Rustaaaaghquote:
het onderwerp 'wat is realistisch' staat prominent op de lijst bij zijn begeleider (en bij ons)quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het loopt. Maar die opleiding in de IT is wel realistisch voor hem?
Ah oké, lastig dan inderdaad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het onderwerp 'wat is realistisch' staat prominent op de lijst bij zijn begeleider (en bij ons)
Ik heb een tesla coil in mijn tuin staan naast het kippenhokquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Als zo het licht uit gaat vreet mijn excelletje iets teveel stroom
Jij wil die kippen niet aan het spit, maar instant roosteren is dus wel een optiequote:Op woensdag 16 februari 2022 22:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een tesla coil in mijn tuin staan naast het kippenhok
Hoe komt het?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen vrije dag. Ik voel me nog groggy.
Slaapendoscopie gehad met roesje.quote:
Die zijn lekker ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Slaapendoscopie gehad met roesje.
Ze hadden al een slecht weekend met verlies tegen Bochumquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
bayern werd waarschijnlik teg
salzburg verlieren![]()
Ik volg dat buitenlandse voetbal niet meer.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden al een slecht weekend met verlies tegen Bochum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |