Weet je dat ook al van Kees van Wonderen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Sinds ik hier las dat Jorien nooit met haar ogen knippert kan ik niets anders meer zien.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Weet je dat ook al van Kees van Wonderen?
Edit: Kut hhh38
dit heb ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Sinds ik hier las dat Jorien nooit met haar ogen knippert kan ik niets anders meer zien.
Ja. Twee keer Schulting en nog team relay bij de vrouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel kansen op goud hebben we nog bij het shorttrack? 3 toch?
Vergeet niet de 500 meter bij de mannen en de relay! (lol)quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Twee keer Schulting en nog team relay bij de vrouwen.
Gelachen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet niet de 500 meter bij de mannen en de relay! (lol)
Relayploeg zou, als Knegt geen penalty bij elkaar schaatst, nog best brons kunnen halen ofzo.quote:
Ja. Al kan er van alles gebeuren. Maar dat is dan vaak voor zilver of brons. Zoals Van Kerkhof haar medaille won.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Relayploeg zou, als Knegt geen penalty bij elkaar schaatst, nog best brons kunnen halen ofzo.
500 mannen lijkt me wel uitgesloten. Dat wordt gewoon Wu/Liu/Ren ofzo
Elke dag voor een vlaggetje juichen is ook niet gezond.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een keertje was geinig, nu begint het wat als een psychisch gestoord iets over te komen.
Genaaid in Sotsjiquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet niet de 500 meter bij de mannen en de relay! (lol)
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:46 schreef Jason22 het volgende:
Ik denk dat Suus de finale niet gaan halen.
Wees nog blij dat ie geen dickpics naar je stuurt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een keertje was geinig, nu begint het wat als een psychisch gestoord iets over te komen.
*Kurt Zouma heeft uw bericht gelikedquote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Wees nog blij dat ie geen dickpics naar je stuurt.
Al sluit ik dat ook niet uit bij @:Zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |