Nee, ik word hier altijd veel wijzer van de antwoorden op mijn vragen als ik een sport niet volg.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar kom op, je mag toch betere analyses van het sportjournaille dan van de gemiddelde fokker verwachten?
Zoals altijdquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De emotie blijft maar komen. Wel benieuwd wat daar achter zit
Ik zou Joris niet bepaald een sportjournalist noemen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar kom op, je mag toch betere analyses van het sportjournaille dan van de gemiddelde fokker verwachten?
Nouja prima. Voor brons en zilver kom ik niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik word hier altijd veel wijzer van de antwoorden op mijn vragen als ik een sport niet volg.
De tranen komen bijna.quote:
Gewoon alle spanning en druk dat er even uit moet waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De emotie blijft maar komen. Wel benieuwd wat daar achter zit
Arme kind staat stijf vd stress en teleurstellingquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Heb altijd wel een beetje met Rianne te doen. Heeft ook 3 nachten niet geslapen zo te zien.
`Lijkt mij ook ja, normaal zit ze altijd een beetje geforceerd stoer te doen dat het haar weinig doet allemaal.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gewoon alle spanning en druk dat er even uit moet waarschijnlijk
Schulting zelf ziet het in ieder geval als een enorme teleurstelling en is zelfkritisch.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarde hechten aan de voorspellingen van de NOS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |