Itzhak gooit nu met dingenquote:
Ze kijken te weinig wielrennen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:33 schreef Szura het volgende:
Toen Han was teruggehaald door Schulting, had eigenlijk Velzeboer moeten demarreren
Liever een Tushy raw shoot.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
Nu kan Schulting zich gaan richten op haar playboy shoot.
Ja leuk, dit valt gewoon wat tegen. Zeg niet dat het slecht is maar vooraf was toch wel op 2 individueel goud gehoopt. En dan ook nog de mixed relay die ze verknalde.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt dus he-le-maal niets gedaan met alle feedback op je vorige waardeloze post?
Velzeboer is inderdaad niet het hulpje van Suus.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:35 schreef Marcoss het volgende:
Had Velzeboer niet die Chinese terug moeten halen trouwens? Of gaat ze dan gewoon puur voor zichzelf?
Dit is shorttrack. Geen langebaanschaatsen waar je het nog in eigen hand hebt als je heel goed bent. Vier medailles halen is gewoon een uitstekend toernooi.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja leuk, dit valt gewoon wat tegen. Zeg niet dat het slecht is maar vooraf was toch wel op 2 individueel goud gehoopt. En dan ook nog de mixed relay die ze verknalde.
Ze liet zich wel heel snel uit haar kot lokken vond ik. Maar achteraf gemakkelijk praten natuurlijk, als niemand haar haalt vinden we dat fout.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat iemand anders die Chinese lekker bij had moeten halen.
Neequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:37 schreef Szura het volgende:
Als Schulting Chinees was geweest hadden ze haar geadvanced naar het goud
Ik hoop ook op 7 keer individueel goud, maar die krijg ik ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja leuk, dit valt gewoon wat tegen. Zeg niet dat het slecht is maar vooraf was toch wel op 2 individueel goud gehoopt. En dan ook nog de mixed relay die ze verknalde.
Ik zei hetzelfde maar zie usernamequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:38 schreef Zorro het volgende:
Schulting had gewoon door moeten knallen toen ze de Chinese bijhaalde, zou Ritsma zeggen.
Eens ja, ik snap het op zich welquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze liet zich wel heel snel uit haar kot lokken vond ik. Maar achteraf gemakkelijk praten natuurlijk, als niemand haar haalt vinden we dat fout.
Moest meer denken aan de zangeres van Perzik Krezipquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:39 schreef superniger het volgende:
Ze heeft een Kim Clijsters hoofd.
Zeker omdat wat ze een beetje lijkt te missen is wat inhoud en dat is juist wat ze nu als ze zo doorgaat wat meer gaat krijgen in de komende jaren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:40 schreef Szura het volgende:
Velzeboer 4 op de mixed, 5 op de 1000 en 1500 en 1 op de relay dankzij de actie van de race
Echt een toptoernooi, mooie doorbraak
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moest meer denken aan de zangeres van Perzik Krezip
Er moet wel brood op de plank komenquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:39 schreef superniger het volgende:
Ze heeft een Kim Clijsters hoofd.
Maar Jutta moet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:43 schreef Szura het volgende:
Niet veel soeps dat programma morgen zeg, alleen voor het skiën ga ik zitten
We krijgen wel de laatste gouden PLAK van Nederland denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:43 schreef Szura het volgende:
?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:43 schreef Szura het volgende:
wie wint dan de 1000m mannen? Daar verwacht ik een Nederlands podium.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We krijgen wel de laatste gouden PLAK van Nederland denk ik.
Het duel Miho vs Jutta he!quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:43 schreef Szura het volgende:
1000 meter mannen niet? Of massstart?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:38 schreef Zorro het volgende:
Schulting had gewoon door moeten knallen toen ze de Chinese bijhaalde, zou Ritsma zeggen.
Oja, dames zijn morgen (lol)quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wie wint dan de 1000m mannen? Daar verwacht ik een Nederlands podium.
Vrienden Sven en Jorrit op de mass start toch? In topvorm ook beiden! Dat wordt een grandioos succes.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1000 meter mannen niet? Of massstart?
Mannen 1000m is ook PLAK toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HeinGODquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wie wint dan de 1000m mannen? Daar verwacht ik een Nederlands podium.
Daarmee doe je Jutta echt tekort, het is geen Puck die echt enkel een profcarrière heeft vanwege haar kop en lichaam.quote:
Niet op de massastart?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar schaatsen boeit me geen reetquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarmee doe je Jutta echt tekort, het is geen Puck die echt enkel een profcarrière heeft vanwege haar kop en lichaam.
Ja dat zou echt een alles-of-niets actie zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zelfmoord als het de 3e 1500 op een dag is. (en er twee Koreanen zijn)
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarmee doe je Jutta echt tekort, het is geen Puck die echt enkel een profcarrière heeft vanwege haar kop en lichaam.
Snap ook wel dat niet elke medaille goed kan vallen maar denk dat Suzanne zelf er ook iets meer van had verwacht. Ben gewoon even teleurgesteld. Zat wel wat meer in dit shorttracktoernooi.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop ook op 7 keer individueel goud, maar die krijg ik ook niet.
Ik denk dat dit wel redelijk modaal was voor Schulting. Meer was goed geweest, minder slecht.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat niet elke medaille goed kan vallen maar denk dat Suzanne zelf er ook iets meer van had verwacht. Ben gewoon even teleurgesteld. Zat wel wat meer in dit shorttracktoernooi.
PietjePuckquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft Puck nou ooit al wat gewonnen eigenlijk?
100 meter dwergwerpenquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sprintje in de baarmoeder.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De NOS hypequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat niet elke medaille goed kan vallen maar denk dat Suzanne zelf er ook iets meer van had verwacht. Ben gewoon even teleurgesteld. Zat wel wat meer in dit shorttracktoernooi.
Die heeft nauwelijks wedstrijden uitgereden, zoek maar eens op op procyclingstats, je lacht je rot. Die heeft iets van 3 wedstrijden gefinished in de laatste 3-4 jaar en dan laatste als ze hem uitrijdt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die iemand of Puck?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken iemand die bij Puck op de middelbare school zat, die scheen toen overal rond te neuken.
Ter info.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef golfer het volgende:
Schulting had gewoon 4x goud moeten winnen.
Ik zit ook wat meer op deze lijn ja. Als je de boel zo oppompt van tevoren dan valt 1 individueel goud wat tegen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel redelijk modaal was voor Schulting.
Dit was beter dan dat ze gemiddeld presteren tijdens de wereldbeker, dus gewoon goed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Schulting gaf vooraf aan dat ze al blij was met 1x goud dit toernooiquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja.quote:
De enige die dit hyped ben jezelf.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit ook wat meer op deze lijn ja. Als je de boel zo oppompt van tevoren dan valt 1 individueel goud wat tegen.
Die iemand ben je zelf?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken iemand die bij Puck op de middelbare school zat, die scheen toen overal rond te neuken.
Ter info.
Partner van de wereldkampioen BMX.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En de NOSquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
De enige die dit hyped ben jezelf.
Wel aardig dat ze dat deed..quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ter info.
Neequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schulting gaf vooraf aan dat ze al blij was met 1x goud dit toernooi
https://sportnieuws.nl/ov(...)rwacht-wat-van-haar/quote:Suzanne Schulting wil niet 1, maar 2, 3, of 4 gouden medailles: ‘Hele land verwacht wat van haar’
Die moet je ook niet al te serieus nemen.quote:
en ze heeft er 2 dus prima.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee
[..]
https://sportnieuws.nl/ov(...)rwacht-wat-van-haar/
Willen is wat anders dan verwachten. Ze heeft er trouwens ook twee gouden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee
[..]
2x goud, 1x zilver en 1x brons. Gewoon de shorttrackster van het toernooi dus stop met zeiken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Die heeft ze toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en ze heeft er 2 dus prima.
Prima. Bij mij overheerst de teleurstelling. Maar ben blij voor haar persoonlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Willen is wat anders dan verwachten. Ze heeft er trouwens ook twee gouden.
Hoi Dai Daiquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef RamboDirk het volgende:
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.
Misschien moet je eerst het beter gaan volgen voordat je je verwachtingen gaat opstellen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Prima. Bij mij overheerst de teleurstelling. Maar ben blij voor haar persoonlijk.
Dat zegt Otter, dat zegt ze niet zelf.. in een interview met Helden zei ze dat ze al heel veel tevreden zou zijn met 1x goud omdat ze weet hoe moeilijk het isquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dus eigenlijk heeft Schulting ons netto gewoon medailles gekost in plaats van opgeleverd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:53 schreef Marcoss het volgende:
Vooral de mixed-relay was enorm zonde, ook omdat de mannen dan mogelijk op een andere manier het toernooi in waren gegaan
Alles minder dan 4x goud zou een enorme teleurstelling zjin.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef tong80 het volgende:
Schulting
Over vier jaar vier keer goud voor Velzeboer.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst het beter gaan volgen voordat je je verwachtingen gaat opstellen.
Ja maar de NOS heeft wekenlang geroepen dat ze voor 4 goud favoriet was.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zegt Otter, dat zegt ze niet zelf.. in een interview met Helden zei ze dat ze al heel veel tevreden zou zijn met 1x goud omdat ze weet hoe moeilijk het is
Maar volgens de NOS is iedere Nederlander altijd favoriet. Schippers was zelfs nog favoriet volgens de NOS bij de afgelopen spelen nadat ze al jaren helemaal niets gepresteerd meer had.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ja maar de NOS heeft wekenlang geroepen dat ze voor 4 goud favoriet was.
Waarde hechten aan de voorspellingen van de NOSquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
En dat is voor jou sport goed volgen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Prima. Ik ga even uithuilen in een hoekje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar volgens de NOS is iedere Nederlander altijd favoriet.
Yes, jammer dat ze zo achterlijk veel hypen. Suus die weleens 5 x goud kon winnen, Schouten 4 x.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet je ook niet al te serieus nemen.
Had van de mannen sowieso niet zo snel een medaille verwacht, maar dit toernooi leek eigenlijk nergens opquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Schulting ons netto gewoon medailles gekost in plaats van opgeleverd.
Als je emotioneel wordt van nietszeggende sporten dan kun je jezelf beter direct laten opnemen.quote:
Blijft ook een hele belediging naar die fantastische atletiekploeg, allemaal toppers en waar focusde de NOS zich op, op de enige loser van het stel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Yes, jammer dat ze zo achterlijk veel hypen. Suus die weleens 5 x goud kon winnen, Schouten 4 x.
Al blijft de Dafne hype het meest irritant.
Ja maar kom op, je mag toch betere analyses van het sportjournaille dan van de gemiddelde fokker verwachten?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dat is voor jou sport goed volgen?
Gozer, echt. Alsjeblieft. Denk eens na.
Voor goede analyses gaan we naar de Belg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar kom op, je mag toch betere analyses van het sportjournaille dan van de gemiddelde fokker verwachten?
Nee, ik word hier altijd veel wijzer van de antwoorden op mijn vragen als ik een sport niet volg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar kom op, je mag toch betere analyses van het sportjournaille dan van de gemiddelde fokker verwachten?
Zoals altijdquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De emotie blijft maar komen. Wel benieuwd wat daar achter zit
Ik zou Joris niet bepaald een sportjournalist noemen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja prima. Voor brons en zilver kom ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik word hier altijd veel wijzer van de antwoorden op mijn vragen als ik een sport niet volg.
Hufters zijn dat ookquote:
De tranen komen bijna.quote:
Gewoon alle spanning en druk dat er even uit moet waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De emotie blijft maar komen. Wel benieuwd wat daar achter zit
Arme kind staat stijf vd stress en teleurstellingquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heb altijd wel een beetje met Rianne te doen. Heeft ook 3 nachten niet geslapen zo te zien.
`Lijkt mij ook ja, normaal zit ze altijd een beetje geforceerd stoer te doen dat het haar weinig doet allemaal.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gewoon alle spanning en druk dat er even uit moet waarschijnlijk
Schulting zelf ziet het in ieder geval als een enorme teleurstelling en is zelfkritisch.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarde hechten aan de voorspellingen van de NOS
Zoals ik zei.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:05 schreef golfer het volgende:
Suus wint geen brons, maar verliest goud.
Ik ga dadelijk staan hoesten metquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik eet geen Babi Pangang vanavond
Zucht, dat weten wij ook wel maar dit is shorttrack.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Terecht. Hier zat meer in.
Stiekem de batterij uit de wenkende kat halen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk staan hoesten met
Omnicrom bij de chinees. Zal ze leren.
Slob, Slob, Slob.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zucht, dat weten wij ook wel maar dit is shorttrack.
Uiteindelijk gewoon semi gehaald, toch? Jammer dat een B-finale er niet in zatquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:04 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Arme kind staat stijf vd stress en teleurstelling
Doelde op het feit dat ze op de aflossing toch niet helemaal meetelt. Alweer niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon semi gehaald, toch? Jammer dat een B-finale er niet in zat
Weet niet of ze er heel blij mee is. Dit is geen sport voor haar. Sommige mensen moet je topsport helemaal niet aan willen doen. De Vries er een van.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon semi gehaald, toch? Jammer dat een B-finale er niet in zat
Wat zei hij?quote:
Die wordt noot meer uitgenodigdquote:
Neequote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Kan NL nu nog ergens een medaille winnen?
Morgen gaan we weerquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
WK Qatarquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Bij het Shortlaufen:quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Kunstschaatsen toch nog zo’n meisje?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
quote:
Voor haar was de finale al een hele prestatie toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kunstschaatsen toch nog zo’n meisje?
Dat is ook morgen pasquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kunstschaatsen toch nog zo’n meisje?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor haar was de finale al een hele prestatie toch?
Uit het interview kun je toch wel opmaken dat ze zelf lichtelijk teleurgesteld is, om het zacht uit te drukken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schulting gaf vooraf aan dat ze al blij was met 1x goud dit toernooi
Met name omdat ze zich vandaag zo goed voelde.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uit het interview kun je toch wel opmaken dat ze zelf lichtelijk teleurgesteld is, om het zacht uit te drukken.
Ja, ik had het over de verwachtingen voor het toernooi; niet over de race van vandaag. Als je jezelf zo sterk voelt en dan het goud mist door een actie van Chinese (tenminste, zo voelde het), kan ik me voorstellen dat je niet tevreden bent. Maar over een week is dat gevoel vast ook anders.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uit het interview kun je toch wel opmaken dat ze zelf lichtelijk teleurgesteld is, om het zacht uit te drukken.
want 1x goud en 2x zilver staat gelijk aan 2x goud, 1x zilver en 1x brons? Koningin is onbetwist Schulting ieder ander antwoord is gewoon onzin en "kijk mij eens interessant doen".quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Fontana rijdster van het toernooi wmb
Eens. Ik moet nog maar eens zien of een Nederlandse rijder of rijdster over zoveel toernooien verspreid en gedurende zoveel OS medailles kan gaan winnen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:46 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Fontana rijdster van het toernooi wmb
Maar de vorige Spelen maken toch niet uit als je de huidige Spelen beoordeelt?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Eens. Ik moet nog maar eens zien of een Nederlandse rijder of rijdster over zoveel toernooien verspreid en gedurende zoveel OS medailles kan gaan winnen.
Ik beoordeel haar als rijdster over alle toernooien. Zoals Wüst ook bij het langebaanschaatsen als beste ooit beoordeeld wordt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar de vorige Spelen maken toch niet uit als je de huidige Spelen beoordeelt?
Nee, Thijs is een pipo net zoals jij. Thijs denkt daadwerkelijk dat ze in dat veld wel even een rondje had gepakt, met die tactiek was ze laatste geworden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook vanuit Thijs Zonneveld forse kritiek op de prestaties van de shorttracksters vandaag, met name over de tactiek. Ik was dus niet de enige, dit was gewoon teleurstellend.
https://www.ad.nl/olympis(...)llo-peking~a489d804/
Nee Thijs vond dat Velzeboer die Chinese had moeten achterhalen. Nu verschoot Schulting haar kruit te vroeg. En daar had hij denk ik gelijk in.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:04 schreef Marcoss het volgende:
Zonneveld vond dat Schulting meteen door moest gaan toen ze de Chinese bijhaalde, dat was een tactische fout geweest
Had gekund, maar Velzeboer rijdt daar ook voor zichzelf, niet voor Schulting. En alsnog reageerde Schulting zo snel, dat had Velzeboer niet eens gekund als ze had gewildquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee Thijs vond dat Velzeboer die Chinese had moeten achterhalen. Nu verschoot Schulting haar kruit te vroeg. En daar had hij denk ik gelijk in.
Maar jij was teleurgesteld in de individuele prestaties van Schulting. Thijs: "Schulting heeft een fantastisch Olympisch toernooi geschaatst" maar inderdaad ook kritiek op de finale.quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook vanuit Thijs Zonneveld forse kritiek op de prestaties van de shorttracksters vandaag, met name over de tactiek. Ik was dus niet de enige, dit was gewoon teleurstellend.
https://www.ad.nl/olympis(...)llo-peking~a489d804/
Dan heeft die zijn verhaal alweer veranderd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee Thijs vond dat Velzeboer die Chinese had moeten achterhalen. Nu verschoot Schulting haar kruit te vroeg. En daar had hij denk ik gelijk in.
Dat ook ja, teleurstelling over vandaag is heel wat anders dan teleurstelling over het hele toernooiquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar jij was teleurgesteld in de individuele prestaties van Schulting. Thijs: "Schulting heeft een fantastisch Olympisch toernooi geschaatst" maar inderdaad ook kritiek op de finale.
Inderdaadquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Thijs denkt dat Velzeboer de knecht is van Schulting
'maar ik denk teveel als een wielrenner'.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar jij was teleurgesteld in de individuele prestaties van Schulting. Thijs: "Schulting heeft een fantastisch Olympisch toernooi geschaatst" maar inderdaad ook kritiek op de finale.
De kritiek van Thijs richtte zich meer op de hele ploeg (waartoe hij ook Desmet rekent) inderdaad. En ik vond dat hij wel een paar goede punten maakte.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En hij houdt niet echt rekening met de block van die Han, anders was het misschien wel goud geworden, wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'maar ik denk teveel als een wielrenner'.
Ja als hij gaat redeneren vanuit ploegenspel in een individuele finale houdt het wel op. Niet dat ik een kenner ben ofzo hoor maar Thijs blinkt nou ook niet uit als shorttrackexpert.
Precies, ik vond dit niet per se een tactische fout ofzo.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En hij houdt niet echt rekening met de block van die Han, anders was het misschien wel goud geworden, wie zal het zeggen.
Schulting gaat er zelf ook vanuit dat ze zonder Han nog naar goud had gekund ja, maar dat kan ook zelfoverschatting zijn uiteraard.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En hij houdt niet echt rekening met de block van die Han, anders was het misschien wel goud geworden, wie zal het zeggen.
Dat zegt ze inderdaad maar op het moment van de duw zit Choi al een paar meter voor haar, kijk maar terug.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schulting gaat er zelf ook vanuit dat ze zonder Han nog naar goud had gekund ja, maar dat kan ook zelfoverschatting zijn uiteraard.
Ze kwam met die kwak ook nog vrij dicht.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zegt ze inderdaad maar op het moment van de duw zit Choi al een paar meter voor haar, kijk maar terug.
Mocht ze wel weer achter Choi zijn gekomen dan denk ik niet dat ze er nog voorbij was gekomen gezien de snelheden die Choi rijdt.
Kijk dat moment net voor die duw nog eens terug. Choi rijdt al op kop en Schulting moet al helemaal buitenom komen. Ik zie weinig aanwijzingen dat Schulting voorbij Choi was gekomen als je ziet hoever ze al voorligt op het moment van de duw.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kwak?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze kwam met die kwak ook nog vrij dicht.
Ik weet ook wel dat Choi op kop reed maar als Schulting wel op volle snelheid had kunnen komen had ik het nog wel willen zien.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kijk dat moment net voor die duw nog eens terug. Choi rijdt al op kop en Schulting moet al helemaal buitenom komen. Ik zie weinig aanwijzingen dat Schulting voorbij Choi was gekomen als je ziet hoever ze al voorligt op het moment van de duw.
Waarom ging ze zelf niet gewoon de hele race op kop rijden?
Ze verloor nu flink wat snelheid + positie en kwam alsnog enorm dicht, dat was flink close geworden in ieder gevalquote:Op woensdag 16 februari 2022 19:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat zegt ze inderdaad maar op het moment van de duw zit Choi al een paar meter voor haar, kijk maar terug.
Mocht ze wel weer achter Choi zijn gekomen dan denk ik niet dat ze er nog voorbij was gekomen gezien de snelheden die Choi rijdt.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat Choi op kop reed maar als Schulting wel op volle snelheid had kunnen komen had ik het nog wel willen zien.
Dat is niet te doen op de 1500.
We zullen het nooit weten. Ik zal in ieder geval ophouden met zeiken dan kunnen jullie hier rustig genieten van deze prachtige bronzen plak met gouden randje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze verloor nu flink wat snelheid + positie en kwam alsnog enorm dicht, dat was flink close geworden in ieder geval
Heeft iemand het hier over een gouden randje ja?quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
We zullen het nooit weten. Ik zal in ieder geval ophouden met zeiken dan kunnen jullie hier rustig genieten van deze prachtige bronzen plak met gouden randje.
Bij de NOS was het allemaal 1 groot feest in ieder geval. Die hebben nog steeds het idee dat elke medaille geweldig is, dat is een verschil in beleving. Mij interesseert eigenlijk alleen het goud.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heeft iemand het hier over een gouden randje ja?
En wat heb je zelf allemaal boven de bank hangen aan medailles?quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij de NOS was het allemaal 1 groot feest in ieder geval. Die hebben nog steeds het idee dat elke medaille geweldig is, dat is een verschil in beleving. Mij interesseert eigenlijk alleen het goud.
Niks helaas.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En wat heb je zelf allemaal boven de bank hangen aan medailles?
Loop dan niet te zeiken over één van de meest succesvolle sporters van deze winterspelen als je zelf nog nooit wat hebt gewonnen.quote:
quote:Dit, wist ook Otter, was typisch zo'n dag waarop zijn pupil de wereld versteld kon doen staan. Hij had vooraf geen hoop op een goede afloop of geloof in zijn rijdster. "Hopen doe je op het toilet en geloven doe je in de kerk." Eigenlijk was het heel anders en wist hij het gewoon zeker. Dit kón bijna niet misgaan.
Ja dit was een ingecalculeerde. Door Otter, door Schulting en de meeste sportfans. Juist daarom is het zo pijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Loop dan niet te zeiken over één van de meest succesvolle sporters van deze winterspelen als je zelf nog nooit wat hebt gewonnen.
Het is jammer dat Schulting niet heeft gewonnen, maar het blijft sport. De beste wint niet altijd. Je hebt ook geluk nodig. Deze keer viel het kwartje de andere kant op dankzij een duwtje van Han.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dit was een ingecalculeerde. Door Otter, door Schulting en de meeste sportfans. Juist daarom is het zo pijnlijk.
Of doordat ze niet gewoon de hele race volle bak op kop ging rijden zoals de NOS terecht opmerkte in dit artikel. Daar heb ik nog steeds geen verklaring voor gehoord.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het is jammer dat Schulting niet heeft gewonnen, maar het blijft sport. De beste wint niet altijd. Je hebt ook geluk nodig. Deze keer viel het kwartje de andere kant op dankzij een duwtje van Han.
Achteraf is het altijd heel makkelijk oordelen. Als ze hard op kop was gaan rijden, had ze kunnen winnen. Maar misschien ook niet. We zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Of doordat ze niet gewoon de hele race volle bak op kop ging rijden zoals de NOS terecht opmerkte in dit artikel. Daar heb ik nog steeds geen verklaring voor gehoord.
Voorlopig zijn Schenk en Van Gennip onbereikbaar voor Schulting - https://nos.nl/l/2417669
Er zijn ergere dingen in het leven ja. Maar zonde is het wel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:15 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Achteraf is het altijd heel makkelijk oordelen. Als ze hard op kop was gaan rijden, had ze kunnen winnen. Maar misschien ook niet. We zullen het nooit weten.
Nee, alleen jij.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Wat is dit nou weer voor onzin? Dan moet iedereen hier dus altijd kritiekloos z'n bek houden?
De Christie-show komt terug!quote:Great Britain’s former world champion Elise Christie has vowed to do everything she can to return to competitive skating at the 2026 Winter Olympics.
Christie announced her retirement from short track speed skating in December, just two weeks after her bid to qualify for the Games in Beijing effectively came to an end.
The 31-year-old Scot, who crashed out of all three of her races in Pyeongchang in 2018, said at the time “part of my heart will always be missing”, having failed to crown her career with an Olympic medal.
Christie won three world titles in Rotterdam in 2017, becoming both the first British and European woman to do so. She won four world silver and five bronze medals, and 10 European titles.
Asked on Wednesday if she had made peace with the Olympics, Christie told BBC Sport: “No. I thought I had. Watching the 500 metres event the other day, I’ve made a vow I’m going to do everything I can to try to get back out at the next one.
“It’s not going to be easy and it’s not something I can say I’ll definitely be able to do because I don’t have the financial backing to do it at the minute.
“If I were to try to do it again, I’d still skate for Britain but trying to do it training somewhere else and only focusing on the sprint distances.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |