SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2022 15:36:27 ]![]()
Ik eerder omdat het niet heel impact zou hebben in deze jubel-setting. Niet het juiste moment.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat vinden we er hier trouwens van dat er gisteren eigenlijk geen enkele vraag gesteld werd over die beerput die de afgelopen paar dagen open ging? Complot? Onkunde bij de journalisten? Bewaren ze de vragen voor Rutte?![]()
Vond ik niet zo heel erg, ze hadden wel wat meer mogen doorgaan op volledig afschaffen CTB, 1G en mondkapjes in OV.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat vinden we er hier trouwens van dat er gisteren eigenlijk geen enkele vraag gesteld werd over die beerput die de afgelopen paar dagen open ging? Complot? Onkunde bij de journalisten? Bewaren ze de vragen voor Rutte?
De rokende puinhopen zijn eerder popcorn waardig voor een debat.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Volgens mij wil Sylvana dat we allemaal in thuisisolatie gaan want long covid, hartproblemen en omikron is niet milder.![]()
We hebben bewúst het virus rond laten gaan.
Oke, bedankt Sylvana.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet tijdens die persconferentie kwam. Je wil dat dat de juiste aandacht krijgt, niet zo'n persconferentie waar de vragen makkelijk genegeerd kunnen worden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat vinden we er hier trouwens van dat er gisteren eigenlijk geen enkele vraag gesteld werd over die beerput die de afgelopen paar dagen open ging? Complot? Onkunde bij de journalisten? Bewaren ze de vragen voor Rutte?
Simons: "Als we om kwetsbaren geven moeten we de basismaatregelen in stand houden in openbare ruimtes"
QUE!?@#$$
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2022 15:31:47 ]![]()
Het is altijd het juiste moment om Kuipers te zien stuntelen op live tvquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik eerder omdat het niet heel impact zou hebben in deze jubel-setting. Niet het juiste moment.![]()
![]()
Heb je wel een punt ja.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat het niet tijdens die persconferentie kwam. Je wil dat dat de juiste aandacht krijgt, zo'n persconferentie waar de vragen makkelijk genegeerd kunnen worden.
Simons: "Als we om kwetsbaren geven moeten we de basismaatregelen in stand houden in openbare ruimtes"
QUE!?@#$$![]()
Sylvana is spreekpop van Eric Doom-Ding.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:30 schreef alpeko het volgende:
Sylvana zit nog steeds in het RedTeam kamp![]()
Liever Hugo of Rutte. Kuipers valt dat niet aan te rekenen (ook al is hij ministerieel verantwoordelijk).quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het is altijd het juiste moment om Kuipers te zien stuntelen op live tv![]()
Wat was er gister dan?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat vinden we er hier trouwens van dat er gisteren eigenlijk geen enkele vraag gesteld werd over die beerput die de afgelopen paar dagen open ging? Complot? Onkunde bij de journalisten? Bewaren ze de vragen voor Rutte?![]()
Hugo lijkt me serieus een toffe vent op verjaardagen, feestjes of andere sociale gelegenheden. Ik zou er niet mee getrouwd willen zijn, maar dat kan ook zijn omdat ik niet op mannen valquote:![]()
![]()
U vraagt, wij draaien. Weg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan die Andre Hazes aub uit de openingspost verwijderd worden. Voorgoed.![]()
Lijkt me zo lastig om schoenen voor 'm te kopen alleen. En al die hyperbolen de hele dag doorquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo lijkt me serieus een toffe vent op verjaardagen, feestjes of andere sociale gelegenheden. Ik zou er niet mee getrouwd willen zijn, maar dat kan ook zijn omdat ik niet op mannen val![]()
![]()
Ow, hij lijkt me dan juist vreselijk, zo'n iemand die net doet of hij heel cool is en van alles heeft meegemaakt en overal wat van af weet. Met zijn kutschoenen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hugo lijkt me serieus een toffe vent op verjaardagen, feestjes of andere sociale gelegenheden. Ik zou er niet mee getrouwd willen zijn, maar dat kan ook zijn omdat ik niet op mannen val![]()
Hij zou zomaar op Fok! kunnen zitten. Behalve zijn schoenen dan.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow, hij lijkt me dan juist vreselijk, zo'n iemand die net doet of hij heel cool is en van alles heeft meegemaakt en overal wat van af weet. Met zijn kutschoenen.![]()
Omdat jij 't bent neem ik 't aan, anders had ik Tim Hofman moeten bellenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Dat is een dikke kus waard.
![]()
![]()
Plot twist: hij zit ook op FOK!; we kennen allemaal de users waarvan wel eens gedacht is dat hij/zij Hugo zou zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hij zou zomaar op Fok! kunnen zitten. Behalve zijn schoenen dan.![]()
![]()
Niks nieuws..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het stomme is, een jaar of vijf geleden trouwde een vriend van mij en die had speciaal bij zijn pak ook van die schoenen van dat merk besteld. Ik vond dat toen helemaal gaaf en geweldig. Nu heb ik iets vanquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:38 schreef Questular het volgende:
Ik vind zijn schoenen wel tof, zou ze zelf niet dragen maar best leuk.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niks nieuws..TR gezet voor deze verschrikkelijk kwetsende persoonlijke aanval.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu ga ik bellen omdat jij de kus aanneemt. Jij zit tenslotte in de machtspositie als mod.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat jij 't bent neem ik 't aan, anders had ik Tim Hofman moeten bellen![]()
Red85, ik wist het wel!quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Plot twist: hij zit ook op FOK!; we kennen allemaal de users waarvan wel eens gedacht is dat hij/zij Hugo zou zijn
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Plot twist: hij zit ook op FOK!; we kennen allemaal de users waarvan wel eens gedacht is dat hij/zij Hugo zou zijn
[ afbeelding ]![]()
![]()
Overigens kan je aan de gesprekstof van de afgelopen pagina's wel merken dat COR in ieder geval even tijdelijk op z'n retour is.
Als we het hier over schoenen, Lost & andere off-topic zaken hebben![]()
![]()
Het aantal doden is wel weer aan het stijgenquote:De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 13 doden per dag, tegen 7 doden per dag een week eerder.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Het is gewoon niet lekker geankerd. Hypnotherapie zou echt een goede zijn voor je.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het stomme is, een jaar of vijf geleden trouwde een vriend van mij en die had speciaal bij zijn pak ook van die schoenen van dat merk besteld. Ik vond dat toen helemaal gaaf en geweldig. Nu heb ik iets vanGo hard or go home![]()
Laten we 2 maart vast in de agenda zetten voor de Jor_Dii variant.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Vrij gevraagd voor carnaval CHECKKKK![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent veel dikker dan Hugo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:44 schreef Oriente het volgende:
Ik durf er nu wel voor uit te komen
#JesuisHugo
I broke the damWhat can change the nature of a man?![]()
Ik liep vanmiddag nog langs een Mascolori winkel in Rotterdam, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ow, hij lijkt me dan juist vreselijk, zo'n iemand die net doet of hij heel cool is en van alles heeft meegemaakt en overal wat van af weet. Met zijn kutschoenen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Symptomen:quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laten we 2 maart vast in de agenda zetten voor de Jor_Dii variant.
- mannengriep
- oergeluiden produceren
- overmatig toiletgebruik
- zin in niks, behalve kleffe tosti's en blikjes cola“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jij zou zo Ernst kunnen zijn.quote:
Allebei de ziekte van Hedel, meer haar op je zak dan op je schedel![]()
Censuur!!!quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Dat is een dikke kus waard.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Symptomen:
- mannengriep
- oergeluiden produceren
- overmatig toiletgebruik
- zin in niks, behalve kleffe tosti's en blikjes cola
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: