quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en ze heeft er 2 dus prima.
Prima. Bij mij overheerst de teleurstelling. Maar ben blij voor haar persoonlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Willen is wat anders dan verwachten. Ze heeft er trouwens ook twee gouden.
Hoi Dai Daiquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef RamboDirk het volgende:
A shoulder to cry on, is a dick to ride on.
Misschien moet je eerst het beter gaan volgen voordat je je verwachtingen gaat opstellen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Prima. Bij mij overheerst de teleurstelling. Maar ben blij voor haar persoonlijk.
Dat zegt Otter, dat zegt ze niet zelf.. in een interview met Helden zei ze dat ze al heel veel tevreden zou zijn met 1x goud omdat ze weet hoe moeilijk het isquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee
[..]
https://sportnieuws.nl/ov(...)rwacht-wat-van-haar/
Dus eigenlijk heeft Schulting ons netto gewoon medailles gekost in plaats van opgeleverd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:53 schreef Marcoss het volgende:
Vooral de mixed-relay was enorm zonde, ook omdat de mannen dan mogelijk op een andere manier het toernooi in waren gegaan
Alles minder dan 4x goud zou een enorme teleurstelling zjin.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef tong80 het volgende:
Schulting
Over vier jaar vier keer goud voor Velzeboer.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst het beter gaan volgen voordat je je verwachtingen gaat opstellen.
Ja maar de NOS heeft wekenlang geroepen dat ze voor 4 goud favoriet was.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zegt Otter, dat zegt ze niet zelf.. in een interview met Helden zei ze dat ze al heel veel tevreden zou zijn met 1x goud omdat ze weet hoe moeilijk het is
Maar volgens de NOS is iedere Nederlander altijd favoriet. Schippers was zelfs nog favoriet volgens de NOS bij de afgelopen spelen nadat ze al jaren helemaal niets gepresteerd meer had.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ja maar de NOS heeft wekenlang geroepen dat ze voor 4 goud favoriet was.
Waarde hechten aan de voorspellingen van de NOSquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
En dat is voor jou sport goed volgen?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Prima. Ik ga even uithuilen in een hoekje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar volgens de NOS is iedere Nederlander altijd favoriet.
Yes, jammer dat ze zo achterlijk veel hypen. Suus die weleens 5 x goud kon winnen, Schouten 4 x.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die moet je ook niet al te serieus nemen.
Had van de mannen sowieso niet zo snel een medaille verwacht, maar dit toernooi leek eigenlijk nergens opquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heeft Schulting ons netto gewoon medailles gekost in plaats van opgeleverd.
Als je emotioneel wordt van nietszeggende sporten dan kun je jezelf beter direct laten opnemen.quote:
Blijft ook een hele belediging naar die fantastische atletiekploeg, allemaal toppers en waar focusde de NOS zich op, op de enige loser van het stel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Yes, jammer dat ze zo achterlijk veel hypen. Suus die weleens 5 x goud kon winnen, Schouten 4 x.
Al blijft de Dafne hype het meest irritant.
Ja maar kom op, je mag toch betere analyses van het sportjournaille dan van de gemiddelde fokker verwachten?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dat is voor jou sport goed volgen?
Gozer, echt. Alsjeblieft. Denk eens na.
Voor goede analyses gaan we naar de Belg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar kom op, je mag toch betere analyses van het sportjournaille dan van de gemiddelde fokker verwachten?
Nee, ik word hier altijd veel wijzer van de antwoorden op mijn vragen als ik een sport niet volg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar kom op, je mag toch betere analyses van het sportjournaille dan van de gemiddelde fokker verwachten?
Zoals altijdquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De emotie blijft maar komen. Wel benieuwd wat daar achter zit
Ik zou Joris niet bepaald een sportjournalist noemen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja prima. Voor brons en zilver kom ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik word hier altijd veel wijzer van de antwoorden op mijn vragen als ik een sport niet volg.
De tranen komen bijna.quote:
Gewoon alle spanning en druk dat er even uit moet waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De emotie blijft maar komen. Wel benieuwd wat daar achter zit
Arme kind staat stijf vd stress en teleurstellingquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heb altijd wel een beetje met Rianne te doen. Heeft ook 3 nachten niet geslapen zo te zien.
`Lijkt mij ook ja, normaal zit ze altijd een beetje geforceerd stoer te doen dat het haar weinig doet allemaal.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gewoon alle spanning en druk dat er even uit moet waarschijnlijk
Schulting zelf ziet het in ieder geval als een enorme teleurstelling en is zelfkritisch.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarde hechten aan de voorspellingen van de NOS
Zoals ik zei.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:05 schreef golfer het volgende:
Suus wint geen brons, maar verliest goud.
Ik ga dadelijk staan hoesten metquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik eet geen Babi Pangang vanavond
Zucht, dat weten wij ook wel maar dit is shorttrack.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Terecht. Hier zat meer in.
Stiekem de batterij uit de wenkende kat halen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk staan hoesten met
Omnicrom bij de chinees. Zal ze leren.
Slob, Slob, Slob.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zucht, dat weten wij ook wel maar dit is shorttrack.
Uiteindelijk gewoon semi gehaald, toch? Jammer dat een B-finale er niet in zatquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:04 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Arme kind staat stijf vd stress en teleurstelling
Doelde op het feit dat ze op de aflossing toch niet helemaal meetelt. Alweer niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon semi gehaald, toch? Jammer dat een B-finale er niet in zat
Weet niet of ze er heel blij mee is. Dit is geen sport voor haar. Sommige mensen moet je topsport helemaal niet aan willen doen. De Vries er een van.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk gewoon semi gehaald, toch? Jammer dat een B-finale er niet in zat
Wat zei hij?quote:
Die wordt noot meer uitgenodigdquote:
Neequote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Kan NL nu nog ergens een medaille winnen?
Morgen gaan we weerquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
WK Qatarquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Bij het Shortlaufen:quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
Kunstschaatsen toch nog zo’n meisje?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
quote:
Voor haar was de finale al een hele prestatie toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kunstschaatsen toch nog zo’n meisje?
Dat is ook morgen pasquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kunstschaatsen toch nog zo’n meisje?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor haar was de finale al een hele prestatie toch?
Uit het interview kun je toch wel opmaken dat ze zelf lichtelijk teleurgesteld is, om het zacht uit te drukken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schulting gaf vooraf aan dat ze al blij was met 1x goud dit toernooi
Met name omdat ze zich vandaag zo goed voelde.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Uit het interview kun je toch wel opmaken dat ze zelf lichtelijk teleurgesteld is, om het zacht uit te drukken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |