Samen met Canada wel dé favoriet zou ik zeggen, maar China en Korea zou ik niet uitvlakkenquote:
Thanksquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Canada wel dé favoriet zou ik zeggen, maar China en Korea zou ik niet uitvlakken
Ik ook, maar ergens is dat ook de charme welquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef raptorix het volgende:
Ik vind die aflossing altijd zo onoverzichtleijk.
Eigenlijk is Nederland bij de relay vooral zelf hun grootste tegenstander.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Samen met Canada wel dé favoriet zou ik zeggen, maar China en Korea zou ik niet uitvlakken
Schulting de eeuwige choker genot.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk is Nederland bij de relay vooral zelf hun grootste tegenstander.
En geen PEN krijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet vallen en de vinale is binnen.
Ik wist niet eens dat het mocht, dacht dat er 1 wisselplek was.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Redefine het volgende:
Wel listig dat China ergens anders wisselt.
Dat maakt het voor mij juist wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Nia het volgende:
Niet echt een fijne sport om naar te kijken. Geluk speelt best een grote rol. Blijf je overeind? Word je niet onderuit gereden of in de val van een andere deelnemer meegenomen?
Hier vat je precies samen wat het zo'n fantastische kijksport maaktquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Nia het volgende:
Niet echt een fijne sport om naar te kijken. Geluk speelt best een grote rol. Blijf je overeind? Word je niet onderuit gereden of in de val van een andere deelnemer meegenomen?
Toch lijkt China me gevaarlijker.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Max23 het volgende:
Wel blij dat Italië met Fontana eruit ligt
Maar als je kijkt naar wie de medailles pakken zijn dat toch vaak dezelfde toppers. Die doen wel iets goed.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Nia het volgende:
Hou die Jan Roos bullshit hier even buiten. Bedanktquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
@:de_boswachter Aardappelneus wordt stevig aangepakt https://roddelpraat.nl/filmpjes-serpentgameplay-krijgt-klappen/
De morele winnaar zouden ze in België zeggen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Zorro het volgende:
De Chinezen proberen zich in beeld nog als winnaar uit te roepen
Mondje dicht anders tribunalen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hou die Jan Roos bullshit hier even buiten. Bedankt
Drama heeft het zeker. Ik ben kennelijk meer van de saaie krachtmeting tussen sporters.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hier vat je precies samen wat het zo'n fantastische kijksport maakt
Van Kerkhof had dat in Sofia toch? Of Van Ruijven?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, NL een rondje te weinig volgens de tijdwaarneming
Dat weet ik niet meer :pquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:00 schreef Aguero het volgende:
[..]
Van Kerkhof had dat in Sofia toch?
Zondag meen ikquote:
1500m zo na de dweilquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is de finale 1500 meter mannen en deze 3000 vrouwen?
Ik vrees eerder dat ze de dupe worden van een kamikaze actie van China of Korea.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:02 schreef Redefine het volgende:
Gezien de vorm van de Nederlandse vrouwen en omdat ze geen zwakke schakel hebben, gaan ze denk ik goud pakken. Mits ze niet vallen of een PEN krijgen. En die kans is helaas zeer aanwezig.
Ah ja onderuit gereden kan ook nog.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vrees eerder dat ze de dupe worden van een kamikaze actie van China of Korea.
Dat zekerquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:11 schreef 4-elements het volgende:
Blijft desondanks knap dat hij weer op de spelen aanwezig was.
Hij is ook gewoon een van de vier snelste in de relay toch? Alleen is het gewoon penals verzamelen op dit moment.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:12 schreef heywoodu het volgende:
"Ik denk dat ik nog van onschatbare waarde ben."
Die zijn kennelijk al geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:12 schreef Slobeend het volgende:
Vlado krijgt net in z'n oortje 'zoek naar de TRAAN'.
hoho zijn eigen woordenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:13 schreef hhh38 het volgende:
Sjinkie geeft geen FUCK om jullie flauwe grapjes
Ja, net als Schulting dit seizoen is hij zowel een benodigde factor als de factor die het vernaggeltquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon een van de vier snelste in de relay toch? Alleen is het gewoon penals verzamelen op dit moment.
Of Zorroquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:16 schreef Zorro het volgende:
Mensen die Cees heten zijn eigenlijk gewoon Kees genoemd maar de ouders vonden de C wel chique, niet snappend dat je het dan anders uitspreekt.
Maar ja, altijd nog beter dan Jhon.
Sterker nog hij heet Sees met een C.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:16 schreef Zorro het volgende:
Mensen die Cees heten zijn eigenlijk gewoon Kees genoemd maar de ouders vonden de C wel chique, niet snappend dat je het dan anders uitspreekt.
Dat is een schuilnaam he. Maar pssst, mondje dicht!quote:
Of Claes. Wat dan Klees is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:16 schreef Zorro het volgende:
Pas op, straks krijg je een beuk van Alistair.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:16 schreef Zorro het volgende:
Ja dat bedoel ik, dat was ongetwijfeld niet de bedoeling van zijn ouders.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sterker nog hij heet Sees met een C.
Hoeveel penals?quote:
Spreek jij cel uit als kel of sel?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sterker nog hij heet Sees met een C.
Die draaien wat letters om of weg en heten dan Dolf A Hilterquote:
Taalkundig hoort dat zo, dus alle mensen die Cees heten zijn minderwaardig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die Cees heten waarbij het als Sees wordt uitgesproken zijn minderwaardig.
Benieuwd of we een Bradbury stijl finish gaan krijgen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:20 schreef golfer het volgende:
10x PEN in de finale en dan nog is ie alleen maar 4e.
De vrouwen bij ajax zijn het hiermee eens.quote:
Sjinkie blijkt ook al een halve Chinees, Sifan is beter te verstaan dan hem.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sifan Hassan klinkt ook Nederlands. TYPISCH NEDERLANDS. @:Nober
quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan niet goed blijven gaan
Terwijl hij niet eens in topvorm is.quote:
Echt hè.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:27 schreef franklop het volgende:
Met 10 man niks gebeurd en met 4 man gaan ze allemaal liggen
Merkwaardige sport.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:27 schreef Redefine het volgende:
De hele dag chaos met PEN's en valpartijen. Dan heb je een finale met bizar veel rijders. En dan gebeurd er helemaal niks
Stukje wang snee wang bij de Aziatenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:21 schreef Poepz0r het volgende:
Je kan zeer goed zien wie er goed geschapen is in die schaatspakken @:de_boswachter
De Noorse langlaufkoning heet volgens de NOS dit jaar Klaabo, terwijl ie vier jaar geleden nog gewoon Klaebo (Kleebo) heette.quote:
Ik heb ook al Klaibo gehoord volgens mijquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:28 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
De Noorse langlaufkoning heet volgens de NOS dit jaar Klaabo, terwijl ie vier jaar geleden nog gewoon Klaebo (Kleebo) heette.
Over vier jaar dan met elfquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Overigens waren er vier jaar geleden negen finalisten
Wielrennen: smal kronkelig weggetje geen valpartijen, ze draaien de grote weg op en heel het peloton ligt op de grond.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:27 schreef franklop het volgende:
Met 10 man niks gebeurd en met 4 man gaan ze allemaal liggen
Klaibo JAWEL edit: Jan zei inderdaad Klaabo JAWEL.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook al Klaibo gehoord volgens mij
Goh Semen, leuk dat je brons hebt. Maar waarom rijd je vredesnaam rond met een oranje helm?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:41 schreef Nober het volgende:
Dacht al een interview met een Rus... maar daar is het VERHAAL.
Interview was van eerder.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Goh Semen, leuk dat je brons hebt. Maar waarom rijd je vredesnaam rond met een oranje helm?
Houdt van zonnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
Schultingh heeft forse kraaienpoten voor iemand van 24 jaar.
Dus het zilver is ook een beetje van ONS?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Goh Semen, leuk dat je brons hebt. Maar waarom rijd je vredesnaam rond met een oranje helm?
Die heeft haar hele leven permanent een dikke glimlach op d'r gezicht. Daar krijg je best wel diepe rimpels vanquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
Schultingh heeft forse kraaienpoten voor iemand van 24 jaar.
Dat is ook zo mooi ja. Of bij grote rondes. In Nederland met heel veel obstakels en allemaal geklaag nauwelijks valpartijen. Twintig kilometer over de grens in België: massale valpartijen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wielrennen: smal kronkelig weggetje geen valpartijen, ze draaien de grote weg op en heel het peloton ligt op de grond.
Dochter van Kees van Wonderen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Sinds ik hier las dat Jorien nooit maar ogen knippert kan ik niets anders meer zien.
Belgische commentatoren met kritiek op het Nederlandse parcours, steken de grens over en meteen een chute.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook zo mooi ja. Of bij grote rondes. In Nederland met heel veel obstakels en allemaal geklaag nauwelijks valpartijen. Twintig kilometer over de grens in België: massale valpartijen.
Ja vooral de Belgen hebben vaak commentaar op ons parcours, maar ondertussenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Belgische commentatoren met kritiek op het Nederlandse parcours, steken de grens over en meteen een chute.
Zag haar vandaag toch een paar keer knipperenquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Sinds ik hier las dat Jorien nooit met haar ogen knippert kan ik niets anders meer zien.
Weet je dat ook al van Kees van Wonderen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Sinds ik hier las dat Jorien nooit met haar ogen knippert kan ik niets anders meer zien.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Weet je dat ook al van Kees van Wonderen?
Edit: Kut hhh38
dit heb ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Ja. Twee keer Schulting en nog team relay bij de vrouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel kansen op goud hebben we nog bij het shorttrack? 3 toch?
Vergeet niet de 500 meter bij de mannen en de relay! (lol)quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Twee keer Schulting en nog team relay bij de vrouwen.
Gelachen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet niet de 500 meter bij de mannen en de relay! (lol)
Relayploeg zou, als Knegt geen penalty bij elkaar schaatst, nog best brons kunnen halen ofzo.quote:
Ja. Al kan er van alles gebeuren. Maar dat is dan vaak voor zilver of brons. Zoals Van Kerkhof haar medaille won.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Relayploeg zou, als Knegt geen penalty bij elkaar schaatst, nog best brons kunnen halen ofzo.
500 mannen lijkt me wel uitgesloten. Dat wordt gewoon Wu/Liu/Ren ofzo
Elke dag voor een vlaggetje juichen is ook niet gezond.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een keertje was geinig, nu begint het wat als een psychisch gestoord iets over te komen.
Genaaid in Sotsjiquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet niet de 500 meter bij de mannen en de relay! (lol)
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:46 schreef Jason22 het volgende:
Ik denk dat Suus de finale niet gaan halen.
Wees nog blij dat ie geen dickpics naar je stuurt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een keertje was geinig, nu begint het wat als een psychisch gestoord iets over te komen.
*Kurt Zouma heeft uw bericht gelikedquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Wees nog blij dat ie geen dickpics naar je stuurt.
Al sluit ik dat ook niet uit bij @:Zipportal
Dat ze toen niet opnieuw gestart zijn blijft schandalig ja. Bij een val voor het het topblok hoort dat altijdquote:
Die heeft schijt aan haar fans.quote:
Hier geen schaatsspoilers plaatsenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nils heeft geschroeid dus (lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |