Ja dat gaf nogal dramaquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Ik ga geen namen noemen, maar er werden weleens plaatjes weggehaald etc etc
Joezi was tofquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Joezi ik mis die gast nog steeds
Zo dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef Domnivoor het volgende:
Een OP met Southpark-figuurtjes is ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Misschien wel...quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat gaf nogal drama
Ga je weer terug als het weer open is?
Zo jammer dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer weer![]()
Ik herinner me nog in Uto dat iemand het een goed idee vond om een roast topic van elkaar te gaan maken![]()
Dat duurde ook erg kort
In dts zat ook steeds iemand te kutten met de OP. Heel irritant....maar die heeft een permban nu.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Elke keer weer![]()
Ik herinner me nog in Uto dat iemand het een goed idee vond om een roast topic van elkaar te gaan maken![]()
Dat duurde ook erg kort
Ja zag het pas na een flinke tijdquote:
Hee, die is cool!quote:
Nee johquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is de lucht dan wel weer geklaard
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zag het pas na een flinke tijd
Denk dat het gewoon weer van voren af aan begint.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is de lucht dan wel weer geklaard
Nee ik denk het ook niet, het zal misschien even goed gaan, maar lang zal het niet duren.quote:
Tof!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
Deze is van @:-Shii- :
[ afbeelding ]
Je bent me net voor. Ik was 'm al aan het zoeken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
Deze is van @:-Shii- :
[ afbeelding ]
Ik denk het ookquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon weer van voren af aan begint.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je bent me net voor. Ik was 'm al aan het zoeken.
Sorryquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je bent me net voor. Ik was 'm al aan het zoeken.
Klopt. En winnen is toch onmogelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik denk het ook niet, het zal misschien even goed gaan, maar lang zal het niet duren.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Blijf jij maar binnen, jij waait zo weg.quote:
Een paar dagen ja.quote:
Ik ben er nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:11 schreef notturna het volgende:
Goedenavond, nog niemand weggewaaid?
Ik hoopte dat iemand anders dat ging doenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelf maken![]()
https://www.southparkstudios.com/info/lv0nha/avatar
quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:35 schreef D. het volgende:
Gevonden
https://www.southparkstudios.com/info/lv0nha/avatar
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Blijf jij maar binnen, jij waait zo weg.
u kijkt een beetje bozigquote:
mjah een afspiegeling van mijn UIquote:
Ik heb alles opquote:
Mijn UI is niet na te bouwenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
mjah een afspiegeling van mijn UI![]()
Ik ben zelf in goede doen
Jij nog gevlogen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Succes!Ik ga straks ook door Dudley heen
Ik had aardappeltjes in roomsaus uit de oven, snijboontjes met uitjes en KIPPIE111!!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn UI is niet na te bouwen![]()
Ik heb lekker stamppot boerenkool met spekjes en rookworst.
Wind tegen op de terugwegquote:
Gelukkig maar, anders hadden we de 27e niet kunnen borrelen met jou.quote:
Valt mee danquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wind tegen op de terugwegMaar verder niet veel last
Wat hebben wij een goede smaak zeg.quote:
Oehquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee dan
Ik ging bijna op mijn plaat, even een windstootje
Kijk eens naar Southpark figuurtjes op Google images. Misschien zit daar iets tussen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik probeer mezelf te maken, maar ik lijk echt op niks
Je kan je haar een kleurtje geven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
Hm. Mwah. Dat haar klopt niet, maar als je het zonder staartjes en iets donkerder voorstelt, komt de boel een beetje in de richting
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste hit op Google Images:quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kijk eens naar Southpark figuurtjes op Google images. Misschien zit daar iets tussen.
Jullie blijven pech houden hier jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OehNou gelukkig dat je er nog bent dan!
Sprekendquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste hit op Google Images:
[ afbeelding ]
En het lijkt gewoon precies op mij vindt je niet?![]()
Ik voel me vereerd, maar laat dat graag aan een ander over.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind een vaste OP leuk.
[..]
Ik benoem jou tot chef vaste OP
En je bent de enige hier die mij live heeft gezien, dus jij kan het wetenquote:
Sommige users hebben mij live gezien. Ik viel mee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je bent de enige hier die mij live heeft gezien, dus jij kan het weten
Weet je niet meer hoeveel gezeik dat in het verleden heeft gegeven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
@:superbadeendje heb jij de vaste OP van 40+ nog?
Je hebt hem dus nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je niet meer hoeveel gezeik dat in het verleden heeft gegeven.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je bent de enige hier die mij live heeft gezien, dus jij kan het weten
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat we tegen die tijd officieel ondood zijn
Ik geloof best dat jij meevalt!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommige users hebben mij live gezien. Ik viel mee.
Ik wou destijds iets maken maar er was zoveel gezeik dat ik er niet aan begonnen ben.quote:
Kip!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had aardappeltjes in roomsaus uit de oven, snijboontjes met uitjes en KIPPIE111!!!
Lolquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou destijds iets maken maar er was zoveel gezeik dat ik er niet aan begonnen ben.
Doen ze het nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van mijn kippen blijf je af
Hmmm, kunnen ze niet beter draaien aan een spit?quote:
Ik hecht me aan dierenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, kunnen ze niet beter draaien aan een spit?
Dat was mijn vraag niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je niet meer hoeveel gezeik dat in het verleden heeft gegeven.
Zero pointsquote:
Macaroniquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Macaroni![]()
Maar daar houd ik niet echt van en eet al de hele week pastamaar dat weten m'n ouders niet.
En kan weer tosties maken
Vanuit mijn doomsday bunker in de duinen klinkt deze muziekquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:40 schreef pullup het volgende:
Het is nu toch wel fanatiek aan het waaien hier
Ja dat zekerquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat de bedoeling goed was
Maar wel heel leukquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet helemaal de goede haarkleur![]()
[ afbeelding ]
Dan kan je straks waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Dudley doet goed z'n best
Net de tuin in geweest om de groene kliko rechtop te zetten
Weer weer ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je straks waarschijnlijk weer
NinjaNijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Heul leukquote:
Ook gelijk verplaatst naar een wat minder storm gevoelige hoek tegen het huis aan ipv achterin de tuinquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je straks waarschijnlijk weer
Uiteraard met petquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Tekenen is altijd leuk, vooral als je het niet zelf hoeft te doen…
[ afbeelding ]
Slim, anders blijf je bezig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook gelijk verplaatst naar een wat minder storm gevoelige hoek tegen het huis aan ipv achterin de tuin
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Tekenen is altijd leuk, vooral als je het niet zelf hoeft te doen…
[ afbeelding ]
Gewoon erbij blijven staan tot ze hem op komen halen.quote:
Onafscheidelijk.quote:
Volgens de berichten is de storm dan weer afgenomen, vrijdag gaan we er allemaal aanquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Morgenochtend toch maar naar Almere rijden
Of erin gaat zittenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon erbij blijven staan tot ze hem op komen halen.
Voor die tijd zijn de Russen er toch ook alquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de berichten is de storm dan weer afgenomen, vrijdag gaan we er allemaal aan
Je moet ze wel achter je kont opruimen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onafscheidelijk.
Vorige week weer 2 exemplaren gekocht.
Mijn echtgenote wordt gek van die dingen overal…
Ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de berichten is de storm dan weer afgenomen, vrijdag gaan we er allemaal aan
Volgens mij niet, de inhoud is in ieder geval heel anders.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:51 schreef Koen66 het volgende:
Is dat nog steeds van dezelfde Southpark avatar site als van 10 jaar terug?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of erin gaat zitten![]()
[ afbeelding ]
Dan had je je kliko ook wel kunnen laten weg waaien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor die tijd zijn de Russen er toch ook al
Netjes tot de laatste minuutquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je je kliko ook wel kunnen laten weg waaien.
Die outfit en die orenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben heel ordentelijk, wat dat betreft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet ze wel achter je kont opruimen natuurlijk.
Ben benieuwd hoe jij er in Southpark formaat uitzietquote:
Das inderdaad niet heel handigquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wel riskant als je in slaap valt.
Wowquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben heel ordentelijk, wat dat betreft.
Ze liggen boven op de kapstok, op elkaar gestapeld.
Een stuk of 15 nu, die ik afwisselend draag. Maar die stapel valt wel eens om als je een jas ophangt en dan ligt alles overal op de grond…
In een kast boven heb ik er nog eens zo'n 150, keurig in elkaar geschoven…
Zelfs zonder storm is het nog zonde om naar Almere af te reizenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Morgenochtend toch maar naar Almere rijden
Jezus, ruim 150 pettenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben heel ordentelijk, wat dat betreft.
Ze liggen boven op de kapstok, op elkaar gestapeld.
Een stuk of 15 nu, die ik afwisselend draag. Maar die stapel valt wel eens om als je een jas ophangt en dan ligt alles overal op de grond…
In een kast boven heb ik er nog eens zo'n 150, keurig in elkaar geschoven…
Ach ja, ik kwam vandaag weer eens langswaaien, na naar Soury gezwaaid te hebben…quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:55 schreef SolidasRock het volgende:
Madmaster hier![]()
* SolidasRock zet een warm bad klaar voor madmaster
Jij hebt makkelijk praten in die betonnen bunkertquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
#fuck die storm ik doe er niet aan mee
Ik deed een paar pagina's terug een poging, maar vind hem niet heel erg lijkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jij er in Southpark formaat uitziet
True true, mja de schoorsteen moet roken héquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs zonder storm is het nog zonde om naar Almere af te reizen
In Afrika lopen ze ook met mijn caps.quote:
Blijf langswaaien, of je nou wel of niet naar Soury zwaait.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, ik kwam vandaag weer eens langswaaien, na naar Soury gezwaaid te hebben…
Aoibhin in 40+ / [40+ SC #4552] Waar is Joeziquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deed een paar pagina's terug een poging, maar vind hem niet heel erg lijken
Dat is dan wel weer een heel leuk ideequote:Op woensdag 16 februari 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Afrika lopen ze ook met mijn caps.
Een paar jaar geleden heb ik er ook zo'n 150 in de kledingzak voor Afrika gedaan.
Zelfs met de tekst 'MadMaster' er op…
Ik zie ze er al mee rondlopen…
Kindsoldaten en kanibalenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Afrika lopen ze ook met mijn caps.
Een paar jaar geleden heb ik er ook zo'n 150 in de kledingzak voor Afrika gedaan.
Zelfs met de tekst 'MadMaster' er op…
Ik zie ze er al mee rondlopen…
Aoibhin in 40+ / [40+ SC #4552] Waar is Joeziquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jij er in Southpark formaat uitziet
Ik heb hier jaren rondgehangen, toen de meeste van de huidige bezoekers er nog niet waren (of nog niet mochten wegens een te lage leeftijd 😉).quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Blijf langswaaien, of je nou wel of niet naar Soury zwaait.
Oordopjesquote:
quote:
Lijkt wel een beetjequote:Op woensdag 16 februari 2022 21:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aoibhin in 40+ / [40+ SC #4552] Waar is Joezi
Het is sinds ik terug ben mei vorig jaar altijd gezellig geweest MITS er mensen aanwezig waren. Sommigen doen alsof ze een baan hebben (ik kijk nu naar jou Dees) en anderen doen alsof ze een leven buiten FOK hebben (ik kijk nog steeds naar jou Dees) maar als ze toch hier zijn is het reuze gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier jaren rondgehangen, toen de meeste van de huidige bezoekers er nog niet waren (of nog niet mochten wegens een te lage leeftijd 😉).
Maar op een gegeven moment was het hier niet zo gezellig meer.
Nu weer wel?
Als je bier en wijn moet hamsteren is je logistieke planning de afgelopen tijd wel dramatisch geweest zegquote:
Het gaat weer een stuk lawaaiiger wordenquote:
En dat kon toen ook gewoon, maar vonden ze wc papier belangrijkerquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je bier en wijn moet hamsteren is je logistieke planning de afgelopen tijd wel dramatisch geweest zeg
Mekkeren over bier en wijn inslaan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat weer een stuk lawaaiiger worden![]()
Kreeg daadwerkelijk iemand langs vandaag die daar over begon te mekkeren
Ohzo, dan moet degene een noicecaneling oordoppen of koptelefoon op zettenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat weer een stuk lawaaiiger worden![]()
Kreeg daadwerkelijk iemand langs vandaag die daar over begon te mekkeren
Eerst goed maar kreeg later last van mij ogen, dus weer uit gedaanquote:
Ja dat waren echt idioten die wcpapier gingen hamsteren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat kon toen ook gewoon, maar vonden ze wc papier belangrijker
Maar niet na 8 uur 's avonds hequote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat kon toen ook gewoon, maar vonden ze wc papier belangrijker
Bang dat ze aan de schijt raakte ofzquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat waren echt idioten die wcpapier gingen hamsteren.![]()
![]()
Overigens nu ik je toch spreek: ik heb een voorraad wcrollen waar ik weer vanaf wil. Ben jij geïnteresseerd?
Welke oogafwijking heb jij? min of plus?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eerst goed maar kreeg later last van mij ogen, dus weer uit gedaan
Neinquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mekkeren over bier en wijn inslaan?
Het is hier toch altijd wel weer redelijk druk?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is sinds ik terug ben mei vorig jaar altijd gezellig geweest MITS er mensen aanwezig waren. Sommigen doen alsof ze een baan hebben (ik kijk nu naar jou Dees) en anderen doen alsof ze een leven buiten FOK hebben (ik kijk nog steeds naar jou Dees) maar als ze toch hier zijn is het reuze gezellig
verder zoeken dan maarquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eerst goed maar kreeg later last van mij ogen, dus weer uit gedaan
Altijd leuk als elkaars afwijkingen ter sprake komenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke afwijking heb jij? min of plus?
Gewoon in de ochtend al drank halenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet na 8 uur 's avonds he
Heb het al aangepast want ik kon er donder op tegen zeggen dat er grappen over zouden worden gemaaktquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd leuk als elkaars afwijkingen ter sprake komen
Vertel eens iets over je bochel, dan vertel ik over mijn horrelvoet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke oogafwijking heb jij? min of plus?
Oke oke ik leg het wel ff uit, ik heb dus plus nodig. Lezen word meer een dingetje dan het ooit was. Hoorde dat lenzen niet erg goed zijn bij plus maar wel bij min. Dus vandaar mijn vraag of zij ook plus heeftquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel eens iets over je bochel, dan vertel ik over mijn horrelvoet.
Zoiets…?
Wat jouw afwijking is weet ik allang.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken een andere denk ik, een meneer in een heftruck rijdt lachend rond en dan zie je ook enorme bergen wcpapier in een hangar.quote:
Topidee voor een nieuw topic.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel eens iets over je bochel, dan vertel ik over mijn horrelvoet.
Zoiets…?
Daarom krijgen ze nu ook zwaar op hun ***** van het OVV,quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon in de ochtend al drank halen![]()
Was best wel rare regel eigenlijk
Ik begreep 'm wel…quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke oke ik leg het wel ff uit, ik heb dus plus nodig. Lezen word meer een dingetje dan het ooit was. Hoorde dat lenzen niet erg goed zijn bij plus maar wel bij min. Dus vandaar mijn vraag of zij ook plus heeft
Zeker welquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik mag niet even heel boos worden zeker
Leef je maar uit op mij ik kan dat wel hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Doesliefquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat jouw afwijking is weet ik allang.
Getsie jaquote:
Het is ook niet voor niets dat de woorden beleid en debiel uit dezelfde letters bestaan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom krijgen ze nu ook zwaar op hun ***** van het OVV,
beleid sloeg nergens op en was contra-productief in meerdere gevallen.
Genoeg topicvullend materiaal hier.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Borrel-/Bochelpraat', #1'
Als 40+'er moet er voldoende input zijn…
Jammer dat het donker is anders had ik wel even golven willen gaan kijkenquote:
Ik moet iets doen, werken de systemen weer nietquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Getsie ja![]()
Zijn ze aan het zeiken?
Is dit na werktijd?quote:
Niet? Oke, werkse!quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet iets doen, werken de systemen weer niet
Zo krijg ik het nooit af
[..]
Is dit na werktijd?
Dat ventje er achteraanquote:
Succes!quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet weer verder met mijn boek
Schiet het al een beetje op?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet weer verder met mijn boek
Wat aardig dat die meneer je nog komt helpenquote:
heb hem wel eens vaker gezien, maar was dat nou fake?quote:
Dar moest ik ook aan denken toen ik deze gif zag, maar volgens mij was het een anderequote:Op woensdag 16 februari 2022 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb hem wel eens vaker gezien, maar was dat nou fake?
lijkt me niet echt prettig zo'n verkeersbord voor je kneiterquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dar moest ik ook aan denken toen ik deze gif zag, maar volgens mij was het een andere
quote:
Lekker smurfen. Wat smurf jij?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Wij zijn de smurfen hier in het smurfendorpppppppppppppp
Dit is die neppequote:Op woensdag 16 februari 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me niet echt prettig zo'n verkeersbord voor je kneiter
Hier niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Is er weer iets mis met het weer weer
Dudley is de schuldquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
Woei, nou werkt het helemaal niet meer
Dus gaan we alle paddenstoelen bakken?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:48 schreef -Shii- het volgende:
Ik wil ook wel alle schuld op me nemen.
Zoek de zondebokquote:
Lekker met knoflook.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus gaan we alle paddenstoelen bakken?
Nou en.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen knoflook
Weet jij het allemaal dan ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:02 schreef Koen66 het volgende:
een kind hebben dat weinig de realtiteit van het leven inziet is ietwat lastig
neequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Weet jij het allemaal dan ?
Vis dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen knoflook
Dat komt vast wel goedquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
Maar mijn licht autistische zoon is nog steeds gefocust op een opleiding in de IT (developer) en wil een baan zonder tijdsdruk
Je weet nooit hoe het loopt. Maar die opleiding in de IT is wel realistisch voor hem?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee
Maar mijn licht autistische zoon is nog steeds gefocust op een opleiding in de IT (developer) en wil een baan zonder tijdsdruk
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ook gewoon perfect op haar smoel.
Rustaaaaghquote:
het onderwerp 'wat is realistisch' staat prominent op de lijst bij zijn begeleider (en bij ons)quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het loopt. Maar die opleiding in de IT is wel realistisch voor hem?
Ah oké, lastig dan inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het onderwerp 'wat is realistisch' staat prominent op de lijst bij zijn begeleider (en bij ons)
Ik heb een tesla coil in mijn tuin staan naast het kippenhokquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Als zo het licht uit gaat vreet mijn excelletje iets teveel stroom
Jij wil die kippen niet aan het spit, maar instant roosteren is dus wel een optiequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een tesla coil in mijn tuin staan naast het kippenhok
Hoe komt het?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen vrije dag. Ik voel me nog groggy.
Die zijn lekker ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaapendoscopie gehad met roesje.
Ze hadden al een slecht weekend met verlies tegen Bochumquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
bayern werd waarschijnlik teg
salzburg verlieren![]()
Ik volg dat buitenlandse voetbal niet meer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden al een slecht weekend met verlies tegen Bochum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |