Ik denk dat dit wel redelijk modaal was voor Schulting. Meer was goed geweest, minder slecht.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat niet elke medaille goed kan vallen maar denk dat Suzanne zelf er ook iets meer van had verwacht. Ben gewoon even teleurgesteld. Zat wel wat meer in dit shorttracktoernooi.
PietjePuckquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft Puck nou ooit al wat gewonnen eigenlijk?
100 meter dwergwerpenquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sprintje in de baarmoeder.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De NOS hypequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat niet elke medaille goed kan vallen maar denk dat Suzanne zelf er ook iets meer van had verwacht. Ben gewoon even teleurgesteld. Zat wel wat meer in dit shorttracktoernooi.
Die heeft nauwelijks wedstrijden uitgereden, zoek maar eens op op procyclingstats, je lacht je rot. Die heeft iets van 3 wedstrijden gefinished in de laatste 3-4 jaar en dan laatste als ze hem uitrijdt.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die iemand of Puck?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken iemand die bij Puck op de middelbare school zat, die scheen toen overal rond te neuken.
Ter info.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef golfer het volgende:
Schulting had gewoon 4x goud moeten winnen.
Ik zit ook wat meer op deze lijn ja. Als je de boel zo oppompt van tevoren dan valt 1 individueel goud wat tegen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel redelijk modaal was voor Schulting.
Dit was beter dan dat ze gemiddeld presteren tijdens de wereldbeker, dus gewoon goed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Schulting gaf vooraf aan dat ze al blij was met 1x goud dit toernooiquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja.quote:
De enige die dit hyped ben jezelf.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit ook wat meer op deze lijn ja. Als je de boel zo oppompt van tevoren dan valt 1 individueel goud wat tegen.
Die iemand ben je zelf?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken iemand die bij Puck op de middelbare school zat, die scheen toen overal rond te neuken.
Ter info.
Partner van de wereldkampioen BMX.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En de NOSquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
De enige die dit hyped ben jezelf.
Wel aardig dat ze dat deed..quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ter info.
Neequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schulting gaf vooraf aan dat ze al blij was met 1x goud dit toernooi
https://sportnieuws.nl/ov(...)rwacht-wat-van-haar/quote:Suzanne Schulting wil niet 1, maar 2, 3, of 4 gouden medailles: ‘Hele land verwacht wat van haar’
Die moet je ook niet al te serieus nemen.quote:
en ze heeft er 2 dus prima.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee
[..]
https://sportnieuws.nl/ov(...)rwacht-wat-van-haar/
Willen is wat anders dan verwachten. Ze heeft er trouwens ook twee gouden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee
[..]
2x goud, 1x zilver en 1x brons. Gewoon de shorttrackster van het toernooi dus stop met zeiken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |