SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2022 15:36:27 ]![]()
Ik eerder omdat het niet heel impact zou hebben in deze jubel-setting. Niet het juiste moment.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat vinden we er hier trouwens van dat er gisteren eigenlijk geen enkele vraag gesteld werd over die beerput die de afgelopen paar dagen open ging? Complot? Onkunde bij de journalisten? Bewaren ze de vragen voor Rutte?![]()
Vond ik niet zo heel erg, ze hadden wel wat meer mogen doorgaan op volledig afschaffen CTB, 1G en mondkapjes in OV.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat vinden we er hier trouwens van dat er gisteren eigenlijk geen enkele vraag gesteld werd over die beerput die de afgelopen paar dagen open ging? Complot? Onkunde bij de journalisten? Bewaren ze de vragen voor Rutte?
De rokende puinhopen zijn eerder popcorn waardig voor een debat.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Volgens mij wil Sylvana dat we allemaal in thuisisolatie gaan want long covid, hartproblemen en omikron is niet milder.![]()
We hebben bewúst het virus rond laten gaan.
Oke, bedankt Sylvana.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet tijdens die persconferentie kwam. Je wil dat dat de juiste aandacht krijgt, niet zo'n persconferentie waar de vragen makkelijk genegeerd kunnen worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat vinden we er hier trouwens van dat er gisteren eigenlijk geen enkele vraag gesteld werd over die beerput die de afgelopen paar dagen open ging? Complot? Onkunde bij de journalisten? Bewaren ze de vragen voor Rutte?
Simons: "Als we om kwetsbaren geven moeten we de basismaatregelen in stand houden in openbare ruimtes"
QUE!?@#$$
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2022 15:31:47 ]![]()
Het is altijd het juiste moment om Kuipers te zien stuntelen op live tvquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik eerder omdat het niet heel impact zou hebben in deze jubel-setting. Niet het juiste moment.![]()
![]()
Heb je wel een punt ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet tijdens die persconferentie kwam. Je wil dat dat de juiste aandacht krijgt, zo'n persconferentie waar de vragen makkelijk genegeerd kunnen worden.
Simons: "Als we om kwetsbaren geven moeten we de basismaatregelen in stand houden in openbare ruimtes"
QUE!?@#$$![]()
Sylvana is spreekpop van Eric Doom-Ding.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:30 schreef alpeko het volgende:
Sylvana zit nog steeds in het RedTeam kamp![]()
Liever Hugo of Rutte. Kuipers valt dat niet aan te rekenen (ook al is hij ministerieel verantwoordelijk).quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is altijd het juiste moment om Kuipers te zien stuntelen op live tv![]()
Wat was er gister dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat vinden we er hier trouwens van dat er gisteren eigenlijk geen enkele vraag gesteld werd over die beerput die de afgelopen paar dagen open ging? Complot? Onkunde bij de journalisten? Bewaren ze de vragen voor Rutte?![]()
Hugo lijkt me serieus een toffe vent op verjaardagen, feestjes of andere sociale gelegenheden. Ik zou er niet mee getrouwd willen zijn, maar dat kan ook zijn omdat ik niet op mannen valquote:![]()
![]()
U vraagt, wij draaien. Weg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan die Andre Hazes aub uit de openingspost verwijderd worden. Voorgoed.![]()
Lijkt me zo lastig om schoenen voor 'm te kopen alleen. En al die hyperbolen de hele dag doorquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo lijkt me serieus een toffe vent op verjaardagen, feestjes of andere sociale gelegenheden. Ik zou er niet mee getrouwd willen zijn, maar dat kan ook zijn omdat ik niet op mannen val![]()
![]()
Ow, hij lijkt me dan juist vreselijk, zo'n iemand die net doet of hij heel cool is en van alles heeft meegemaakt en overal wat van af weet. Met zijn kutschoenen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo lijkt me serieus een toffe vent op verjaardagen, feestjes of andere sociale gelegenheden. Ik zou er niet mee getrouwd willen zijn, maar dat kan ook zijn omdat ik niet op mannen val![]()
Hij zou zomaar op Fok! kunnen zitten. Behalve zijn schoenen dan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow, hij lijkt me dan juist vreselijk, zo'n iemand die net doet of hij heel cool is en van alles heeft meegemaakt en overal wat van af weet. Met zijn kutschoenen.![]()
Omdat jij 't bent neem ik 't aan, anders had ik Tim Hofman moeten bellenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Dat is een dikke kus waard.
![]()
![]()
Plot twist: hij zit ook op FOK!; we kennen allemaal de users waarvan wel eens gedacht is dat hij/zij Hugo zou zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hij zou zomaar op Fok! kunnen zitten. Behalve zijn schoenen dan.![]()
![]()
Niks nieuws..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het stomme is, een jaar of vijf geleden trouwde een vriend van mij en die had speciaal bij zijn pak ook van die schoenen van dat merk besteld. Ik vond dat toen helemaal gaaf en geweldig. Nu heb ik iets vanquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:38 schreef Questular het volgende:
Ik vind zijn schoenen wel tof, zou ze zelf niet dragen maar best leuk.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niks nieuws..TR gezet voor deze verschrikkelijk kwetsende persoonlijke aanval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu ga ik bellen omdat jij de kus aanneemt. Jij zit tenslotte in de machtspositie als mod.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat jij 't bent neem ik 't aan, anders had ik Tim Hofman moeten bellen![]()
Red85, ik wist het wel!quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Plot twist: hij zit ook op FOK!; we kennen allemaal de users waarvan wel eens gedacht is dat hij/zij Hugo zou zijn
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Plot twist: hij zit ook op FOK!; we kennen allemaal de users waarvan wel eens gedacht is dat hij/zij Hugo zou zijn
[ afbeelding ]![]()
![]()
Overigens kan je aan de gesprekstof van de afgelopen pagina's wel merken dat COR in ieder geval even tijdelijk op z'n retour is.
Als we het hier over schoenen, Lost & andere off-topic zaken hebben![]()
![]()
Het aantal doden is wel weer aan het stijgenquote:De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 13 doden per dag, tegen 7 doden per dag een week eerder.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Het is gewoon niet lekker geankerd. Hypnotherapie zou echt een goede zijn voor je.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het stomme is, een jaar of vijf geleden trouwde een vriend van mij en die had speciaal bij zijn pak ook van die schoenen van dat merk besteld. Ik vond dat toen helemaal gaaf en geweldig. Nu heb ik iets vanGo hard or go home![]()
Laten we 2 maart vast in de agenda zetten voor de Jor_Dii variant.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vrij gevraagd voor carnaval CHECKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent veel dikker dan Hugo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:44 schreef Oriente het volgende:
Ik durf er nu wel voor uit te komen
#JesuisHugo
I broke the damWhat can change the nature of a man?![]()
Ik liep vanmiddag nog langs een Mascolori winkel in Rotterdam, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow, hij lijkt me dan juist vreselijk, zo'n iemand die net doet of hij heel cool is en van alles heeft meegemaakt en overal wat van af weet. Met zijn kutschoenen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Symptomen:quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laten we 2 maart vast in de agenda zetten voor de Jor_Dii variant.
- mannengriep
- oergeluiden produceren
- overmatig toiletgebruik
- zin in niks, behalve kleffe tosti's en blikjes cola“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jij zou zo Ernst kunnen zijn.quote:
Allebei de ziekte van Hedel, meer haar op je zak dan op je schedel![]()
Censuur!!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Dat is een dikke kus waard.
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Symptomen:
- mannengriep
- oergeluiden produceren
- overmatig toiletgebruik
- zin in niks, behalve kleffe tosti's en blikjes cola
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.What can change the nature of a man?![]()
We all broke the dam.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:44 schreef Oriente het volgende:
Ik durf er nu wel voor uit te komen
#JesuisHugo
I broke the dam![]()
Brb, ik app ff mn vrouw dat we vanavond iets anders etenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.![]()
![]()
Ik wil jouw windjes erna niet ruiken hoorquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Dit is hemels voer echt waar.
Daarin zou covid dan wel een zegen zijn, stinkende mensen
Deze komt ook bij mij binnen, dit is baldshaming!quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij zou zo Ernst kunnen zijn.
Allebei de ziekte van Hedel, meer haar op je zak dan op je schedel![]()
Wat een bizarre combinatie, vooral die Boursin er bij, maar lijkt me heerlijk! Ik ga deze proberen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik laat scheten, geen windjes.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil jouw windjes erna niet ruiken hoor
Daarin zou covid dan wel een zegen zijn, stinkende mensenWhat can change the nature of a man?![]()
Hebben de baldies onder ons al een belangengroep? Zo niet, misschien goed die te maken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Deze komt ook bij mij binnen, dit is baldshaming!![]()
Kudo'squote:Op woensdag 16 februari 2022 15:50 schreef Oriente het volgende:
De kudo's voor die tosti moeten naar @:Jr-style-93 trouwens, niet naar jatstraal @:coco![]()
Gooi jezelf weg stoker.What can change the nature of a man?![]()
Iedereen is murw gebeukt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het lijkt echt niemand meer iets te doen. Geen 100 reacties in dit topic, geen pushberichten.![]()
Sneetjes.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:45 schreef Coco het volgende:
[..]
![]()
Restaurant-reservering maar even omgeboekt van do naar vr. Met de 1,5m er af kwamen er wat plekjes extra beschikbaar. Eet toch lekkerder als je niet tegen de klok moet eten bij 14 (Valentijn) smaakmomenten. En de dag daarna vrij... dat is ook wel een plus.![]()
Ja @Cocoquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Moet het persé met Zaanse mayo of mag bijvoorbeeld Belse ook?![]()
Waarom heb jij dezelfde ui als @alpeko ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Moet het persé met Zaanse mayo of mag bijvoorbeeld Belse ook?What can change the nature of a man?![]()
Er staat toch Zaanse mayo dan is het Zaanse mayo en niets anders.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
We zijn hier ook van alle markten thuis. Zo springen we van COR naar SHO naar POL naar WGR en nu weer naar CUL![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Er zijn users die eten mayo bij de gehaktbal.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er staat toch Zaanse mayo dan is het Zaanse mayo en niets anders.
@ZipportalWhat can change the nature of a man?![]()
Ik had hem eerder, maar hij heeft die van mij scherper gemaakt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde ui als @:Alpeko ?![]()
In het rode kader staat geen hoeren of honten, dus het gaat lekker volgens schema.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:55 schreef chratnox het volgende:
We zijn hier ook van alle markten thuis. Zo springen we van COR naar SHO naar POL naar WGR en nu weer naar CUL
Met ook nog een beetje F&S tussendoor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:55 schreef chratnox het volgende:
We zijn hier ook van alle markten thuis. Zo springen we van COR naar SHO naar POL naar WGR en nu weer naar CUL
Warm bad hier![]()
Ik ga COR nog missen ook als het subforum op een gegeven moment stopt.![]()
Of users die oliebol met mayo etenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn users die eten mayo bij de gehaktbal.
@:zipportal![]()
![]()
Ja dat is ook zo. Zal maar niet vragen of Boursin ook Gorgonzola mag zijn want dat is totaal iets anders.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er staat toch Zaanse mayo dan is het Zaanse mayo en niets anders.
Laten we deze dan om ontopic te blijven omdopen tot de Tosti Covid.![]()
Ik lust eigenlijk alles wel met mayo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of users die oliebol met mayo eten![]()
Of de boterhammen een eiquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. Zal maar niet vragen of Boursin ook Gorgonzola mag zijn want dat is totaal iets anders.![]()
Ik heb een etentje met zakenrelatie vrijdag, die appte me nét even iets te blij dat die nieuwe sluitingstijd per vrijdag wel heel goed uit kwamquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef alpeko het volgende:
Restaurant-reservering maar even omgeboekt van do naar vr. Met de 1,5m er af kwamen er wat plekjes extra beschikbaar. Eet toch lekkerder als je niet tegen de klok moet eten bij 14 (Valentijn) smaakmomenten. En de dag daarna vrij... dat is ook wel een plus.![]()
![]()
Balletje mayo, lekker man.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn users die eten mayo bij de gehaktbal.
@:zipportal![]()
Paard met mayo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk alles wel met mayo.![]()
Nice een 'zakenrelatie'quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een etentje met zakenrelatie vrijdag, die appte me nét even iets te blij dat die nieuwe sluitingstijd per vrijdag wel heel goed uit kwam![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerige hont met Zaanse mayoquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In het rode kader staat geen hoeren of honten, dus het gaat lekker volgens schema.
Niet het geslacht waar ik wat mee zou rommelenquote:
Dat doet @bloodymary1 niet, toch?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zakenrelatie ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een etentje met zakenrelatie vrijdag, die appte me nét even iets te blij dat die nieuwe sluitingstijd per vrijdag wel heel goed uit kwam![]()
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:
Korstjes er ook zeker afgesneden.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Jawel hoor. Een frietjes stoofvlees (vaak paard) en dan mayo er bij.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat doet @:bloodymary1 niet, toch?![]()
Ik ben tegen genderfobie.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet het geslacht waar ik wat mee zou rommelenWhat can change the nature of a man?![]()
Hij wel met jou, aldus zijn blijdschapquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet het geslacht waar ik wat mee zou rommelen
Oh wacht
quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zakenrelatie ja.
[ afbeelding ]
Wat een vertrutting.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:02 schreef nostra het volgende:
[..]
Korstjes er ook zeker afgesneden.
Gelukkig is @Caland er altijd voor een stukje mannelijkheid.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zin in gembertheequote:Op woensdag 16 februari 2022 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een vertrutting.
Gelukkig is @:Caland er altijd voor een stukje mannelijkheid.![]()
![]()
Maar @Caland kijkt First Dates.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een vertrutting.
Gelukkig is @:Caland er altijd voor een stukje mannelijkheid.What can change the nature of a man?![]()
Wij allemaal. Alleen @Zipportal maakt geen tijd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die kijkt liever @Beauquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij allemaal. Alleen @:Zipportal maakt geen tijd.
What can change the nature of a man?![]()
Ik verlang alleen naar die tosti van netquote:
Komt eraan mevrouw!quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:05 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zonder. Sinaasappel of citroentjeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Als er voetbal op is. Wow. Wowowowow.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Tosti gevuld met goed gehakt gemixt met srirachasaus is ook echt waanzinnig lekkerquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik verlang alleen naar die tosti van net
Denies begint al meer zichzelf te worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik niet meer sinds Sergio er niet meer bij zit
Ow dat wist ik niet eens.... zo lang al niet meer gekeken dus. Die zat wel een keer bij De Slimste Mens. Maar dat was ook geen succes.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik niet meer sinds Sergio er niet meer bij zit![]()
Freds lookalike woont hier om de hoekquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik niet meer sinds Sergio er niet meer bij zit
Vandaag haar 8e dagquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet eens.... zo lang al niet meer gekeken dus. Die zat wel een keer bij De Slimste Mens. Maar dat was ook geen succes.
Wie is Fred?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Freds lookalike woont hier om de hoek
Alle Covid regels hier in Zwitserland opgeheven. Geen stapjes, gewoon morgen.
Enkel nog schijtkapjes in OV tot eind maart.![]()
Zo kan het dus ook. Mooi! Is er gisteren op de persco eigenlijk uitgelegd waarom wij er weer anderhalve week over moeten doen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Enkel nog schijtkapjes in OV tot eind maart.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Is zorgvuldigquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:34 schreef josja het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. Mooi! Is er gisteren op de persco eigenlijk uitgelegd waarom wij er weer anderhalve week over moeten doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Lekker manquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Enkel nog schijtkapjes in OV tot eind maart.
https://www.thelocal.ch/2(...)ate-most-mask-rules/quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Vrij helder verhaal. Eigenlijk net als Nederland alleen dan met onmiddellijke ingang en geen 1G als ik het goed begrijp.![]()
Zouden ze hier ook moeten doen. Scheelt een boel frustraties.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:36 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
https://www.thelocal.ch/2(...)ate-most-mask-rules/
Vrij helder verhaal. Eigenlijk net als Nederland alleen dan met onmiddellijke ingang en geen 1G als ik het goed begrijp.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Nog wel qr-code voor reizigers? Of dat ook niet?quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:33 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik ga eind april naar Zwitserland![]()
Anders krijgen we nog een enorme piek in de ziekenhuizen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:34 schreef josja het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. Mooi! Is er gisteren op de persco eigenlijk uitgelegd waarom wij er weer anderhalve week over moeten doen?
![]()
![]()
Hij had een grafiek met aan het eind een dalende lijn. Over anderhalve week is die lijn nog verder gedaald en is het dus "verantwoorder". Beetje onzinnig mijn inziens maar ik wind me er niet al te veel over op.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:34 schreef josja het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook. Mooi! Is er gisteren op de persco eigenlijk uitgelegd waarom wij er weer anderhalve week over moeten doen?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Oh ja, vergetenquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:41 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Anders krijgen we nog een enorme piek in de ziekenhuizen.
![]()
Voor de liefhebbers; Kuipers is nu aan het woord in het debat.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Doen ze hier per 15 maart, geen mondkapjes meer in OV en 1G weg. Kunnen ze nog net doen of ze ergens over nagedacht hebben.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten doen. Scheelt een boel frustraties.![]()
Maar toen er gevraagd werd of het niet doorging als er toch stijgingen zouden zijn, werd er gezegd dat het toch door ging. Dus nee, totaal onduidelijk wat de reden is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij had een grafiek met aan het eind een dalende lijn. Over anderhalve week is die lijn nog verder gedaald en is het dus "verantwoorder". Beetje onzinnig mijn inziens maar ik wind me er niet al te veel over op.![]()
een dag voor de verkiezingen, geen gek ideequote:Op woensdag 16 februari 2022 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Doen ze hier per 15 maart, geen mondkapjes meer in OV en 1G weg. Kunnen ze nog net doen of ze ergens over nagedacht hebben.![]()
Verkiezingen als superspreadevent?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
een dag voor de verkiezingen, geen gek idee![]()
meer als nog even een positiviteits impulsquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Verkiezingen als superspreadevent?![]()
Dab staat Rutte er wel met zijn blije hoofd en stemmen alle idioten weer braaf VVD.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
een dag voor de verkiezingen, geen gek idee![]()
![]()
Goh wat vervelend dat wij niet zijn doorgegaan met 2G. En fijn dat we toch vast doorgaan met het wettelijk kader voor 3G op werk met klantcontact. Je weet maar nooit, straks heb je een 'nieuwe variant', 'veel besmettingen' en 'veel mensen in quarantaine'. Je kunt 'm maar beter in je gereedschapskist hebben.![]()
Nog eventjes een update: eenmaal op het vliegveld kon ik gewoon inchecken zonder dat ik mijn negatieve test moest tonen.
$200 door het afvoerputje.![]()
![]()
200 dollar voor een coronatestquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:18 schreef patrickt37 het volgende:
Nog eventjes een update: eenmaal op het vliegveld kon ik gewoon inchecken zonder dat ik mijn negatieve test moest tonen.
$200 door het afvoerputje.
Enkelen worden lachend rijk van dit soort onzin.![]()
200 dollar voor 2 personen, dus dat verzacht enigszins de pijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
200 dollar voor een coronatest
Enkelen worden lachend rijk van dit soort onzin.![]()
Er zijn waarschijnlijk 10000 fouten gemaakt in deze crisis, maar ik zou het wel de Nederlandse politiek op z'n smalst vinden als hier bewindslieden op sneuvelen.
Het is een pandemie die we in 100 jaar nietgezien hebben, dat we er niet op voorbereid waren is het gevolg van een langdurig proces. Achteraf is het lekker wonen, maar als er vooraf miljarden waren geïnvesteerd in een crisis die nooit komt was het ook niet goed geweest.
Je moet er nu alleen wel van leren voor de toekomst.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat zijn van die dingen, daar moet je verder niet over nadenken, anders word je chagrijnig. Gewoon betalen en nooit meer aan terugdenken. Net als een verkeersboete.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:18 schreef patrickt37 het volgende:
$200 door het afvoerputje.![]()
"After a battle, everyone is a general"quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn waarschijnlijk 10000 fouten gemaakt in deze crisis, maar ik zou het wel de Nederlandse politiek op z'n smalst vinden als hier bewindslieden op sneuvelen.
Het is een pandemie die we in 100 jaar nietgezien hebben, dat we er niet op voorbereid waren is het gevolg van een langdurig proces. Achteraf is het lekker wonen, maar als er vooraf miljarden waren geïnvesteerd in een crisis die nooit komt was het ook niet goed geweest.
Je moet er nu alleen wel van leren voor de toekomst.![]()
Ik denk er ook niet over na, want was met de CC van de zaakquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen, daar moet je verder niet over nadenken, anders word je chagrijnig. Gewoon betalen en nooit meer aan terugdenken. Net als een verkeersboete.![]()
![]()
Met de kanttekening dat er nog wel een verschil zit tussen fouten maken en liegen, halve waarheden en dat soort ongein wel eens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Je moet er nu alleen wel van leren voor de toekomst.
Daarom is die brief van Hugo ook zo zorgelijk.zie email 27 oktober![]()
Hugo's brief is wel genant ja, en geeft aan wat voor egotripper het is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat er nog wel een verschil zit tussen fouten maken en liegen, halve waarheden en dat soort ongein wel eens.
Daarom is die brief van Hugo ook zo zorgelijk.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Maar je hebt wél een mooi verhaal voor je kleinkinderenquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:18 schreef patrickt37 het volgende:
$200 door het afvoerputje.
Zijn opvolger ook dus wat dat betreft gaat het niet onwijs veel beter wordenquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hugo's brief is wel genant ja, en geeft aan wat voor egotripper het is.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Van AD live blogquote:Duitsland stevent af op een verregaande versoepeling van het coronabeleid. De Duitse bondskanselier Olaf Scholz bevestigde na topoverleg met deelstaatpremiers dat de maatregelen in aanloop naar de lente worden opgeheven.
De landelijke regering en de deelstaten zijn het eens geworden over het plan om de maatregelen stapsgewijs op te heffen, berichten Duitse media. Dat betekent dat veel maatregelen in aanloop naar 20 maart geschrapt kunnen worden.
Ben benieuwt of ze daar ook alles los durven te laten.![]()
Er zijn rechtsstaten waar politici zelfs strafrechtelijk vervolgd worden, dus politieke verantwoordelijkheid lijkt mij wel het minste wat ze kunnen doen. We blijven ondanks het superioriteits-denken van de gemiddelde Nederlander een van de zwaarst getroffen landen ter wereld qua besmettingen en doden. De aanpak is dramatisch geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Je moet er nu alleen wel van leren voor de toekomst.![]()
Verre van zoals het er nu naar uitziet: https://www.welt.de/polit(...)rungsplan-steht.htmlquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:34 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Van AD live blog
Ben benieuwt of ze daar ook alles los durven te laten.
Vrij herkenbare retoriek over de gereedschapskist.![]()
![]()
Nee, sneuvelende bewindslieden moeten we niet hebben.
Alsof het wat uitmaakt. Die sujetten blijven toch wel zitten.Go hard or go home![]()
Duitsland op de rode vakantielijst.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:49 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Verre van zoals het er nu naar uitziet: https://www.welt.de/polit(...)rungsplan-steht.html
Vrij herkenbare retoriek over de gereedschapskist.![]()
Edit: Einreisebestimmungen angepasstquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Nog wel qr-code voor reizigers? Of dat ook niet?
Ik ga eind april naar Zwitserland
Die grenzsanitarischen Massnahmen bei der Einreise in die Schweiz werden aufgehoben. Es muss kein Impf-, Genesungs- oder negativen
Test-Nachweis und kein ausgefülltes Einreiseformular mehr vorgelegt werden.
- Je mag het land in zonder test, en zelfs zonder certificaat, ook geen schijtformulier invullen
[ Bericht 14% gewijzigd door Jed1Gam op 16-02-2022 18:20:05 ]![]()
Laat ik het zo zeggen, ik zou het raar vinden als Kuipers sneuvelt op de keuzes van Hugo en Mark.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:50 schreef Noek het volgende:
Alsof het wat uitmaakt. Die sujetten blijven toch wel zitten.
Ik weet dat politiek zo werkt, maar het slaat nergens op.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nu ik het zo lees met nog steeds mondkapjes, afstandregels, testen en QR codes blijft Duitsland inderdaad voorlopig nog op de rode lijst staan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Duitsland op de rode vakantielijst.![]()
Het is gewoon jammer van die 1G en die mondkapjes in het OV. Hef dan gewoon alle maatregelen op.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Aan het einde van deze oorlog zit zelfs OMT-apologeet Keulemans in het verzet: https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Wat is het toch snel gegaan de afgelopen week.zie email 27 oktober![]()
Artikel zelf is ook de moeite overigens, dit is het mooiste stuk:quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:38 schreef trein2000 het volgende:
Aan het einde van deze oorlog zit zelfs OMT-apologeet Keulemans in het verzet: https://www.volkskrant.nl(...)ent&utm_content=free
Wat is het toch snel gegaan de afgelopen week.Dat verhaal met dat zinnetje begint zo langzamerhand toch wel heel pijnlijk te worden…quote:Het gevolg: adviezen die soms te stellig waren, en soms te braaf, als het OMT in zijn advies alvast een beetje meedacht met het kabinet. Neem die keer dat het OMT in een advies opschreef dat mondkapjes in de verpleeghuizen ‘niet nodig en gelet op de aanhoudende schaarste ook niet wenselijk’ zijn bij bewoners zonder klachten. De Onderzoeksraad noemt het als voorbeeld. Pikant, want wat de raad niet wist is dat uitgerekend die zin helemaal niet van het OMT zelf komt – maar op verzoek van het ministerie aan het OMT-advies werd toegevoegd.zie email 27 oktober![]()
Ze bedoelden het vast wel goedquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:50 schreef Noek het volgende:
Alsof het wat uitmaakt. Die sujetten blijven toch wel zitten.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Op zich is het natuurlijk ook niet goed voor de bestuurbaarheid van het land als elk foutje meteen dodelijke consequenties heeft. Anderzijds moet het ook niet zo wezen dat er daardoor een vrijbrief ontstaat om maar de gekste dingen te doen zoals ongenotuleerde overleggen en malafide bijschrijvingen in adviezen. Daar moet je een balans tussen vinden.quote:zie email 27 oktober![]()
Ondeugdelijk bestuur. Zo moeilijk is het niet om rollen en verantwoordelijkheden duidelijk te kaderenquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Artikel zelf is ook de moeite overigens, dit is het mooiste stuk:
[..]
Dat verhaal met dat zinnetje begint zo langzamerhand toch wel heel pijnlijk te worden…Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Eens hoor, absoluutquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk ook niet goed voor de bestuurbaarheid van het land als elk foutje meteen dodelijke consequenties heeft. Anderzijds moet het ook niet zo wezen dat er daardoor een vrijbrief ontstaat om maar de gekste dingen te doen zoals ongenotuleerde overleggen en malafide bijschrijvingen in adviezen. Daar moet je een balans tussen vinden.
Openlijk zeggen dat je informatie niet hebt of iets niet weet is bijvoorbeeld ook iets wat ik al twee jaar lang grotendeels mis.
Dat hoort gewoon bij een crisis als deze.
Maar dit is qua bestuur en uitvoering in de opzet al vertieft. Dan komt het nooit meer goed.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mwah, een paar van die foutjes hebben wel heel wat doden tot gevolg gehad.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op zich is het natuurlijk ook niet goed voor de bestuurbaarheid van het land als elk foutje meteen dodelijke consequenties heeft. Anderzijds moet het ook niet zo wezen dat er daardoor een vrijbrief ontstaat om maar de gekste dingen te doen zoals ongenotuleerde overleggen en malafide bijschrijvingen in adviezen. Daar moet je een balans tussen vinden."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Eens en daar is de OVV het ook mee eens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ondeugdelijk bestuur. Zo moeilijk is het niet om rollen en verantwoordelijkheden duidelijk te kaderen
En dat is in deze reeks overigens ook vaak genoeg gesignaleerd dat de heiligverklaring van dat OMT ongezond was, en tot dit soort gekte leidt.zie email 27 oktober![]()
Maar daar moet je toch even doorheen kijken. Een kleine fout kan hele desastreuze uitwerking hebben, maar het blijft een kleine fout. Wat je niet moet willen is dat ministers en hun ambtenaren bang zijn om maar de kleinst mogelijke fouten te maken omdat dan hun kop er af gaat. Dat komt de kwaliteit van het bestuur niet ten goede.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwah, een paar van die foutjes hebben wel heel wat doden tot gevolg gehad.
Aan de andere kant is een crisis ook geen vrijbrief voor Kremlinpraktijken als ongenotuleerde overleggen en malafide bijschrijvingen in onafhankelijke adviezen. Dat verschil moeten we ook scherp houden.zie email 27 oktober![]()
Een verkeerde beslissing of ondeugdelijk bestuur zijn twee verschillende dingen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Precies.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
Een verkeerde beslissing of ondeugdelijk bestuur zijn twee verschillende dingen.zie email 27 oktober![]()
En door sommige foutjes zjin sectoren gesloten wat sommige mensen hun zaak en pensioen hebben gekost.
Maar we geven eigenlijk ook geen kont om die toeslagen dus whatever.Go hard or go home![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Val niet op vrouwen, maar vond haar ook wel een van de betere acteurs in die serie (plus ze zat ook nog eens in The Hobbit en Ant Man). Maar smaken verschillen ja!
Oh, en COVID is kut.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dat zijn twee verschillende zaken, idd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar daar moet je toch even doorheen kijken. Een kleine fout kan hele desastreuze uitwerking hebben, maar het blijft een kleine fout. Wat je niet moet willen is dat ministers en hun ambtenaren bang zijn om maar de kleinst mogelijke fouten te maken omdat dan hun kop er af gaat. Dat komt de kwaliteit van het bestuur niet ten goede.
Aan de andere kant is een crisis ook geen vrijbrief voor Kremlinpraktijken als ongenotuleerde overleggen en malafide bijschrijvingen in onafhankelijke adviezen. Dat verschil moeten we ook scherp houden.
Neemt niet weg dat ook de OvV deze stille ramp benoemt als iets wat echt fout gegaan is."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Er is heel wat ruimte tussen een complete afreken/cancelcultuur en totaal niets doen natuurlijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwah, een paar van die foutjes hebben wel heel wat doden tot gevolg gehad.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En dit jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 18:51 schreef Janneke141 het volgende:
Een verkeerde beslissing of ondeugdelijk bestuur zijn twee verschillende dingen.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Valt binnen de foutmargequote:Op woensdag 16 februari 2022 18:52 schreef Noek het volgende:
En door sommige foutjes zjin sectoren gesloten wat sommige mensen hun zaak en pensioen hebben gekost.
Maar we geven eigenlijk ook geen kont om die toeslagen dus whatever.
Diederik Jekel vraagt bij Boulevard om niet naar Brabant te komen voor carnaval. Want dat is echt iets voor Brabant en Limburg.![]()
Alsof iemand boven de rivieren daar wíl zijn
Die uitspraken de laatste dagen over carnaval kunnen echt niet nee… wat een bekrompenheid…quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Diederik Jekel vraagt bij Boulevard om niet naar Brabant te komen voor carnaval. Want dat is echt iets voor Brabant en Limburg.![]()
Gast woont notabene in Amsterdam… mogen Limburgers ook niet meer naar Ajax want is typisch Amsterdams.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik denk dat de mensen die zonder kleerscheuren uit deze pandemie komen terug kijken en beseffen hoeveel mazzel ze eigenlijk gehad hebben.![]()
Niet echt, heb gewoon een goede gezondheid.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat de mensen die zonder kleerscheuren uit deze pandemie komen terug kijken en beseffen hoeveel mazzel ze eigenlijk gehad hebben.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bruls zekerquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat de mensen die zonder kleerscheuren uit deze pandemie komen terug kijken en beseffen hoeveel mazzel ze eigenlijk gehad hebben.![]()
Wow, die Jekel heeft het ook te hoog in zijn bol gekregen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof iemand boven de rivieren daar wíl zijn![]()
![]()
Jazeker, ik stap zaterdag de 26ste gewoon de trein in naar Oeteldonkquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Je moest eens weten hoeveel er uit de Randstad de boel in Breda komen verstieren. In het centrum van Breda zijn er op vr en za maar weinig Brabanders.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door alpeko op 16-02-2022 19:27:24 ]![]()
Ik ook. Als me iets was overkomen, had ik dat de overheid direct aangerekend. Nu het mij financieel en qua gezondheid prima is afgegaan, komt dat door mijn harde werken en mijn gezonde levensstijl.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt, heb gewoon een goede gezondheid.Sui cuique mores fingunt fortunam![]()
Er werden een tijdje in Breda verboden voor Rotterdammers stickers geplakt tijdens carnaval omdat die vrij massaal afzakten (en alle vrouwen afpakten waarschijnlijk)quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Alsof iemand boven de rivieren daar wíl zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Raar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:14 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Ik ook. Als me iets was overkomen, had ik dat de overheid direct aangerekend.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Mogen we het potlood weer houden of moeten we die van vorige keer zelf meenemen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Verkiezingen als superspreadevent?![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je moest eens wegen hoeveel er uit de Randstad de boel in Breda komen verstieren. In het centrum van Breda zijn er op vr en za maar weinig Brabanders.Ik heb een harde G, maar ook een slappe L, ook een slappe L, ook een slappe L
Daar heb ik nooit aan getwijfeld.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt, heb gewoon een goede gezondheid.![]()
Oh god jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mogen we het potlood weer houden of moeten we die van vorige keer zelf meenemen?![]()
Boze koppen vorige keer als je er ook maar naar dúrft te vragenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mogen we het potlood weer houden of moeten we die van vorige keer zelf meenemen?
Gruwelijk. Mij kan het gestolen worden. Maar gun anderen hun feestje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:19 schreef Molo het volgende:
[..]Ik heb een harde G, maar ook een slappe L, ook een slappe L, ook een slappe L
![]()
Ik wil nog wel een keertje mee maar heb vooral teveel vrienden van boven de rivierenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gruwelijk. Mij kan het gestolen worden. Maar gun anderen hun feestje.
Ik kwam vroeger ook wel eens in Breda of Eindhoven maar toch nooit met carnaval.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Je moest eens wegen hoeveel er uit de Randstad de boel in Breda komen verstieren. In het centrum van Breda zijn er op vr en za maar weinig Brabanders.
Maar dan rijst de vraag: waar zijn de mensen uit Breda dan wel op vrij en zaterdag?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Op de IC bij @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger ook wel eens in Breda of Eindhoven maar toch nooit met carnaval.
Maar dan rijst de vraag: waar zijn de mensen uit Breda dan wel op vrij en zaterdag?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Veel plezier alvast.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Jazeker, ik stap zaterdag de 26ste gewoon de trein in naar Oeteldonk
Dat het maar druk mag worden voor zowel de gezelligheid als voor de omzet.
Niet in het centrumquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger ook wel eens in Breda of Eindhoven maar toch nooit met carnaval.
Maar dan rijst de vraag: waar zijn de mensen uit Breda dan wel op vrij en zaterdag?Ginneken, Prinsenbeek, Princenhagen bijv.
![]()
Eens. Zowel qua gezondheid, en die van je geliefden, als financieel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat de mensen die zonder kleerscheuren uit deze pandemie komen terug kijken en beseffen hoeveel mazzel ze eigenlijk gehad hebben.
Veel mensen heeft het geraakt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Je zakenrelatie wil vast welquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keertje mee maar heb vooral teveel vrienden van boven de rivieren
Je vergeet iets belangrijks: het geloof in de rechtstaat en de waarde van onze grondwet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. Zowel qua gezondheid, en die van je geliefden, als financieel.
Veel mensen heeft het geraakt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
In welk opzicht? Ik denk dat bijna niemand zonder kleerscheuren hier uit is gekomen... zeker jongeren niet. Wat de lange termijn effecten zijn moeten we nog maar zien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat de mensen die zonder kleerscheuren uit deze pandemie komen terug kijken en beseffen hoeveel mazzel ze eigenlijk gehad hebben.Facts don't care about your feelings![]()
https://www.rivm.nl/coron(...)ndig-wonende-ouderen
De opsteller van het rateladvies heeft zijn comeback gemaakt!zie email 27 oktober![]()
Hilarisch wel, net of iedereen boven de 70 mega broos en een seniele bejaarde isquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:33 schreef trein2000 het volgende:
De opsteller van het rateladvies heeft zijn comeback gemaakt!![]()
![]()
Een 'zoek het maar uit' advies, want de rest gaat los.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:33 schreef trein2000 het volgende:
De opsteller van het rateladvies heeft zijn comeback gemaakt!"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hoezo? Hier staan toch geen dingen in waar je zware studies voor hoeft afgerond te hebben? Als ik zou willen zou ik alle maatregelen, stuk-voor-stuk kunnen uitvoerenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Een 'zoek het maar uit' advies, want de rest gaat los.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Vind de toon van de Zweedse adviezen veel prettiger overkomenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Een 'zoek het maar uit' advies, want de rest gaat los.
Dit is weer halfbakken man
Zowel totaal nietszeggend als betuttelend, tegelijkertijdOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:51 schreef RipCity het volgende:
Kuipers: ‘Blijf een mondkapje dragen’
https://www.ad.nl/politie(...)pje-dragen~a548d660/
OVV kom er maar in, communiceren?zie email 27 oktober![]()
Wandelen en fietsen in de buitenlucht is goed voor uquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:38 schreef Molo het volgende:
Vind de toon van de Zweedse adviezen veel prettiger overkomen
Dit is weer halfbakken man
Zowel totaal nietszeggend als betuttelend, tegelijkertijd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ok. Bedankt Ernst.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:51 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)pje-dragen~a548d660/"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
We gaan eens goed monitoren of deze man dat ook prive en op werk blijft doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:51 schreef RipCity het volgende:
Kijken of hij het ook echt vindt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin![]()
Tja, hij weet neem ik aan echt wel dat geen hond dat nog gaat doen, behalve een paar kwetsbaren, en ook daarvan vraag ik het me af. Dan denk ik wat wil je nou? Had het dan niet afgeschaft.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:51 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)pje-dragen~a548d660/Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
“Nowadays, it is definitely more difficult for Chinese to come back,” Li said.
It is even more complicated for those who have had Covid-19. Before boarding the plane, all travelers to China must apply at a Chinese embassy or consulate for a green “health code,” submitting multiple negative test results. Travelers who were previously infected cannot apply for the health code for at least 14 days after testing negative. They are also required to prove they have recovered with an X-ray or CT scan.
Valt het bij ons best nog mee.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ja, beetje zangeriger allemaal.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:38 schreef Molo het volgende:
Vind de toon van de Zweedse adviezen veel prettiger overkomenWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Nou ja, als 70-jarige is je afweer per definitie echt een stuk lager dan dan een jong persoon. Ook als je gewoon een fitte 70-er bent.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Hilarisch wel, net of iedereen boven de 70 mega broos en een seniele bejaarde is![]()
![]()
![]()
Ja, de dood in de ogen gekeken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat de mensen die zonder kleerscheuren uit deze pandemie komen terug kijken en beseffen hoeveel mazzel ze eigenlijk gehad hebben.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Echt hè, een van de grote voordelen van de hele pandemie is dat carnaval niet doorging.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Past iedereen op buiten? Ik zie dat het in Den Haag al windkracht 8 is. Hier nu 7.
Zou vrij sneu zijn als we eindelijk uit de pandemie zijn en je dan onder een boom terecht komt door de eerste de beste storm.![]()
Echte FOK!ers gaan niet naar buiten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:16 schreef Zwansen het volgende:
Past iedereen op buiten? Ik zie dat het in Den Haag al windkracht 8 is. Hier nu 7.
Zou vrij sneu zijn als we eindelijk uit de pandemie zijn en je dan onder een boom terecht komt door de eerste de beste storm.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
De aerosolen worden alle kanten op geblazen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:16 schreef Zwansen het volgende:
Zou vrij sneu zijn als we eindelijk uit de pandemie zijn en je dan onder een boom terecht komt door de eerste de beste storm.![]()
Alvast je voorstelling aan het oefenen nu alles weer open mag?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat de mensen die zonder kleerscheuren uit deze pandemie komen terug kijken en beseffen hoeveel mazzel ze eigenlijk gehad hebben.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Bomen kunnen ook op sommige zolderkamers vallen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Echte FOK!ers gaan niet naar buiten.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Mooie adviezen. Net als de lift naar een onbewoonde etage laten gaan om te luchten iedere keer na gebruik of tochtstrips onder je deuren in een appartement. Sommigen...quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:33 schreef trein2000 het volgende:
De opsteller van het rateladvies heeft zijn comeback gemaakt!When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Nou, leg eens uit.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:28 schreef Questular het volgende:
[..]
Het is niet erg dat je het niet snapt hoor.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Bedankt Ernst. Doen we niets mee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:51 schreef RipCity het volgende:
Groetjes,
Spa![]()
Minister van justitie bepaalt even om mondkappen toch verplicht te houden in stationshallen, anders te onduidelijk. Dat is tegenwoordig een argument om maatregels te behouden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
OVV kom er maar in, communiceren?![]()
![]()
Wat een geneuzel ook weer. Wel een kapje in de trein. Niet in de stationshal, maar wel in de winkels op het station.
Echt, deze poppenkast, stop er toch gewoon mee![]()
![]()
Wat is het verschil tussen een stationswinkel en een reguliere winkel dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:35 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een geneuzel ook weer. Wel een kapje in de trein. Niet in de stationshal, maar wel in de winkels op het station.
Echt, deze poppenkast, stop er toch gewoon mee
Wat een klucht![]()
![]()
Echt typisch zo'n gevaarlijke maatregel met geen economische schade maar toch een miniem effect om hem onder alle beetjes helpen te scharen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Die Duitsers hebben wel echt een mondkapfetish.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Ik heb 2 notes gekregenquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:12 schreef Questular het volgende:
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Dat weet niemand. Maar niemand gaat dit handhaven joh.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een stationswinkel en een reguliere winkel dan?
Wat een klucht![]()
Als het je zo dwars zit negeer je het gewoon en doe je hem niet op. De handhaving op mondkapjes bestaat niet en het wordt alleen maar in stand gehouden omdat er nogal veel mensen gevoelig zijn voor sociale druk en wat andere mensen wel niet van ze kunnen denken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:35 schreef Spablauw214 het volgende:
Echt, deze poppenkast, stop er toch gewoon meeDe uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Ik was vandaag bij de kapper er daar was nog steeds de regel mondkapje of anders wordt er niet geknipt. Maarja die eigenaren hebben ook geen zin in gedoe of zelfs boete's.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:40 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als het je zo dwars zit negeer je het gewoon en doe je hem niet op. De handhaving op mondkapjes bestaat niet en het wordt alleen maar in stand gehouden omdat er nogal veel mensen gevoelig zijn voor sociale druk en wat andere mensen wel niet van ze kunnen denken.![]()
Die lui hebben geen zin in problemen 1,5 week voor de finish. Begrijp dat ergens nog wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de kapper er daar was nog steeds de regel mondkapje of anders wordt er niet geknipt. Maarja die eigenaren hebben ook geen zin in gedoe of zelfs boete's.
Alleen ik snap niet dat er niet 1 lijn getrokken kan worden. Schaf het gewoon overal af.![]()
Zal wel weer een compromis zijn van belangen van verschillende groepen... Maar logisch is het niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die lui hebben geen zin in problemen 1,5 week voor de finish. Begrijp dat ergens nog wel.
Alleen ik snap niet dat er niet 1 lijn getrokken kan worden. Schaf het gewoon overal af.![]()
Doelde meer op doorstroomlocaties zoals winkels, kan prima zijn inderdaad dat dienstverlening bij de kapper geweigerd wordt zonder mondkapje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de kapper er daar was nog steeds de regel mondkapje of anders wordt er niet geknipt. Maarja die eigenaren hebben ook geen zin in gedoe of zelfs boete's.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Haha, bij mij moest ik hem afdoen anders ging hij niet knippenquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de kapper er daar was nog steeds de regel mondkapje of anders wordt er niet geknipt. Maarja die eigenaren hebben ook geen zin in gedoe of zelfs boete's.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Wat zei hij?quote:
Ik heb maar even muziek en voetbal opgezet om een beetje rustig op bed af te kunnen gaan. Maar dan lees ik wel weer hier.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ik heb bij winkels ook een enkele keer gezien dat een medewerker vroeg aan iemand een mondkapje op te zetten of over de neus te trekken. Dat zal nu zeker minimaal zijn ja. In het OV wel vaak gezien dat mensen aangesproken werden, ook met een redelijke hard toon van mondkapje op of eruit nu. Ook door andere passagiers. Ikzelf werd een keer op het perron aangesproken dat ik geen mondkapje op had. En ik moest blij zijn dat ik geen boete kreeg, maar de volgende keer zou ik wel een boete krijgen. En dan sta je met 5 mensen op een groot perron half in de openlucht....quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:52 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Doelde meer op doorstroomlocaties zoals winkels, kan prima zijn inderdaad dat dienstverlening bij de kapper geweigerd wordt zonder mondkapje.![]()
Randstad toevallig?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb bij winkels ook een enkele keer gezien dat een medewerker vroeg aan iemand een mondkapje op te zetten of over de neus te trekken. Dat zal nu zeker minimaal zijn ja. In het OV wel vaak gezien dat mensen aangesproken werden, ook met een redelijke hard toon van mondkapje op of eruit nu. Ook door andere passagiers. Ikzelf werd een keer op het perron aangesproken dat ik geen mondkapje op had. En ik moest blij zijn dat ik geen boete kreeg, maar de volgende keer zou ik wel een boete krijgen. En dan sta je met 5 mensen op een groot perron half in de openlucht....
Ik draag al een jaar nergens mondkapjes en ben een paar keer aangesproken. Misschien dat het er mee te maken heeft dat ik in een nuchtere landelijke provincie woon met een groot anti-overheidssentiment.De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ge-overheid-a4090357quote:Coronarapport toont onmachtige en onwillige overheid
Analyse
Het oordeel over de Nederlandse aanpak van de coronacrisis is hard. Het bestuur polderde en improviseerde volop, maar daadwerkelijk handelen deed het te weinig.
Goed artikel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Inderdaad. Ik kom op Utrecht CS, mondkapje mag af in de stationshal. Ik ga een koffie halen, mondkapje op in de Kiosk. Dan mag deze weer af in de stationshal, op het perron en in de trein weer op .... ...quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:35 schreef Spablauw214 het volgende:
Echt, deze poppenkast, stop er toch gewoon mee
En wat verschilt een winkel op het station nu van een normale winkel.![]()
Ja Randstad hier. Al was dat op perron op station Enschede centraal.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Randstad toevallig?
Ik draag al een jaar nergens mondkapjes en ben een paar keer aangesproken. Misschien dat het er mee te maken heeft dat ik in een nuchtere landelijke provincie woon met een groot anti-overheidssentiment.![]()
Het OV kun je moeilijk mijden als kwetsbare, en velen hebben niet de keuze om niet in de spits te reizen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal wel weer een compromis zijn van belangen van verschillende groepen... Maar logisch is het niet.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Of omdat de meesten geen zin hebben om mensen aan te spreken die willens en wetens schijt hebben. Voor je het weet krijg je een grote bek terug. Of erger.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Randstad toevallig?
Ik draag al een jaar nergens mondkapjes en ben een paar keer aangesproken. Misschien dat het er mee te maken heeft dat ik in een nuchtere landelijke provincie woon met een groot anti-overheidssentiment.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Dan zijn ze bekende zangeres en komen ze terug met een knokploeg van 15 manquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Of omdat de meesten geen zin hebben om mensen aan te spreken die willens en wetens schijt hebben. Voor je het weet krijg je een grote bek terug. Of erger.![]()
Het is natuurlijk zeer vervelend voor mensen die zeer hoog risico zijn. Die hele dorhout waar sommige politici mee aan komen zetten is belachelijk. Maar Omicron nu is qua ernstigheid van ziekteverloop niet heel veel anders dan een influenzavirus. Op een gegeven moment moet je misschien toch die stap zetten of we moeten elke winter met mondkapjes op in het OV.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het OV kun je moeilijk mijden als kwetsbare, en velen hebben niet de keuze om niet in de spits te reizen.![]()
Misschien gaan we die kant ook wel op? In Azië waren ze sowieso al gemeengoed. Zou niet weten waarom dat hier niet ook kan gebeuren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is natuurlijk zeer vervelend voor mensen die zeer hoog risico zijn. Die hele dorhout waar sommige politici mee aan komen zetten is belachelijk. Maar Omicron nu is qua ernstigheid van ziekteverloop niet heel veel anders dan een influenzavirus. Op een gegeven moment moet je misschien toch die stap zetten of we moeten elke winter met mondkapjes op in het OV.
Verder zou ik ook niet weten waarom per se NU de stap zou moeten zijn dat we mondkapjes afschaffen. Ik ben niet zo'n fan van het 'if not now then when' argument. Daarnaast is het een zeer minimale inspanning, en als anderen zich daar prettig bij voelen, prima.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ik denk dat conducteurs, buschauffeurs en trammedewerkers het ook wel zat zijn, 2 jaar politie spelen. Hele dag mensen aanspreken dat het mondkapje óók over de neus moet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb bij winkels ook een enkele keer gezien dat een medewerker vroeg aan iemand een mondkapje op te zetten of over de neus te trekken. Dat zal nu zeker minimaal zijn ja. In het OV wel vaak gezien dat mensen aangesproken werden, ook met een redelijke hard toon van mondkapje op of eruit nu. Ook door andere passagiers. Ikzelf werd een keer op het perron aangesproken dat ik geen mondkapje op had. En ik moest blij zijn dat ik geen boete kreeg, maar de volgende keer zou ik wel een boete krijgen. En dan sta je met 5 mensen op een groot perron half in de openlucht....
Gewoon stoppen met die handel.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:12 schreef Momo het volgende:
En als mensen wel mondkapjes willen dagen moeten ze natuurlijk gewoon blijven doen.
En als mensen dat nu al niet meer doen is ook compleet begrijpelijk.
Maar dat merkte ik vandaag in de winkel al.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat moeten ze in Azië weten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien gaan we die kant ook wel op? In Azië waren ze sowieso al gemeengoed. Zou niet weten waarom dat hier niet ook kan gebeuren.
Verder zou ik ook niet weten waarom per se NU de stap zou moeten zijn dat we mondkapjes afschaffen. Ik ben niet zo'n fan van het 'if not now then when' argument. Daarnaast is het een zeer minimale inspanning, en als anderen zich daar prettig bij voelen, prima.
Mondkapjes horen hier niet. Punt.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zoveel jaren werken heeft het me ook wel gekost. Maar geeft niks, alles voor Ida.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Deze hele crisis voelt wel echt langer dan 2 jaar. Eerder 5 ofzo.Go hard or go home![]()
https://expresso.pt/coron(...)ista-que-o-anunciou/
Zelfs het gidsland wil omstreeks eind maart stoppen met de mondkapjesplicht en het alleen nog dringend adviseren voor mensen met klachten.![]()
Mondkapjes zijn daar een soort nationale verslaving, dus dat wordt even omschakelen.
De voorwaarde om de maatregelen daar los te laten is een ic-bezetting die hier omgerekend rond de 300 zou zitten trouwens. Maar goed ic opschalen moeten we in Nederland niet over praten, dat is wappievoer.![]()
Overigens lees ik net dat Den Bosch de horeca om 01:00 dicht gooit.. ook al zijn er weer de normale openingstijden.
Wat is dat nou weer voor onzin
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Dat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat moeten ze in Azië weten.
Mondkapjes horen hier niet. Punt.
Azië.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_antiquitatemquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:16 schreef DonDruiper het volgende:
Mondkapjes horen hier niet. Punt.
Punt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ook geen mondkapjes meer op Twitter, geen profielfoto’s van middelbare mannen met mondkapjes op. UghGo hard or go home![]()
Gebraden vleermuis avec covid ook maar op de Europese menukaart dan maar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien gaan we die kant ook wel op? In Azië waren ze sowieso al gemeengoed. Zou niet weten waarom dat hier niet ook kan gebeuren.![]()
Aziaten dragen ze vooral uit beleefdheid naar anderen. Nederlanders zijn daar te aso voor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien gaan we die kant ook wel op? In Azië waren ze sowieso al gemeengoed. Zou niet weten waarom dat hier niet ook kan gebeuren.![]()
Ja leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_antiquitatem
Punt.
Gaat niet gebeuren.
Volgende maand draagt niemand meer een mondkapje.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Watquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Aziaten dragen ze vooral uit beleefdheid naar anderen. Nederlanders zijn daar te aso voor.
Dus geen mondkapje dragen is aso?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Niks mis met je immuunsysteem trainen buiten een nieuwe pathogeen omquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien gaan we die kant ook wel op? In Azië waren ze sowieso al gemeengoed. Zou niet weten waarom dat hier niet ook kan gebeuren.
Verder zou ik ook niet weten waarom per se NU de stap zou moeten zijn dat we mondkapjes afschaffen. Ik ben niet zo'n fan van het 'if not now then when' argument. Daarnaast is het een zeer minimale inspanning, en als anderen zich daar prettig bij voelen, prima.
Het is daarbij niet verboden zelf een mondmasker te dragen. Alleen vrije keuzeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Vooral Karens met kleikralenkettingen om nog zie ikquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef Noek het volgende:
Ook geen mondkapjes meer op Twitter, geen profielfoto’s van middelbare mannen met mondkapjes op. UghOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Het liefst ook nog met 3 spuiten in de naamquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:21 schreef Noek het volgende:
Ook geen mondkapjes meer op Twitter, geen profielfoto’s van middelbare mannen met mondkapjes op. Ugh.
![]()
#tegengecontroleerdverspreiden #voorweinigcovidquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:30 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Het liefst ook nog met 3 spuiten in de naam.
She/herDe uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.![]()
Minister van Justitie gaf overigens wel aan dat er op zeer korte termijn nog wordt gesproken met de NS en andere OV bedrijven, omdat er vanuit hen nog veel onbegrip is. Ook het handhaven zou erg lastig zijn en niet meer uit te leggen.![]()
Stop er gewoon mee. Dit is een toneelstuk dat niet meer in verhouding staat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:39 schreef Oliver23 het volgende:
Minister van Justitie gaf overigens wel aan dat er op zeer korte termijn nog wordt gesproken met de NS en andere OV bedrijven, omdat er vanuit hen nog veel onbegrip is. Ook het handhaven zou erg lastig zijn en niet meer uit te leggen.zie email 27 oktober![]()
Vooral ook die poppenkast met wel in de Kiosk maar niet in de hal. Alsjeblieft zegquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Stop er gewoon mee. Dit is een toneelstuk dat niet meer in verhouding staat.![]()
![]()
Je snapt het niet, is niet erg hoor.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Alvast je voorstelling aan het oefenen nu alles weer open mag?![]()
Wat een onzin. Die wappies moeten gewoon naar de experts luisterenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:12 schreef Momo het volgende:
En als mensen wel mondkapjes willen dagen moeten ze natuurlijk gewoon blijven doen.![]()
Maar niet bij de Appie. Logisch wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vooral ook die poppenkast met wel in de Kiosk maar niet in de hal. Alsjeblieft zeg
Maar dat is eigenlijk totaal het punt niet meer. Waarom doen we dit nog? Iets met gebrabbel over kwetsbaren geloof ik. Maar als je echt kwetsbaar bent dan ga je niet met het OV, minstens een kwartier in de drukte in een afgesloten ruimte. En als je je vooral kwetsbaar voelt dan zet je maar een ffp2 op als jij dat prettig vind.
Ik zie niet helemaal waarom we in deze fase dit nog verplichtend moeten opleggen met alle weerstand van dien.zie email 27 oktober![]()
Je mondkapje afzetten om vleermuizen op te vretenquote:Op woensdag 16 februari 2022 21:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Misschien gaan we die kant ook wel op? In Azië waren ze sowieso al gemeengoed.
Great succesVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
In de hal moet het toch ook gewoon? Dat was juist de reden om het in de Kiosk te moeten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Vooral ook die poppenkast met wel in de Kiosk maar niet in de hal. Alsjeblieft zegWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
En overal op de grond spugen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mondkapje afzetten om vleermuizen op te vreten
Great succes
Leer ons alsjeblieft wat beschaving is. Om te janken.Go hard or go home![]()
Vanaf de 25e niet meer toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef nostra het volgende:
[..]
In de hal moet het toch ook gewoon? Dat was juist de reden om het in de Kiosk te moeten.
Goede communicatie weer. Stop er gewoon mee.![]()
Nee alleen IN de trein.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:05 schreef nostra het volgende:
[..]
In de hal moet het toch ook gewoon? Dat was juist de reden om het in de Kiosk te moeten.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dat doet me herinneren...quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom doen we dit nog? Iets met gebrabbel over kwetsbaren geloof ik. Maar als je echt kwetsbaar bent dan ga je niet met het OV, minstens een kwartier in de drukte in een afgesloten ruimte.
Ik ging pre 'rona heel vaak met de bus naar werk.
Had een rechtstreekse busverbinding van deur tot deur, dus lekker makkelijk.
En die bus was, zeker in het slechtweer seizoen (dus 8 maanden per jaar in Nederland heh heh heh) in de spits vaak bommetje vol.
Toch zag ik dat er met grote regelmaat bejaarde lui instapten om 08:00 op doordeweekse dagen, die dan helemaal moeilijk half omvallend in die bus stonden, totdat iemand nét genoeg medelijden kreeg om op te staan en te zeggen "neemt u mijn zitplek maar".
Anyhow. Waar ga ik heen met dit lange anekdotische verhaal? Goeie vraag... begin het zelf ook een beetje kwijt te raken.
Ohja! Je zou je dus af kunnen vragen, waarom moet zo'n bejaarde graftak precies om 8u in de spits die ramvolle bus in? Het is niet alsof ze naar werk moeten dus neem een bus om 10 uur ofzo, die vele malen rustiger is.
Maar anderzijds, het was eigen verantwoordelijkheid en eigen keuze
Als opa Jos anno 2018 in december in die keivolle spitsbus stapte en half in zijn gezicht gehoest werd door Frederik de student, die een griepje onder de leden had... En opa Jos lag daardoor twee weken later doodziek met zware griep in het ziekenhuis, gaf niemand een neuk. Ja toch.
The circle of life enzo. Shit happens, dingen gebeuren. Geen krantenkoppen, niks.
Moraal van het verhaal. Laat opa Jos maar gewoon in die drukke bus stappen zonder mondkapje als hij dat wil. En laat Frederik maar gewoon in het wilde weg hoesten.
Risico van het leven.![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat doet me herinneren...
En die bus was, zeker in het slechtweer seizoen (dus 8 maanden per jaar in Nederland heh heh heh) in de spits vaak bommetje vol.
Toch zag ik dat er met grote regelmaat bejaarde lui instapten om 08:00 op doordeweekse dagen, die dan helemaal moeilijk half omvallend in die bus stonden, totdat iemand nét genoeg medelijden kreeg om op te staan en te zeggen "neemt u mijn zitplek maar".
Anyhow. Waar ga ik heen met dit lange anekdotische verhaal? Goeie vraag... begin het zelf ook een beetje kwijt te raken.
Ohja! Je zou je dus af kunnen vragen, waarom moet zo'n bejaarde graftak precies om 8u in de spits die ramvolle bus in? Het is niet alsof ze naar werk moeten dus neem een bus om 10 uur ofzo, die vele malen rustiger is.
Als opa Jos anno 2018 in december in die keivolle spitsbus stapte en half in zijn gezicht gehoest werd door Frederik de student, die een griepje onder de leden had... En opa Jos lag daardoor twee weken later doodziek met zware griep in het ziekenhuis, gaf niemand een neuk. Ja toch.
The circle of life enzo. Shit happens, dingen gebeuren. Geen krantenkoppen, niks.
Moraal van het verhaal. Laat opa Jos maar gewoon in die drukke bus stappen zonder mondkapje als hij dat wil. En laat Frederik maar gewoon in het wilde weg hoesten.
Risico van het leven.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
O, ik begrijp er nu niets meer van dan.quote:When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Oudjes gaan vaak vroeg in de ochtend bloed prikken. Nuchtere maag en verplicht vroeg langskomen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat doet me herinneren...
Risico van het leven.
Maar idd niet elke ouwe in de bus.
Behalve als je een geopend biertje voor je hebt. Dan hoef je GEEN mondkap opquote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet alle kwetsbaren hebben een auto natuurlijk he. Ik snap wel dat sommige mensen het wat eng kunnen vinden als ze zichzelf als superhoog risico inschatten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 21:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar niet bij de Appie. Logisch wel.
Maar dat is eigenlijk totaal het punt niet meer. Waarom doen we dit nog? Iets met gebrabbel over kwetsbaren geloof ik. Maar als je echt kwetsbaar bent dan ga je niet met het OV, minstens een kwartier in de drukte in een afgesloten ruimte.![]()
Mensen die nu nog mondkapjes op hebben in de supermarkt? Kan 'm net zo goed nu niet meer op doen ipv pas de 25e. Die drie stappen zijn zo idioot. Puur de schijn van alsof we nog controle hebben. In feite is het gewoon klaar.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ach, ik ben redelijk plichtsgetrouw en ik heb ook geen zin om winkelpersoneel in conflicten te lokken. Dat weekje zing ik nog wel uit. En als andere winkelbezoekers wel al besloten hebben dat het genoeg geweest is, ze doen maar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:39 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die nu nog mondkapjes op hebben in de supermarkt? Kan 'm net zo goed nu niet meer op doen ipv pas de 25e. Die drie stappen zijn zo idioot. Puur de schijn van alsof we nog controle hebben. In feite is het gewoon klaar.
Ik moet hem op mijn werk ook nog een weekje op. Overleven we ook wel weer.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Hier de hele winkel met mondkapquote:Op woensdag 16 februari 2022 22:39 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die nu nog mondkapjes op hebben in de supermarkt? Kan 'm net zo goed nu niet meer op doen ipv pas de 25e. Die drie stappen zijn zo idioot. Puur de schijn van alsof we nog controle hebben. In feite is het gewoon klaar.
Jahoor. Die jongen of dat meisje die van de manager moet controleren heeft er weinig aan of die stappen idioot zijn of niet. Het is nog een week.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:39 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die nu nog mondkapjes op hebben in de supermarkt? Kan 'm net zo goed nu niet meer op doen ipv pas de 25e. Die drie stappen zijn zo idioot. Puur de schijn van alsof we nog controle hebben. In feite is het gewoon klaar.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Vanochtend ben ik nog geweest toen had het personeel en alle mensen in de winkels hem ook op (vooral bejaarden), dus heb ik hem ook op gedaan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:39 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die nu nog mondkapjes op hebben in de supermarkt? Kan 'm net zo goed nu niet meer op doen ipv pas de 25e. Die drie stappen zijn zo idioot. Puur de schijn van alsof we nog controle hebben. In feite is het gewoon klaar.![]()
Mwah, ik heb persoonlijk niet zo'n probleem met het nog dragen van mondkapjes in openbare ruimte tot de 25e. Ik ben vooral opgetogen over het feit dat de koppelingen van boosterprikken aan beperkt geldige QR-codes minstens voor langere tijd in de ban worden gedaan. Heb zelf afgezien van een boosterprik in de hoop dat deze constructie in het aankomende voorjaar verleden tijd zou zijn, en nu wordt het zelfs werkelijkheid vóórdat het voorjaar zelfs begint! Op het gebied van vakantiereizen herrijzen er zo langzamerhand ook mogelijkheden om zónder QR-code je vrij te bewegen; Noorwegen en Zweden zijn landen die me zo te binnen schieten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:39 schreef Discombobulate het volgende:
Mensen die nu nog mondkapjes op hebben in de supermarkt? Kan 'm net zo goed nu niet meer op doen ipv pas de 25e. Die drie stappen zijn zo idioot. Puur de schijn van alsof we nog controle hebben. In feite is het gewoon klaar.![]()
Taxi, fiets, buurman. Opties zat. Als jij echt kwetsbaar bent gaat dat mondkapje wat driekwart toch niet goed draagt echt het verschil niet meer maken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet alle kwetsbaren hebben een auto natuurlijk he.Ik snap dat ook heel goed. Maar enkel het subjectieve veiligheidsgevoel vind ik onvoldoende voor zo’n maatregel.quote:Ik snap wel dat sommige mensen het wat eng kunnen vinden als ze zichzelf als superhoog risico inschatten.zie email 27 oktober![]()
In de meeste gevallen zijn mensen die erg kwetsbaar zijn niet alleen kwetsbaar voor een corona-infectie, ook andere virussen, infecties e.d. De vraag is een beetje wat we concreet willen bereiken met dat subjectieve veiligheidsgevoel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Taxi, fiets, buurman. Opties zat. Als jij echt kwetsbaar bent gaat dat mondkapje wat driekwart toch niet goed draagt echt het verschil niet meer maken.
[..]
Ik snap dat ook heel goed. Maar enkel het subjectieve veiligheidsgevoel vind ik onvoldoende voor zo’n maatregel.![]()
Fragmenten NieuwsuurIsn't it ironic, don't you think
Het draait uiteindelijk dan ook niet om het creëren van een veiligheidsgevoel bij een ander, maar om dat van de schijn van empathie bij onszelf.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
In de meeste gevallen zijn mensen die erg kwetsbaar zijn niet alleen kwetsbaar voor een corona-infectie, ook andere virussen, infecties e.d. De vraag is een beetje wat we concreet willen bereiken met dat subjectieve veiligheidsgevoel.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Ik heb wel een beetje medelijden met van Dissel. Ik geloof echt dat hij dit allemaal met de beste intenties gedaan heeft en vooral een beetje naïef was en luisterde naar Rutte/de Jonge. Dat hij dacht: "Ja, zij zullen ook wel weten hoe dit hoort te werken, dit is het beste om te doen"quote:
Ik had liever gezien dat Rutte, Kuipers, de Jonge en dergelijken zo hard aangepakt werden. van Dissel heeft zich (naar mijn idee) vooral laten gebruiken.![]()
Eens. Vooral Rutte en de Jonge. Een pandemie is voor niemand leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met van Dissel. Ik geloof echt dat hij dit allemaal met de beste intenties gedaan heeft en vooral een beetje naïef was en luisterde naar Rutte/de Jonge. Dat hij dacht: "Ja, zij zullen ook wel weten hoe dit hoort te werken, dit is het beste om te doen"
Ik had liever gezien dat Rutte, Kuipers, de Jonge en dergelijken zo hard aangepakt werden. van Dissel heeft zich (naar mijn idee) vooral laten gebruiken.Isn't it ironic, don't you think
Dat denk ik inderdaad ook. Politiek is drijfzand, en ik ben ook wel benieuwd naar de volgende rapporten en wat er nog meer uit de beerput gaat komen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje medelijden met van Dissel. Ik geloof echt dat hij dit allemaal met de beste intenties gedaan heeft en vooral een beetje naïef was en luisterde naar Rutte/de Jonge. Dat hij dacht: "Ja, zij zullen ook wel weten hoe dit hoort te werken, dit is het beste om te doen"
Ik had liever gezien dat Rutte, Kuipers, de Jonge en dergelijken zo hard aangepakt werden. van Dissel heeft zich (naar mijn idee) vooral laten gebruiken.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dan kunnen ze niet meer stellen dat het allemaal nieuw was en dat ze overvallen waren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook. Politiek is drijfzand, en ik ben ook wel benieuwd naar de volgende rapporten en wat er nog meer uit de beerput gaat komen.Isn't it ironic, don't you think
Even integraal teruggekeken, het gehak op Van Dissel is wat goedkoop. Maar Hugo komt er wel echt heel beroerd uit.quote:zie email 27 oktober![]()
Wie zal er in het volgende rapport voor de bus geflikkerd worden ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Even integraal teruggekeken, het gehak op Van Dissel is wat goedkoop. Maar Hugo komt er wel echt heel beroerd uit.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: