Dat was mijn vraag niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet je niet meer hoeveel gezeik dat in het verleden heeft gegeven.
Zero pointsquote:
Macaroniquote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:35 schreef engine het volgende:
[..]
Macaroni![]()
Maar daar houd ik niet echt van en eet al de hele week pastamaar dat weten m'n ouders niet.
En kan weer tosties maken
Vanuit mijn doomsday bunker in de duinen klinkt deze muziekquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:40 schreef pullup het volgende:
Het is nu toch wel fanatiek aan het waaien hier
Ja dat zekerquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat de bedoeling goed was
Maar wel heel leukquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet helemaal de goede haarkleur![]()
[ afbeelding ]
Dan kan je straks waarschijnlijk weerquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:44 schreef Koen66 het volgende:
Dudley doet goed z'n best
Net de tuin in geweest om de groene kliko rechtop te zetten
Weer weer ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je straks waarschijnlijk weer
NinjaNijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet helemaal de goede haarkleur![]()
[ afbeelding ]
Heul leukquote:
Ook gelijk verplaatst naar een wat minder storm gevoelige hoek tegen het huis aan ipv achterin de tuinquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je straks waarschijnlijk weer
Uiteraard met petquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Tekenen is altijd leuk, vooral als je het niet zelf hoeft te doen…
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |