Waarom een vlieger kopen?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Prima weer om je keffer uit te laten.
Maakt niet uit, waarschijnlijk komt er dan een nieuwe set vanuit de buren aangewaaidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:13 schreef VacaLoca het volgende:
Heb een aerocover over m'n loungeset,kussens er onder.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Tot nu toe houd dat. Wind toch niet sterk genoeg om de hele boel de lucht in te blazen lijkt me? Zit in het oosten des lands
Omdat het prima vliegerweer is vanmiddag?quote:
Ik zou er voor de zekerheid op gaan zitten. Dan kan het zeker niet de lucht in gaan. Je weet nooit tenslotte.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:13 schreef VacaLoca het volgende:
Heb een aerocover over m'n loungeset,kussens er onder.
Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Tot nu toe houd dat. Wind toch niet sterk genoeg om de hele boel de lucht in te blazen lijkt me? Zit in het oosten des lands
@dick_laurent ze snappen mijn grap niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Omdat het prima vliegerweer is vanmiddag?
Die gebruiken we ook wel eens in het F1 subforumquote:
Vast allemaal mensen die zelf een keffer hebben. Net als Co de Roodt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:15 schreef Salina het volgende:
[..]
@:dick_laurent ze snappen mijn grap niet.
Misschien houden ze niet van grappen over een hont.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:15 schreef Salina het volgende:
[..]
@:dick_laurent ze snappen mijn grap niet.
Foutief ja, rode vlag is het.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die gebruiken we ook wel eens in het F1 subforum
Oja, dat kan ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Misschien houden ze niet van grappen over een hont.
Hey, dat is mijn tekstquote:
verzuipingsgenotquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoogwater om 15.27, valt toch nog redelijk samen.
Excuus.quote:
Zou Twente aan zee er dan toch eindelijk aankomenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoogwater om 15.27, valt toch nog redelijk samen.
Jezus. Sterkte mensen.quote:
Arme meidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo te zien waait het hier in Limburg gewoon over. Voel me wel weer een beetje buitengesloten, net als met corona... Iedereen mag meedoen, behalve ik.
Was dan ook in Spanje geblevenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:20 schreef dick_laurent het volgende:
Hoerenstorm. Ik ga wel gamen ofzo, en ik merk het wel als mijn hut instort.
Zijn wij bijna buren, zo te lezenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 10:05 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Gister in Hargen/ Camperduin gekeken. Dat duin west van de Lagune is voor een deel verdwenen. Vanuit de Lagune liep er een dikke wildwaterstroom terug naar zee. Ook waaide er vreselijk veel zand weer in die Lagune. Dat gaat weer kosten om het te herstellen. Niets met veiligheid te maken, het is een speelmeertje op het strand.
Ik denk dat ik vanmiddag ook wel even ergens aan zee ga kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |