Slim, anders blijf je bezig.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook gelijk verplaatst naar een wat minder storm gevoelige hoek tegen het huis aan ipv achterin de tuin
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Tekenen is altijd leuk, vooral als je het niet zelf hoeft te doen…
[ afbeelding ]
Gewoon erbij blijven staan tot ze hem op komen halen.quote:
Onafscheidelijk.quote:
Volgens de berichten is de storm dan weer afgenomen, vrijdag gaan we er allemaal aanquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Morgenochtend toch maar naar Almere rijden
Of erin gaat zittenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon erbij blijven staan tot ze hem op komen halen.
Voor die tijd zijn de Russen er toch ook alquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de berichten is de storm dan weer afgenomen, vrijdag gaan we er allemaal aan
Je moet ze wel achter je kont opruimen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onafscheidelijk.
Vorige week weer 2 exemplaren gekocht.
Mijn echtgenote wordt gek van die dingen overal…
Ik doe er niet aan meequote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de berichten is de storm dan weer afgenomen, vrijdag gaan we er allemaal aan
Volgens mij niet, de inhoud is in ieder geval heel anders.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:51 schreef Koen66 het volgende:
Is dat nog steeds van dezelfde Southpark avatar site als van 10 jaar terug?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of erin gaat zitten![]()
[ afbeelding ]
Dan had je je kliko ook wel kunnen laten weg waaien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor die tijd zijn de Russen er toch ook al
Netjes tot de laatste minuutquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je je kliko ook wel kunnen laten weg waaien.
Die outfit en die orenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Niet helemaal de goede haarkleur![]()
[ afbeelding ]
Ik ben heel ordentelijk, wat dat betreft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet ze wel achter je kont opruimen natuurlijk.
Ben benieuwd hoe jij er in Southpark formaat uitzietquote:
Das inderdaad niet heel handigquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wel riskant als je in slaap valt.
Wowquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben heel ordentelijk, wat dat betreft.
Ze liggen boven op de kapstok, op elkaar gestapeld.
Een stuk of 15 nu, die ik afwisselend draag. Maar die stapel valt wel eens om als je een jas ophangt en dan ligt alles overal op de grond…
In een kast boven heb ik er nog eens zo'n 150, keurig in elkaar geschoven…
Zelfs zonder storm is het nog zonde om naar Almere af te reizenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Koen66 het volgende:
Morgenochtend toch maar naar Almere rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |