.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Tot nu toe houd dat. Wind toch niet sterk genoeg om de hele boel de lucht in te blazen lijkt me? Zit in het oosten des lands
@dick_laurent ze snappen mijn grap niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Omdat het prima vliegerweer is vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |