En je bent de enige hier die mij live heeft gezien, dus jij kan het wetenquote:
Sommige users hebben mij live gezien. Ik viel mee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je bent de enige hier die mij live heeft gezien, dus jij kan het weten
Weet je niet meer hoeveel gezeik dat in het verleden heeft gegeven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:01 schreef Deisyy het volgende:
@:superbadeendje heb jij de vaste OP van 40+ nog?
Je hebt hem dus nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je niet meer hoeveel gezeik dat in het verleden heeft gegeven.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En je bent de enige hier die mij live heeft gezien, dus jij kan het weten
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk dat we tegen die tijd officieel ondood zijn
Ik geloof best dat jij meevalt!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommige users hebben mij live gezien. Ik viel mee.
Ik wou destijds iets maken maar er was zoveel gezeik dat ik er niet aan begonnen ben.quote:
Kip!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had aardappeltjes in roomsaus uit de oven, snijboontjes met uitjes en KIPPIE111!!!
Lolquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou destijds iets maken maar er was zoveel gezeik dat ik er niet aan begonnen ben.
Doen ze het nogquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van mijn kippen blijf je af
Nee, geen Pho helaasquote:
Wat doen ze dan?quote:
Hmmm, kunnen ze niet beter draaien aan een spit?quote:
Ik hecht me aan dierenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, kunnen ze niet beter draaien aan een spit?
Dat spit ookquote:
Dat was mijn vraag niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je niet meer hoeveel gezeik dat in het verleden heeft gegeven.
Zero pointsquote:
Macaroniquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Macaroni![]()
Maar daar houd ik niet echt van en eet al de hele week pastamaar dat weten m'n ouders niet.
En kan weer tosties maken
Vanuit mijn doomsday bunker in de duinen klinkt deze muziekquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:40 schreef pullup het volgende:
Het is nu toch wel fanatiek aan het waaien hier
Ja dat zekerquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat de bedoeling goed was
Maar wel heel leukquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet helemaal de goede haarkleur![]()
[ afbeelding ]
Dan kan je straks waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Dudley doet goed z'n best
Net de tuin in geweest om de groene kliko rechtop te zetten
Weer weer ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je straks waarschijnlijk weer
NinjaNijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Heul leukquote:
Ook gelijk verplaatst naar een wat minder storm gevoelige hoek tegen het huis aan ipv achterin de tuinquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je straks waarschijnlijk weer
Uiteraard met petquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Tekenen is altijd leuk, vooral als je het niet zelf hoeft te doen…
[ afbeelding ]
Slim, anders blijf je bezig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook gelijk verplaatst naar een wat minder storm gevoelige hoek tegen het huis aan ipv achterin de tuin
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Tekenen is altijd leuk, vooral als je het niet zelf hoeft te doen…
[ afbeelding ]
Gewoon erbij blijven staan tot ze hem op komen halen.quote:
Onafscheidelijk.quote:
Volgens de berichten is de storm dan weer afgenomen, vrijdag gaan we er allemaal aanquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Morgenochtend toch maar naar Almere rijden
Of erin gaat zittenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon erbij blijven staan tot ze hem op komen halen.
Voor die tijd zijn de Russen er toch ook alquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de berichten is de storm dan weer afgenomen, vrijdag gaan we er allemaal aan
Je moet ze wel achter je kont opruimen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onafscheidelijk.
Vorige week weer 2 exemplaren gekocht.
Mijn echtgenote wordt gek van die dingen overal…
Ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de berichten is de storm dan weer afgenomen, vrijdag gaan we er allemaal aan
Volgens mij niet, de inhoud is in ieder geval heel anders.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:51 schreef Koen66 het volgende:
Is dat nog steeds van dezelfde Southpark avatar site als van 10 jaar terug?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of erin gaat zitten![]()
[ afbeelding ]
Dan had je je kliko ook wel kunnen laten weg waaien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor die tijd zijn de Russen er toch ook al
Netjes tot de laatste minuutquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je je kliko ook wel kunnen laten weg waaien.
Die outfit en die orenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben heel ordentelijk, wat dat betreft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet ze wel achter je kont opruimen natuurlijk.
Ben benieuwd hoe jij er in Southpark formaat uitzietquote:
Das inderdaad niet heel handigquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wel riskant als je in slaap valt.
Wowquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben heel ordentelijk, wat dat betreft.
Ze liggen boven op de kapstok, op elkaar gestapeld.
Een stuk of 15 nu, die ik afwisselend draag. Maar die stapel valt wel eens om als je een jas ophangt en dan ligt alles overal op de grond…
In een kast boven heb ik er nog eens zo'n 150, keurig in elkaar geschoven…
Zelfs zonder storm is het nog zonde om naar Almere af te reizenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Morgenochtend toch maar naar Almere rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |