Denk je dat Herbert daar oog voor heeft?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:27 schreef franklop het volgende:
Dit is veel te langzaam, dat zie je in de bocht al Herbert.
Haar 5 snelste (laagland)tijden zijn allemaal vorig seizoen gereden.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, het is ook dat schaatssters die vorig jaar nier mee deden, nu wel meedoen.
Of op de doorkomst bij de 1000m finish. Alles ruim na de 34 is gewoon niet snel genoeg daar.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:28 schreef TheVulture het volgende:
Letten Dijkstra en Hersman uberhaupt op die snelheden? Je zag al op het middenstuk dat ze het niet gingen halen
Als ze die 55 of 56 km/h niet halen en daarna vrij snel terugzakken, dan weet je eigenlijk al.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:28 schreef wimderon het volgende:
Rijdt 53 km/h
ZOU HIER DE VERRASSING KOMEN?
Ik zie Jackson met de PAKKEN hier geen plak halen, de Poolse dames verwacht ik ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Herzog gaat het medaille weer net missen.
Hele seizoen al mindere openingen, maar dit is wel heel matig.quote:
Gewoon op.quote:
37.64quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
TOPIC KAN DICHT NEDERLANDERS LIGGEN ERUIT.
Met een goed pak was dit een 36er geweest!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs met het pak toch goed genoeg.
Dit. Had het wel prachtig gevonden als dit dé gouden medaille van Takagi was geweest verder.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:32 schreef franklop het volgende:
Leuk voor Jackson
Jammer voor de NOS hype.
Zij is de enige Amerikaan met een goed pak.quote:
Check je DM voor het verhaal.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is natuurlijk afgesproken werk voor het verhaal.
Tsja, het was kiezen tussen een Rus, Jackson met HET VERHAAL, de stunt van Takagi of de NEDERLANDERSquote:Op zondag 13 februari 2022 15:33 schreef MiLalaa het volgende:
Gelukkig geen Takagi. Maar nu dus hele tijd het gezeik over ‘de film’ van Jackson.
Vermoeiende uitslag 🤣
Toegepaste scheikunde en natuurkunde.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:34 schreef raptorix het volgende:
NOS HEF JE ZELF OP MET JE KUT FEITJES HERHALEN BINNEN 2 MINUTEN.
Ik ga voor de Russin.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, het was kiezen tussen een Rus, Jackson met HET VERHAAL, de stunt van Takagi of de NEDERLANDERS
2 zelfs.quote:
Other times sport!quote:
Had het Miho graag gegund... maar Erin Jackson is een sympathieke dame.quote:
Wel nu de grote favoriete op de 1000 meter lijkt me.quote:
Al is dit wel een bonusmedaille, als ze goud pakt op de 1000 vindt ze het wel best denk ik.quote:
+METOO zaak die in 2024 boven water komtquote:Op zondag 13 februari 2022 15:35 schreef AllesKaputt het volgende:
EEN FILM
BIANCA ROZENBOOM
SCHEI- EN NATUURKUNDE
BOWE EN DE STARTPLEK
ARME ARMOEDE
DR MOEDER
Jutta gaat goed zonder Koen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niet verwacht dat Leerdam zo dicht bij een medaille zou zitten.
Mja, dat was ze ook op de 1500quote:Op zondag 13 februari 2022 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel nu de grote favoriete op de 1000 meter lijkt me.
Had ik wel leuker gevondenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit. Had het wel prachtig gevonden als dit dé gouden medaille van Takagi was geweest verder.
Uitstekende imitatiequote:Op zondag 13 februari 2022 15:35 schreef AllesKaputt het volgende:
EEN FILM
BIANCA ROZENBOOM
SCHEI- EN NATUURKUNDE
BOWE EN DE STARTPLEK
ARME ARMOEDE
DR MOEDER
Filosofie?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:37 schreef kilon het volgende:
Zou ze ook nog iets gestudeerd hebben denken jullie?
Dat ook, maar nu nog meer als ze op de 500 meter er ook al zo kort op zit.quote:
Want over de Zweed hebben we geen verhaal gehoord.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een oervervelend commentaar zeg, HET VERHAAL is alleen belangrijk als het om Murica gaat.
En juist omdat het verhaal uit Amerika komt zal het een en ander ook nog wel wat zijn aangedikt. Allemaal leuk en aardig maar als je geen geld hebt in Amerika kun je niet studeren, en Jackson is afgestudeerd Natuur/Scheikundige?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een oervervelend commentaar zeg, HET VERHAAL is alleen belangrijk als het om Murica gaat.
Dat ziet eruit als de antwoorden voor een vraag uit De Slimste.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:35 schreef AllesKaputt het volgende:
EEN FILM
BIANCA ROZENBOOM
SCHEI- EN NATUURKUNDE
BOWE EN DE STARTPLEK
ARME ARMOEDE
DR MOEDER
Dit is een retorische vraag.quote:
In ieder geval toegepast.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:38 schreef Viltje het volgende:
Weet iemand toevallig wat die Amerikaanse gestudeerd heeft? Biologie of zo?
Tenzij beursquote:Op zondag 13 februari 2022 15:38 schreef Remco het volgende:
[..]
En juist omdat het verhaal uit Amerika komt zal het een en ander ook nog wel wat zijn aangedikt. Allemaal leuk en aardig maar als je geen geld hebt in Amerika kun je niet studeren, en Jackson is afgestudeerd Natuur/Scheikundige?
Hij is lopend in Peking gekomen omdat hij zich daar lekker bij voelt.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want over de Zweed hebben we geen verhaal gehoord.
Ben vooral te lui om de pareltjes zelf te zoeken.quote:
Sport beurs lijkt mij.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:38 schreef Remco het volgende:
[..]
En juist omdat het verhaal uit Amerika komt zal het een en ander ook nog wel wat zijn aangedikt. Allemaal leuk en aardig maar als je geen geld hebt in Amerika kun je niet studeren, en Jackson is afgestudeerd Natuur/Scheikundige?
Als ie het maar even opruimt.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hij is lopend in Peking gekomen omdat hij zich daar lekker bij voelt.
Niet echt raketwetenschap.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:38 schreef Viltje het volgende:
Weet iemand toevallig wat die Amerikaanse gestudeerd heeft? Biologie of zo?
Sportbeursjequote:Op zondag 13 februari 2022 15:38 schreef Remco het volgende:
[..]
1,5 uur Amerikaans nationalisme, ik sla over.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaan jullie naar de toekomstige Jackson film?
Je bedoelt de toegepaste Jackson film? Laat je kinderen thuis als het over Michael Jackson gaatquote:Op zondag 13 februari 2022 15:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaan jullie naar de toekomstige Jackson film?
quote:
Ooit een film gezien over Dan Jansen. Waren de schaatsbeelden gefilmd op een ijsbaan.quote:
Shorttrackdames winnen goud en je komt in een gezapige studio uit, we winnen niks en iedereen zit te applaudisserenquote:
Ik ookquote:Op zondag 13 februari 2022 15:40 schreef byah het volgende:
Mooi verhaal toch, kan er wel van genieten.
? Schokkend, een ijsbaan bij het schaatsen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit een film gezien over Dan Jansen. Waren de schaatsbeelden gefilmd op een ijsbaan.
Juichen ze eens niet voor het vlaggetje is het nog niet goed.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Shorttrackdames winnen goud en je komt in een gezapige studio uit, we winnen niks en iedereen zit te applaudisseren
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:35 schreef AllesKaputt het volgende:
EEN FILM
BIANCA ROZENBOOM
SCHEI- EN NATUURKUNDE
BOWE EN DE STARTPLEK
ARME ARMOEDE
DR MOEDER
Een ijsbeer bij een ijsbaan zou ik dan wel weer schokkend vinden.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
? Schokkend, een ijsbaan bij het schaatsen.
Joost Prinsenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wie doet Herbert? James Earl Jones?
NOS moet ook eens leren piekenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Juichen ze eens niet voor het vlaggetje is het nog niet goed.
Met Niels Kerstholt, Stomphorst en Jorien ter Mors is het ook wel heel slecht sfeermakenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Shorttrackdames winnen goud en je komt in een gezapige studio uit, we winnen niks en iedereen zit te applaudisseren
Dat is hetzelfde als voetbalbeelden op een rugbyveld filmen. Wat begrijp je niet tussen het verschil met een hockeybaanquote:Op zondag 13 februari 2022 15:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
? Schokkend, een ijsbaan bij het schaatsen.
Dan slaat het bier wel dood ja, en wordt de worst slapquote:Op zondag 13 februari 2022 15:42 schreef Remco het volgende:
[..]
Met Niels Kerstholt, Stomphorst en Jorien ter Mors is het ook wel heel slecht sfeermaken
Die zijn natuurlijk dolgelukkig met een Amerikaans goud. Amerikanen zijn dol op die onzin.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De NOS is meer bezig met Het Verhaal dan de rest. Net als met Lara. Oranje tulpen of tranen, anders niks.
Want? De leider in de wereldbeker op een, Mihogodin op twee, en Golikova op drie. Lijkt mij een uitstekend podium.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Van alle mogelijke uitkomsten is deze wel het meest kwalitatief uitermate teleurstellend.
Gezien het niveau wat ze van zo'n niveau maken waarschijnlijk wel ja.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:43 schreef kilon het volgende:
Een film die welgeteld 25 mensen gaan kijken.
Zegt meer over jou als je denkt dat we het verhaal afkraken omdat ze zwart is.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef potjecreme het volgende:
Wat zuur. Een zwarte heeft gewonnen en meteen het verhaal afkraken. Maar goed ik weet dan ook op welk forum ik post.
Engnek Jillertquote:
Nouja, meer bij Amerikanen in het algemeen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef potjecreme het volgende:
Wat zuur. Een zwarte heeft gewonnen en meteen het verhaal afkraken. Maar goed ik weet dan ook op welk forum ik post.
Huidskleur heeft hier wat mij betreft geen hol mee te maken. Ik vind het allemaal nogal opgeklopt worden voor iemand die een keer een Olympische gouden medaille wint. Er zijn wel meer schaatsers met een mooi levensverhaal, ik snap dan ook niet waarom dit ineens totaal uitgemolken wordt. Dat heeft dan puur met het vlaggetje te maken.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef potjecreme het volgende:
Is dat echt rullevant? Of suggereer je dat ze anders haar startbewijs niet had ingeleverd? Geloof ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:40 schreef Marcoss het volgende:
Bowe nu ook een held in VS, terwijl ze waarschijnlijk ook al wel wist dat ze zelf ook gewoon zou starten
Ik gebruik liever het woord Tropisch.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef potjecreme het volgende:
Het is ook wel heel extreem, bij Davies waren ze daar ook geen uren mee bezig..quote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef potjecreme het volgende:
Zouden ze in Japan dan ook met sushiborden en samurai-zwaarden gaan gooien?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Takagi niet wint van Jutta op de 1000 word ik heel boos.
Alberto Stegemanquote:Op zondag 13 februari 2022 15:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wie doet Herbert? James Earl Jones?
Volgens mij vindt niemand hier iets mis met het verhaal, maar over hoe de NOS er verslag van doet. Laat staan dat het met haar kleur van doen heeft.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk inderdaad dat ze het dan ook had gedaan, wel natuurlijk omdat ze 'gewoon' op de 1000/1500 startquote:Op zondag 13 februari 2022 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat echt rullevant? Of suggereer je dat ze anders haar startbewijs niet had ingeleverd? Geloof ik eerlijk gezegd niet.
Ik ook niet. Zelf maakte ze geen enkele kans op een medaille.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat echt rullevant? Of suggereer je dat ze anders haar startbewijs niet had ingeleverd? Geloof ik eerlijk gezegd niet.
Het ene verhaal is nu eenmaal mooier dan het ander verhaal.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Huidskleur heeft hier wat mij betreft geen hol mee te maken. Ik vind het allemaal nogal opgeklopt worden voor iemand die een keer een Olympische gouden medaille wint. Er zijn wel meer schaatsers met een mooi levensverhaal, ik snap dan ook niet waarom dit ineens totaal uitgemolken wordt. Dat heeft dan puur met het vlaggetje te maken.
Meer omdat het verhaal niks bijzonders is.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef potjecreme het volgende:
Ze is Amerikaans, dat is het probleemquote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef potjecreme het volgende:
Denk dat ze dat dan ook inderdaad gedaan had. De vergelijking van Weben met Nuis sloeg dan weer nergens op.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je vergeet haar zieke moederquote:Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Meer omdat het verhaal niks bijzonders is.
Ze is geen dochter van rijke ouders. Okee, dat komt vaker voor.
Ze komt van het inline skaten. Okee, dat komt vaker voor.
Ze stapte in 2016 voor het eerst het ijs op. Okee, maar ze komt van het inline skaten.
Ze is een laatbloeier. Okee, dat komt vaker voor.
Ze was bijna niet geplaatst voor de OS. Okee, dat komt vaker voor.
Ze wint als favoriet. Okee, dat komt vaker voor.
Ze heeft gestudeerd. Okee, dat komt vaker voor.
Daar maakt Bowe dan ook meer kans dan Jacksonquote:Op zondag 13 februari 2022 15:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat ze dat dan ook inderdaad gedaan had. De vergelijking van Weben met Nuis sloeg dan weer nergens op.
Denk dat bijvoorbeeld op de 1000 meter Bowe het niet gedaan zou hebben.
Alleen in de combinatie zo bij elkaar komt het zelden. Dus het verhaal is wel degelijk mooi en bijzonder. Maar het probleem is dat de NOS het extreem overdrijft. Maar ja die vinden verhalen belangrijker gaan live sport, dus was te verwachten.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Ze stapte in 2016 voor het eerst het ijs op. Okee, maar ze komt van het inline skaten.
Dat veel hier dat niet vinden is dan niet meteen een oordeel over haar huidskleur. Beetje makkelijke verdachtmaking eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het ene verhaal is nu eenmaal mooier dan het ander verhaal.
Wel een klein dilemma als 1000 goud gelijk zou staan aan einde carrière, maar laten we dat haar maar gunnen dan.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Takagi niet wint van Jutta op de 1000 word ik heel boos.
Joh.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar maakt Bowe dan ook meer kans dan Jackson
Niet voor Fok!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat veel hier dat niet vinden is dan niet meteen een oordeel over haar huidskleur. Beetje makkelijke verdachtmaking eerlijk gezegd
Okee.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef kilon het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook niet, ik vind enkel dat het afstaan van haar plek veel groter wordt gemaakt dan het is omdat ze normaal gesproken zelf toch kansloos zou zijn én de kans groot was dat ze alsnog gewoon kon startenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja, de bakker bleef met die donuts zitten op de dag na dat zij uit Heerenveen vertrokquote:Op zondag 13 februari 2022 15:37 schreef Salina het volgende:
ZE AT VIER DONUTS PER DAG IN HEERENVEEN !
Dat heeft dan weer geen moer met deugen te maken (sowieso zijn mensen die het over deugen hebben gewion af). Amerikanen en de NOS zijn enorm fan van dit soort verhalen. Wie het ook is.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Jammer van Takagi
Jammer van dat onzinverhaal van Bowe en die Amerikanen die er weer enorm verhaal van moeten maken. En de NOS die lekker meedeugt.
Ik kan wel leven met Jackson als winnaar.quote:
Daar kan Bowe natuurlijk weinig aan doen, dat ze toch mocht starten is eerder een bijkomstigheid.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook niet, ik vind enkel dat het afstaan van haar plek veel groter wordt gemaakt dan het is omdat ze normaal gesproken zelf toch kansloos zou zijn én de kans groot was dat ze alsnog gewoon kon starten
Ik vind het inderdaad ook flink overdreven. Nog steeds mooi dat ze het deed. Maar op de 1000 had ze ferry logischerwijs niet gedaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik ook niet, ik vind enkel dat het afstaan van haar plek veel groter wordt gemaakt dan het is omdat ze normaal gesproken zelf toch kansloos zou zijn én de kans groot was dat ze alsnog gewoon kon starten
Gelukkigquote:Op zondag 13 februari 2022 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan wel leven met Jackson als winnaar.
Is ook een mooi verhaal. Wordt alleen zo opgeblazen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer geen moer met deugen te maken (sowieso zijn mensen die het over deugen hebben gewion af). Amerikanen en de NOS zijn enorm fan van dit soort verhalen. Wie het ook is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |