?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:43 schreef Szura het volgende:
Niet veel soeps dat programma morgen zeg, alleen voor het skin ga ik zitten
wie wint dan de 1000m mannen? Daar verwacht ik een Nederlands podium.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We krijgen wel de laatste gouden PLAK van Nederland denk ik.
Het duel Miho vs Jutta he!quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:43 schreef Szura het volgende:
Niet veel soeps dat programma morgen zeg, alleen voor het skin ga ik zitten
1000 meter mannen niet? Of massstart?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:38 schreef Zorro het volgende:
Schulting had gewoon door moeten knallen toen ze de Chinese bijhaalde, zou Ritsma zeggen.
Oja, dames zijn morgen (lol)quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wie wint dan de 1000m mannen? Daar verwacht ik een Nederlands podium.
Vrienden Sven en Jorrit op de mass start toch? In topvorm ook beiden! Dat wordt een grandioos succes.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1000 meter mannen niet? Of massstart?
Mannen 1000m is ook PLAK toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HeinGODquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wie wint dan de 1000m mannen? Daar verwacht ik een Nederlands podium.
Daarmee doe je Jutta echt tekort, het is geen Puck die echt enkel een profcarrire heeft vanwege haar kop en lichaam.quote:
Niet op de massastart?quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar schaatsen boeit me geen reetquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarmee doe je Jutta echt tekort, het is geen Puck die echt enkel een profcarrire heeft vanwege haar kop en lichaam.
Ja dat zou echt een alles-of-niets actie zijnquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zelfmoord als het de 3e 1500 op een dag is. (en er twee Koreanen zijn)
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarmee doe je Jutta echt tekort, het is geen Puck die echt enkel een profcarrire heeft vanwege haar kop en lichaam.
Snap ook wel dat niet elke medaille goed kan vallen maar denk dat Suzanne zelf er ook iets meer van had verwacht. Ben gewoon even teleurgesteld. Zat wel wat meer in dit shorttracktoernooi.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop ook op 7 keer individueel goud, maar die krijg ik ook niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |