Ik deed een paar pagina's terug een poging, maar vind hem niet heel erg lijkenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jij er in Southpark formaat uitziet
True true, mja de schoorsteen moet roken héquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelfs zonder storm is het nog zonde om naar Almere af te reizen
In Afrika lopen ze ook met mijn caps.quote:
Blijf langswaaien, of je nou wel of niet naar Soury zwaait.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, ik kwam vandaag weer eens langswaaien, na naar Soury gezwaaid te hebben…
Aoibhin in 40+ / [40+ SC #4552] Waar is Joeziquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik deed een paar pagina's terug een poging, maar vind hem niet heel erg lijken
Dat is dan wel weer een heel leuk ideequote:Op woensdag 16 februari 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Afrika lopen ze ook met mijn caps.
Een paar jaar geleden heb ik er ook zo'n 150 in de kledingzak voor Afrika gedaan.
Zelfs met de tekst 'MadMaster' er op…
Ik zie ze er al mee rondlopen…
Kindsoldaten en kanibalenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Afrika lopen ze ook met mijn caps.
Een paar jaar geleden heb ik er ook zo'n 150 in de kledingzak voor Afrika gedaan.
Zelfs met de tekst 'MadMaster' er op…
Ik zie ze er al mee rondlopen…
Aoibhin in 40+ / [40+ SC #4552] Waar is Joeziquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jij er in Southpark formaat uitziet
Ik heb hier jaren rondgehangen, toen de meeste van de huidige bezoekers er nog niet waren (of nog niet mochten wegens een te lage leeftijd 😉).quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Blijf langswaaien, of je nou wel of niet naar Soury zwaait.
Oordopjesquote:
quote:
Lijkt wel een beetjequote:Op woensdag 16 februari 2022 21:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aoibhin in 40+ / [40+ SC #4552] Waar is Joezi
Het is sinds ik terug ben mei vorig jaar altijd gezellig geweest MITS er mensen aanwezig waren. Sommigen doen alsof ze een baan hebben (ik kijk nu naar jou Dees) en anderen doen alsof ze een leven buiten FOK hebben (ik kijk nog steeds naar jou Dees) maar als ze toch hier zijn is het reuze gezelligquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier jaren rondgehangen, toen de meeste van de huidige bezoekers er nog niet waren (of nog niet mochten wegens een te lage leeftijd 😉).
Maar op een gegeven moment was het hier niet zo gezellig meer.
Nu weer wel?
Als je bier en wijn moet hamsteren is je logistieke planning de afgelopen tijd wel dramatisch geweest zegquote:
Het gaat weer een stuk lawaaiiger wordenquote:
En dat kon toen ook gewoon, maar vonden ze wc papier belangrijkerquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je bier en wijn moet hamsteren is je logistieke planning de afgelopen tijd wel dramatisch geweest zeg
Mekkeren over bier en wijn inslaan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat weer een stuk lawaaiiger worden![]()
Kreeg daadwerkelijk iemand langs vandaag die daar over begon te mekkeren
Ohzo, dan moet degene een noicecaneling oordoppen of koptelefoon op zettenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat weer een stuk lawaaiiger worden![]()
Kreeg daadwerkelijk iemand langs vandaag die daar over begon te mekkeren
Ja dat waren echt idioten die wcpapier gingen hamsteren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat kon toen ook gewoon, maar vonden ze wc papier belangrijker
Maar niet na 8 uur 's avonds hequote:Op woensdag 16 februari 2022 21:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dat kon toen ook gewoon, maar vonden ze wc papier belangrijker
Bang dat ze aan de schijt raakte ofzquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat waren echt idioten die wcpapier gingen hamsteren.![]()
![]()
Overigens nu ik je toch spreek: ik heb een voorraad wcrollen waar ik weer vanaf wil. Ben jij geïnteresseerd?
Welke oogafwijking heb jij? min of plus?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eerst goed maar kreeg later last van mij ogen, dus weer uit gedaan
Neinquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mekkeren over bier en wijn inslaan?
Het is hier toch altijd wel weer redelijk druk?quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is sinds ik terug ben mei vorig jaar altijd gezellig geweest MITS er mensen aanwezig waren. Sommigen doen alsof ze een baan hebben (ik kijk nu naar jou Dees) en anderen doen alsof ze een leven buiten FOK hebben (ik kijk nog steeds naar jou Dees) maar als ze toch hier zijn is het reuze gezellig
verder zoeken dan maarquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eerst goed maar kreeg later last van mij ogen, dus weer uit gedaan
Altijd leuk als elkaars afwijkingen ter sprake komenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke afwijking heb jij? min of plus?
Gewoon in de ochtend al drank halenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet na 8 uur 's avonds he
Heb het al aangepast want ik kon er donder op tegen zeggen dat er grappen over zouden worden gemaaktquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd leuk als elkaars afwijkingen ter sprake komen
Vertel eens iets over je bochel, dan vertel ik over mijn horrelvoet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Minquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welke oogafwijking heb jij? min of plus?
Oke oke ik leg het wel ff uit, ik heb dus plus nodig. Lezen word meer een dingetje dan het ooit was. Hoorde dat lenzen niet erg goed zijn bij plus maar wel bij min. Dus vandaar mijn vraag of zij ook plus heeftquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel eens iets over je bochel, dan vertel ik over mijn horrelvoet.
Zoiets…?
Wat jouw afwijking is weet ik allang.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken een andere denk ik, een meneer in een heftruck rijdt lachend rond en dan zie je ook enorme bergen wcpapier in een hangar.quote:
Topidee voor een nieuw topic.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel eens iets over je bochel, dan vertel ik over mijn horrelvoet.
Zoiets…?
Daarom krijgen ze nu ook zwaar op hun ***** van het OVV,quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon in de ochtend al drank halen![]()
Was best wel rare regel eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |