Itzhak gooit nu met dingenquote:
Ze kijken te weinig wielrennen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:33 schreef Szura het volgende:
Toen Han was teruggehaald door Schulting, had eigenlijk Velzeboer moeten demarreren
Liever een Tushy raw shoot.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:32 schreef RamboDirk het volgende:
Nu kan Schulting zich gaan richten op haar playboy shoot.
Ja leuk, dit valt gewoon wat tegen. Zeg niet dat het slecht is maar vooraf was toch wel op 2 individueel goud gehoopt. En dan ook nog de mixed relay die ze verknalde.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt dus he-le-maal niets gedaan met alle feedback op je vorige waardeloze post?
Velzeboer is inderdaad niet het hulpje van Suus.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:35 schreef Marcoss het volgende:
Had Velzeboer niet die Chinese terug moeten halen trouwens? Of gaat ze dan gewoon puur voor zichzelf?
Dit is shorttrack. Geen langebaanschaatsen waar je het nog in eigen hand hebt als je heel goed bent. Vier medailles halen is gewoon een uitstekend toernooi.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja leuk, dit valt gewoon wat tegen. Zeg niet dat het slecht is maar vooraf was toch wel op 2 individueel goud gehoopt. En dan ook nog de mixed relay die ze verknalde.
Ze liet zich wel heel snel uit haar kot lokken vond ik. Maar achteraf gemakkelijk praten natuurlijk, als niemand haar haalt vinden we dat fout.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat iemand anders die Chinese lekker bij had moeten halen.
Neequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:37 schreef Szura het volgende:
Als Schulting Chinees was geweest hadden ze haar geadvanced naar het goud
Ik hoop ook op 7 keer individueel goud, maar die krijg ik ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja leuk, dit valt gewoon wat tegen. Zeg niet dat het slecht is maar vooraf was toch wel op 2 individueel goud gehoopt. En dan ook nog de mixed relay die ze verknalde.
Ik zei hetzelfde maar zie usernamequote:Op woensdag 16 februari 2022 14:38 schreef Zorro het volgende:
Schulting had gewoon door moeten knallen toen ze de Chinese bijhaalde, zou Ritsma zeggen.
Eens ja, ik snap het op zich welquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze liet zich wel heel snel uit haar kot lokken vond ik. Maar achteraf gemakkelijk praten natuurlijk, als niemand haar haalt vinden we dat fout.
Moest meer denken aan de zangeres van Perzik Krezipquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:39 schreef superniger het volgende:
Ze heeft een Kim Clijsters hoofd.
Zeker omdat wat ze een beetje lijkt te missen is wat inhoud en dat is juist wat ze nu als ze zo doorgaat wat meer gaat krijgen in de komende jaren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:40 schreef Szura het volgende:
Velzeboer 4 op de mixed, 5 op de 1000 en 1500 en 1 op de relay dankzij de actie van de race
Echt een toptoernooi, mooie doorbraak
quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moest meer denken aan de zangeres van Perzik Krezip
Er moet wel brood op de plank komenquote:Op woensdag 16 februari 2022 14:39 schreef superniger het volgende:
Ze heeft een Kim Clijsters hoofd.
Maar Jutta moet.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:43 schreef Szura het volgende:
Niet veel soeps dat programma morgen zeg, alleen voor het skiën ga ik zitten
We krijgen wel de laatste gouden PLAK van Nederland denk ik.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:43 schreef Szura het volgende:
Niet veel soeps dat programma morgen zeg, alleen voor het skiën ga ik zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |